Prachtig huis Mirjam! En je paarden zijn ook mooi, maar dat wist je al. Grainey kan idd wel wat spek op haar nekkie gebruiken, maar dat komt vast wel als de kleine weg is! Gek, Kascha heeft natuurlijk ook als 3 jarige een veulen gehad, maar gelukkig nooit ingevallen, waar ik wel bang voor was. Nu zijn ze beiden wat te dik... maarja, ze staan met de friezen, en die hebben het wel nodig. Schattige kittens ook, super dat je ze mak maakt!
Oei Chantal, wat is die kleine voor een ras? Mooi!
Truste mensen, ik ga naar bed!
mnkortleve
Geplaatst: 14-10-09 22:29
Nathalie83 Dat is pas lol, toch denk ik dat mijn man een klap voor z'n kop had gehad.
Grrr Toen ik Grainey net had was het nog veel erger daarna kwam ze aan en nu is er weer wat af, maar net wat je zeg als Devynn weg is komt dat best goed en niet te vergeten dat ze nu op die foto's naast een paard staat dat dringend af moet vallen.
Marleen, dat is de kleine lady Ze is kruising heilige birmaan/perzische kat
Nathalie dat filmpje gewelig
Grit
Geplaatst: 14-10-09 22:42
Goeieavond!!!!!
Wat een heerlijke foto's gezien met mooie herfstkleuren of juist winters !!!!! Filmpjes ga ik zo nog even bekijken. Eerst douchen, ik heb koude voeten.
mnkortleve
Geplaatst: 14-10-09 22:44
Als je nu rond kijk kun je echt genieten van alle kleuren die de bomen en struiken hebben heerlijk.
Natuurlijk Chanel!! iedereen uit dit topic is welkom. Ik ben vorig ook niet mee geweest en weet ook nog niet of ik er dit bij ben. Lijkt mij erg leuk, maar zal het ook spannend vinden, omdat ik de meeste niet eerder heb ontmoet.
Was gewoon een vraag,en was benieuwd Aangezien ik hier niet veel ben,en verder niet echt contact heb me de rest En de rest best wel kloos is met elkaar
Ik ben ook niet eerder mee geweest hoor, maar als het gaat lukken om vrij te zijn enzo dan lijkt het me heel erg leuk om mee te gaan!! Kijken hoe het in het echie is hihi hier altijd dikke pret dus ja lijkt me gezellig
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 15-10-09 07:25
Goedemorgen!
Nog een paar prachtige foto's van Mirjam gezien en poezels.
Gewoon meegaan Chanel!
Vasthi
Geplaatst: 15-10-09 07:53
Met een cluppie van Tinkerpraat (waarvan een flink aantal ook in de andere topics actief is) gaan we al 3 jaar een lang weekend tot een week op Grote Meiden Tinker Ponykamp. Is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gezellig en er valt geen verkeerd woord. Gewoon meegaan Chanel.
Een heleboel mooie foto's gezien. Wat goed Leon dat Cheyenne het al zo goed doet onder het zadel.