[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

desillies

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:58

Citaat:
Dát is krachtige en terechte taal!
Kwam vandaag een kinderliedje tegen dat Little Tinker Tommy heet! Moest meteen aan jou denken!

heee da's grappig,waar kwam je dat tegen??

jammer dat je niet eerder weg kan van d eoude stalling,dat word 4 weken lang op eieren lopen,of zal dat wel meevallen?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 18:10

hoi hoi allemaal, ik ga nu ff niks proberen bij te lezen want ik zit bij een -innetje post te checken.

alles is over en gam zijn gezicht, toen ewald in de trailer werd gebracht, was zó mooi... hij zag E. (al een paar maanden niet gezien) en die blik van herkenning... Hé jij.... jij hier?! en hij begon meteen op hem af te lopen en met zijn neus in hem te porren... lief hoor
ik ga weer doei allemaal!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 18:46

Leuk om te lezen Pel!

Elke, Darlah knapt echt enorm op, ze wordt stukken mooier

Kiara, sterkte voor de laatste maand, maar die persoon zal toch wel gewoon verzorgen neem ik aan, het beest kan er niks aan doen namelijk... En die hooikennis? Gewoon doordat mijn pa er aardig wat vanaf weet, ik veel heb kunnen proberen, en voeding gewoon mij enorm sterk interesseert.

Daarnet even zonder zadel met Amanda wezen hobbelen, die was nu.... ruim 2 week niet gereden geloof ik. Dan wordt ze altijd jolig, voor haar doen dan he Zet ik haar in draf aan dmv stemcommando, en dan moet ze even met haar kop schudden, dat is haar yeehaa! kreet En dan sukkelt ze weer relaxt verder, klein half uurtje gereden, vnl in draf, mijn buikspieren worden zo steeds sterker, rijdt wel lekker. Laatste stukje nog in galop gedaan, vind ik nl eng zonder zadel en langs de weg, maar benevens 2 bokken bij het aanspringen liep ze heel netjes. Vervelende is enkel dat ik de overgang terug naar draf niet red, ik ga me dan enorm vastklemmen waardoor ik weer ga stuiteren

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 18:59

hoi hoi!

een nieuwe erbij, wat leuk! welkom fjordkootje!

pellie: wat lief zeg! is leuk als ze iemand na een tijdje niet gezien te hebben nog herkennen..

leuke foto's van darlah, ze heft echt een leuk fris koppie

en biggels is echt heel leuk! en hij is wel groot ja.. ga morge eens de veulens bij ons meten, die zijn nu ook 5 maanden..

en zag ook nog snel dat er een merrie dragend is bevonden leuk!!! gefeliciteerd!!

cj: beter dat je op school gebruik kan maken van het internet anders moet je straks echt heel veel gaan bijlezen maare heel veel plezier in londen!

en maddoxx word verkocht?
de eigenaar van mijn verzorgpony's wil wel een tinker erbij voor de fok enzo, maar dan moet eerst ires verkocht zijn, als ze er nog is tegen die tijd dan zal ik wel eens vragen!

morge ben ik lekker vrij en dan ga ik denk ik maar de hele middag naar de paardjes
lekker knuffelen en klooien, en foto's maken

maar heeft niemand een idee hoe ik de kleur van ukkie moet noemen?
Afbeelding

het ziet er ook een beetje paars/bruinig uit en met de zon erop een goudglansje

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 19:55

CF, volgens mij blue roan of blauw schimmel,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:02

Is volgens mij geen blauwschimmel, vind ik er toch anders uitzien. Zou het op blue roan houden

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:06

Spetter schreef:
Fjordkootje, moet de merrie goed doorgereden zijn? Ik weet een leuke driekleur, maar ze moet nog met rijden het een en ander leren.

Als ze maar de beginselen kent en goed verkeersmak is, zodat mijn vriend Peter niet ineens op zijn platte b*k ligt
Heb je een foto van dat driekleurtje?

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:11

draaakje schreef:
fjordkootje april is een leuke merrie, ook behoorlijk groot, jayne is ook wel leuk, maar ik vind april leuker.
ik ben benieuwt naar wat je van ze vind

Even afwachten wat de kijkers donderdag van April vinden. Kom jij daar vaak ofzo? Ik zie dat je in Uden woont. Lady Guinevere vind ik ook een lekker bekkie hebben, maar daar gaat volgende week het veulen van weg en daarna zou ze beter beleerd kunnen worden.

Heb net geschreven voor Dorien (Gadedijk) en een zware merrie uit Best die op speurders.nl staat.

Ik zal nu toch maar laten zien op wie ik vorige week stapelverliefd werd. Hier is Gwen, maar ze is dus al verkocht aan De Dorushoeve.

Afbeelding

Afbeelding

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:13

jeanie schreef:
Meld me even ben nog helemaal brak na het Leidens ontzet .Er is helaas geen katersmiley.

Hee, iemand die dichterbij woont. Jeanie staat in Katwijk zie ik...... is wel een leukerdje om te ontvoeren als 'dinnetje voor Koot..... Mooie meid!!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:17

Je had me de fotos al laten zien, maar wat heeft die merrie een onwijs gave hals en hoofd en boeg zeg....

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:24

mazzelmeid, compliment voor je, wat ziet darlah dr goed uit zeg, veel betere uitstraling uit de ogen ook al, lekker koppie, gaat helemaal goed komen!

zal verder weer n klein beetje meelezen vanaf hier denk ik, weet ook niet maar dit wou ik ff zeggen tegen mazzelmeid

fig is de laatste dagies niet zo lekker, wat t met hem is allemaal ik weet het niet, boel dingen die samen komen denk ik, vanmiddag heb ik hem een tijd gemasseerd en vanaaf was ie wel weer lekker fief, dus ben met mams ff lekker stapritje buiten gaan maken, uurtje weg geweest en fig vond t heerlijk, had flink de pas erin, had ie al een tijdje niet gehad, maar smiddags heeft ie het meest last lijkt het, dus zal morgenmiddag weer eens even kijken bij hem...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:25

fjordkootje, welkom hier trouwens, eindelijk nog iemand drbij met een fjord, leuk hoor! ik heb dus ook geen tinker maar zo'n blond ding met lange manen hihi

jellie, flan mag dus lekker nog een tijdje op de wei
als het redelijk droog blijft hier dan is ons weideseizoen nog lang niet voorbij
en dan hebben we nog een stukje land dat helemaal kapot mag, heerlijk
lekker sleeen over de wei weer van het winter, wie komt er langs dan! haha
Laatst bijgewerkt door SuperRoos op 04-10-05 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:26

snowdon schreef:
Je had me de fotos al laten zien, maar wat heeft die merrie een onwijs gave hals en hoofd en boeg zeg....

Ik herkende haar aan het golfje in het donkerbruin aan de zijkant van de boeg, ik doe er nog even een foto bij die op MP stond.
Afbeelding

Wat is Darlah opgeknapt zeg!

En weer iedereen bedankt voor 't welkom, ik zou er bijna van gaan blozen
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 04-10-05 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:27

ow btw, mariel... foto's zijn ingelijst hoor

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:28

crazy_funky schreef:
de eigenaar van mijn verzorgpony's wil wel een tinker erbij voor de fok enzo, maar dan moet eerst ires verkocht zijn, als ze er nog is tegen die tijd dan zal ik wel eens vragen!

Heu, dat is NIET tinkermerrie Maddox van Esme_27, maar een andere maddox..

Wat ziet Darlah er al lekker bijgekomen uit!!! Complimentje voor de verzorging!

Maya, wat stoer om zonder zadel langs de weg in galop te gaan!!

Desillies, dat liedje kwam ik tegen op school, in 'eigen wijs', blz 193 meen ik. Ik kan het voor je scannen? Tis heel kort hoor, twee regels maar meen ik.

Fjordkootje, wat een pláátje! Kan me voorstellen dat je daarop valt!

Vandaag is Noopje voor het eerst met touwhalster bereden.
Ze was goed voorwaarts en in stap ging het best goed. In draf echter was ze nog niet echt stuurbaar. Met veel voltes werd ze wat soepeler, maar omdat ze flink conditie moet opbouwen na een periode van niet rijden (ze kon een poosje écht haar eczeemdeken niet af) heeft het niet langer dan drie kwartier geduurd, met veel stappen.
Wel leuk hoor, maar ook wel spannend, zo zonder bit!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:31

Desillies, dat liedje kwam ik tegen op school, in 'eigen wijs', blz 193 meen ik. Ik kan het voor je scannen? Tis heel kort hoor, twee regels maar meen ik.

hahahahaahhaha 2 regels??
dat is makkelijk te onthouden dan
als je het niet teveel moeite vind dan vind ik een scan wel erg leuk....
ga ik het op zijn staldeur tamponeren hahahahahahaa

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:32

kiara, leuk dat je met touwhalster hebt gereden, hele andere ervaring he, foto's!!! hihi
ney ga je het echt uitbouwen nou ook dat je dr echt op zit kan rijden ermee of was het gewoon ff om uit te proberen?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:33

Jell op kou kun je je kleden en t helpt ook dat sayla t ook te snel warm heeft binnen en t duidelijk buiten leuker vindt
en ik dus eigenlijk ook al heel lang alleen buiten gewend ben

Leuke tinker, jammer dat al verkocht --> vond d'r wat op snowdon lijken

en Darlah wordt met de dag mooier

leuk dat iedereen zo meedenkt in topic van jill x ...

Pell --> wat leuk mooi gezicht zeker nu ....

nu naar huis want zit nog bij "schoonma"

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:36

grid: alleen t koppie dan anders vind ik t wel een heel erg groot compliment voor snowdon hihi

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:38

Desillies, ik kan het donderdag voor je scannen, is geen moeite hoor.

Roos, het is de bedoeling het rijden met touwhalster uit te breiden. Er ligt ook een mooi Torsion zadel op (van stalgenoot, zelf ben ik nog druk bezig geld hiervoor te verzamelen..), dus het wordt nog eens wat met ons joh

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:56

leuk zeg, nou, snel iemand foto's laten maken dan, dan kunnen we mee genieten!
sneu voor dr dat ze zo'n tijd dr exceemdeken niet af heeft kunnen hebben zeg, maar nu breekt het betere seizoen weer voor dr aan he...

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:59

Kiara schreef:
crazy_funky schreef:

Heu, dat is NIET tinkermerrie Maddox van Esme_27, maar een andere maddox..

ohw, haha ok! foutje!

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:01

Gwen is zeker een leuke merrie.

En Biggels belooft een grote jongen te worden zo op de foto te zien. Tjee die staat hoog op z'n benen.

Mooie foto's van Darlah.

Grid, vindt Garish de mooiste hengst van 't rijtje (weet alleen niet hoe Jill eruit ziet )

Jean, sterkte met Storm
Laatst bijgewerkt door Schafstall op 04-10-05 21:12, in het totaal 2 keer bewerkt

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:06

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:26

Och, ik zou graag meegaan met die Tinkerstrandrit op 19 november, maar helaas. Voor degene die gaan wens ik alvast een heerlijke rit toe.[/color]

Ons paardenforum doet het ook gelukkig weer, na 3 maanden uit de lucht geweest te zijn.