Wat komen er toch prachtige exemplaren voorbij! Mooie foto met die bellen! Sally is echt heel erg knap Die foto met die scharrelende kipjes is leuk Gave speel foto's van Barchetta! Staat Sandokan stoer die western outfit Zou ik ook wel willen mocht ik er een tinker bij kopen! Super fijn dat Lotje zich weer lekker voelt! Ze is trouwens ook wel heel erg knap Caily,bij jullie is de sneeuw al bijna weer weg! Hier in Zeeland ligt dus echt helemaal niks,gelukkig Oh gaaf zo'n witte kop stalnijmegen! Miep miep,pas op daar komt een sneeuwmonster aan Ik ben benieuwd hoe hoog Milan word Leo,hij ziet er nu al behoorlijk hoog uit met jou erop Malibu is ook een leuk ding! Mooie plaatjes met dat zonnetje zo draaakje Sally doet een lekker rondje langs zee Dax! Ook al met zo'n stoere westernoutfit Hij is wel heeeeel erg knap Ik ben benieuwd hoe hij uitgroeit! Knappe tinkies in de sneeuw Magica! Amelie heeft ook al zo'n gaaf wit kopje
Magica
Geplaatst: 08-02-15 12:31
Hihi ja Linda probeerd ook mee te doen; qua breedte is ze een Tinker, ze krijgt al wat langere manen en zelfs sokjes maar ze blijft wat spillebeentjes houden
Noa is weer flink aan het groeien op dit moment, kont staat weer hoger haha. Van mij mag het nu wel stoppen!
Wauw, guess is echt knap, hoe groot is hij eigenlijk? En is ie ggk?
MukiwaCobs
Geplaatst: 08-02-15 22:13
Wiske in de "beleer" fase... ze is nu 2 jaar en 8 maanden dus mag toch wel al een beetje beginnen... ik hoop dat ik haar met 3 jaar voor de koets heb.
Calanddra
Geplaatst: 09-02-15 00:34
Wow Chimello, wat een knapperd zeg!!
Knappe Dax ook met zn westernset! Wat super ook dat ie het zo goed en braaf doet
Ben nog steeds echt jaloers op de sneeuwfoto's heb ze nog steeds niet
Na de kennismaking van de hooizak vorige week vandaag eens gekeken wat madam vond van t zeil. Van de week lag hij al in de bak en was ze er hoorde ik al op aan t stampen Vandaag is ze er netjes over heen gelopen met wat aanmoediging
En eens gekeken wat ze er van vond als t op dr lag, net zoals met de hooizak Wat een muts is t toch ook XD
Reactie bij eerste poging haar bedekken met zeil was rustig aan gaan wandelen om vervolgens erbij te gaan liggen Later nog een keertje gedaan en toen stond ze er ook weer zo braaf bij ze vond t bij t opleggen een heeeeel iets beetje spannend, totdat ie lag dan was t ook weer gewoon prima
Jill is een nichtje van Damian, haar vind ik heel erg veel op Damian lijken Bij aranka zie ik idd ook het hoofd overeenkomen. Zit daar ook king rocky in?