ben bezig met uploaden hoor!morgen komen er weer een paar van de laatste fotosessie(vorige week zaterdag) als het goed is komen er nog minstens 2 fotoshoots bij.een stond al langer in de planning en 1 werd me aangeboden toen ik te horen kreeg dat ruana narcolepsie zou hebben.ze hebben allemaal te doen met mij en ruana.
Daar is ik ook weer! een vermoeiend dagje, maar mijn stinker is weer een witte tinker hahaha.
Het eindresultaat, een mooie (nog natte) tinker)
Mooie witte sokken(en lekker lang.. in september heb ik ze gemilimeterd.. en ze zijn alleen maar mooier terug gekomen! En blijven nu wel mooi wit)
Weer in de vlechten
Pyama aan en eten
En waarom meneer zn pyama gelijk weer aankreeg! Want wat doe je als je terug in je weitje mag.. ROLLEN!!!
en dan loop je weg, want meneer is toch met zichzelf bezig.. komt ie ineens hard aangedraven.. ik mocht niet weg, hij wou nog een kusje(echt serieus de eerste keer dat ie uit zichzelf naar mij toegerend kwam zonder dat ik hem riep!!)
En als laatste nog zn mooie koppie!
en dit was een kleine selectie van de 155 foto's die ik vandaag gemaakt heb!
Heb morgen weer een drukke dag, van 8.45 tot 17.30 naar school, snel omkleden & eten, buitenrit op Spock maken, douchen, nog even hier, en dan weer snel slapen om vrijdag nog een beetje fit op stage te zijn!
tinkerplein
Geplaatst: 28-03-12 23:07
Lotte en Sandra,ik wil m!!!!!Wat een geweldig dier
Slaap lekker allemaal
Jess_vH
Geplaatst: 28-03-12 23:26
Hee Lot, wat lekker he zo op d'r rug richting stal terug.
Jayney
Geplaatst: 28-03-12 23:40
Lot, heerlijk zeg zo dat Luna dat allemaal zo braaf doet! Staat dat valkje te koop?
Dat is iets dat nog echt om mijn lijstje staat een silverdapple of valk hengstje in bezit te hebben
Zie ineens de naam van mijn pony voorbij komen Erynn is 1.33 dus niet heel groot maar ook zeker niet klein voor 10 maanden, ik verwacht dat ze tussen de 1.48-1.52 gaat eindigen
Ik heb mijn konijn en Milou haar konijn mishandelt vandaag
welkom back dribbelkont leuk dat zoe zich zo snel thuis voelt!
fijn dat je klusjes allemaal gedaan zijn ellie, lekker gevoel is dat. grappig dat jullie de haren bewaren, vaak gebruiken ze die bij voilerre vogels voor de nestjes. (schijnen minder snel beestjes/bloedluis in de komen) fijn dat het met je moeder beter gaat!
mooie schone fots sandra
sterkte jess!
wat grappig die geknipte konijnen, wist niet dat dat moest.
Effen tinkers, ze zijn leuk, maar jullie mogen ze houden ik wil bont
Haren gaan bij ons de mesthoop/vuilbak in, word niks van bewaard.
kort gewiekte knijntjes grappig!
Jayney
Geplaatst: 29-03-12 09:58
Moeten is een groot woord, maar vorige week hadden we het haar om de ogen al weg geknipt omdat de arme stakkers niets zagen, en nu lagen ze zo vaak helemaal plat in de kooi omdat ze het zo warm hadden En ze zijn niet zo dol op kammen en dat moet gewoon 2x per dag met zulk lang haar dus nu is iedereen weer blij
Mogguh.. ik heb echt heel onrustig geslapen.. jakkes.. Vandaag ga ik gewoon verder met alles regelen alsof Alex door gaat.. ik trek het anders echt niet meer.