[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:08

Ow Bianca :(:) ik heb het idee dat er wat mensen zijn die vergeten dat het om jullie bruiloft draait en dat het jullie dag is.
Ze zijn verdorie alleen maar bezig met wat zij willen, is het nou zo verschrikkelijk om dat voor 1 dagje opzij te zetten?

Goed idee Ellen dan weet je tenminste zeker dat iedereen beledigd is _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:12

Vind het idd heel erg om te lezen hoe het bij Bianca allemaal eraan toe gaat... Ik ken dat absoluut niet. Echt, voor geen mogelijkheid, mijn familie is het complete tegenovergestelde. Juist heel hecht en betrokken en begaan met elkaar :) Niet alleen deze familiekwestie, maar ook hoe er over het kind van Mich gebekvecht wordt... en die kinderen voelen dat... en kunnen er niks aan doen, maar voelen zich wel schuldig etc. etc.

Vroeger was ik zelfs beste vriendinnen met een bepaalde nicht, kan er nu nog goed overweg, maar wel beetje uit elkaar gegroeid. Dito voor al m'n ooms / tantes / oudooms / neven en nichten van m'n ouders en weet ik veel wat voor relatie het is :+ :=

Het klinkt dus heel simpel om, zoals Grid zegt, gewoon wel / niet te komen. Maar die mensen zijn dan blijkbaar zo van wrok en haat voorzien dat ze alleen maar denken : hoe kan ik de héle wereld ervan overtuigen wat zij mij hebben áángedaan... En dat dat ten koste van een ander gaat... boeit dat wat? Zolang de rest maar weet hoe erg het wel niet is enzo... Kan dat altijd heel slecht begrijpen...

In iedergeval, dikke :(:)

snowdon

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:22

Op (en rondom) mijn broers bruiloft hebben mijn moeder en andere broer ook stennis lopen maken, dus idd zoals Maya al typt, sommige mensen hebben zoveel wrok jegens elkaar dat men het niet verborgen kan houden.
Overigens geloof ik niet dat het men niet zal boeien, als het ten koste gaat van een ander.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:26

ellieellende schreef:
zo! goedemorgen Leon.... wakker inmiddels? :-)

Nog maar half ^)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:39

JEEEETJE Bianca, en dan denk je dat je het gehad hebt...
Denk aan je... sterkte ermee.

Ik doe even een bannetje hier. Tot vanavond!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:42

Jeejtje bianca wat een ellende allemaal zeg!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:53

Zit hier zelf ook aan de red bull hoor Leon....
Ja Puck! een bokt blokkade! anders komt er niks van de studie!
He Janet, hoe gaat het met roosje? ze gedraagt zich denk ik prima de afgelopen tijd, want ik hoor geen spannende verhalen meer de laatste tijd? hahahaha

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:53

Goeiemiddag!

Bianca :( grrrrrrr. Jullie dag en wat kl*te dat mensen dat proberen te verzieken. Wat al gezegd is, het gaat om jullie, dan zetten ze zichzelf maar even opzij. Ik zou zeggen, nodig iedereen uit die welkom is en iedereen die begin te miepen, gewoon zeggen; "prima, het is niet verplicht om te komen, kijk maar".
Ik hoop toch echt dat jullie twee in ieder geval een topdag gaan krijgen.

Wat betreft familie. Ik ben niet z'n familiemens, behalve de dichtstbijzijnde familie (gezin en twee neven), heb ik verder weinig contact. Niet om vervelende redenen, gewoon omdat ik als kind op zondag liever in de wei zat, dan op familiebezoek. Gelukkig heeft Carlo hetzelfde, dus onze families weten niet beter.
Ik zou me ook niet voor kunnen stellen dat er bij ons zo'n sfeer zou ontstaan. Maar heb ook van dichtbij gezien dat dit zo kan omslaan als er een verkeerde schoonzus bij komt of er een scheiding in het spel is. Te bizar voor woorden.

Tobias en Bravour dierenartsbezoek vandaag :(:)
Hopen dat je meer duidelijkheid krijgt met Bravour. En voor Tobias dat het uitknijpen voldoende is.

Denise :(:) Is dat pijnlijk, dat weghalen??
En te warm om actief bezig te zijn. Hier was het eerst mistig, maar op het einde kwam de zon ook door en had ik het ook zo gehad.

Ik heb er al een heerlijk ochtendje Vince op zitten. Gereden en zijn staart eens goed uit elkaar gehaald.

En mijn rijoutfit eens uit het stof gehaald. Het goede nieuws; ik krijg alles aan en mijn rijlaarzen staan er nog superschoon bij. Het slechte nieuws; mijn laarzen knellen mijn bloedsomloop af (even laten oprekken), mijn rijbroek knelt in mijn pens en het rijjasje gaapt iets bij de knopen ^)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:55

ze is uiteindelijk nog een keer of 4 uitgebroken uit haar weiland. Waarna wij haar gewoon op de dijk tussen andere koeien hebben gezet. Want we werden het een beetje zat en de eigenaar ook.
Nu is ze verhuist naar iemand anders waar ze ook altijd de winter op stal staat. Daar blijft ze nu altijd staan.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:57

Grit schreef:
Denise :(:) Is dat pijnlijk, dat weghalen??
En te warm om actief bezig te zijn. Hier was het eerst mistig, maar op het einde kwam de zon ook door en had ik het ook zo gehad.
Volgens mij valt het wel mee, het wordt verdoofd, ik zie het vrijdag wel.

Roosje verhuisd.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:00

Het is niet pijnlijk hoor, zelfs het verdoven niet (spreekt ui ervaring heb 6 moedervlekken in 1 keer op mijn rug laten weg halen)
Maar ik laat het nooit meer bij de HA doen, zit nu vol moet littekens op mijn rug, heel groot en lelijk geheelt.

De volgende sessie gebeurt bij de plastisch chirurg. Wil er nog 3 op mijn hals weg laten halen en nog 5 op mijn rug.
Die zijn allemaal gaan groeien de laatste jaren en krijg er nu last van.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:06

Bikkels!
Ik laat ze lekker zitten.... Als ze gaan groeien geef ik ze wel een naampje en ga ik er conversaties mee voeren....
alles behalve een naald en snijwerk igg.... ;-)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:07

Lijkt mij ook wel eng, groeiende moedervlekken.

Ellen; heb je de bekers op je dashboard staan??

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:08

Dit zijn van die irritante die uitsteken zeg maar.
Als ik een shirtje uittrek blijft dat hangen en das irritant.

Ik heb er jaren terug al eens een paar weg laten halen, maar volgens mij brandden ze die toen weg. Weet het eigenlijk niet meer *zeef*

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:10

Dat klinkt als een goed bestede maandagmorgen Ingrid!
hihihihi is het een kwartiertje uit te houden in je dressuur outfit??

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:11

mijn vriend heeft er nu inmidels 2 weg laten halen. je krijgt gewoon een verdoving en daarna doet het ook niet zo'n zeer volgens hem. (het genezen van het wondje)
(zijn moeder is overleden aan huidkanker veroorzaakt door een weggehaalde moedervlek, hij gaat dus elk jaar op controle)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:13

Collega van me heeft dat ook, jaren terug haar vader er aan verloren, dus bij haar worden ze regelmatig weggehaald en onderzocht, het risico om ze te laten zitten is te groot.

Ik verwacht bij mij geen enge dingen hoor, maar het ding irriteert me gewoon.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:15

Branden denise???
ow aan mij heb je niet zo veel nu he? wacht ff; ach komt goed, zo gebeurd, voelt er niks van! Beter he? :-))

hihihihi Weet niet zo goed wat ik met de bekers moet doen... Mijn vader was zo trots dat ie een kastje wilde timmeren, snapt het concept winstpunten niet, maar als er bekers bij komen kijken word het een stuk duidelijker! Maar goed, eigenlijk zijn het spuuglelijke dingen, die je niet in he huiskamer wil hebben, maar je bent er wel trots op.... denk dat ik ze op de muurtje zet in Niamh's stal.... hahahahaha

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:16

bij mij zijn ook een paarin de hoogte gaan groeien, erg irritant onder mijn bh bandjes.
Als ik jeuk heb krap ik ze wel eens perongeluk open, en dat doet zeer...

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:18

Goedemiddag

Pff geen fut vandaag, maar ey al klaar met werk, een tochtje op de crosstrainer gehad en nu fris en fruitig gedoucht. Maar nog nie klaar het hh moet nog gebeuren en de honden hebben zin in een wandeling.

Tobias en Bravour moeten naar de dierenarts. Dat van Tobias is een minder prettig werkje voor de dierenarts bleh da is vies zo'n klier uit knijpen.

Bianca tja wat voor een advies kan ik je geven heb (en zit eigenlijk) in het zelfde schuitje gezeten, één ding moet je onthouden het is jullie dag en jullie moeten verder en hoe de rest van de familie daar mee omgaat is hun probleem en als ze niet willen komen omdat er mensen komen die ze liever niet zien dan is dat een groot ego probleem en denken ze alleen aan zich zelf en niet aan jullie. Wat betreft kinderen tja wat ik nu ga zeggen stoot een hoop mensen tegen het verkeerde been maar jullie moeten verder en kinderen vliegen straks uit en dan is het dag ma of pa ik ga ook mijn eigen leven leiden. Tuurlijk is het fijn als het allemaal koek en ei is maar in 9 van de 10 gevallen is dat niet en als kinderen wat ouder worden gaan ze dat ook zelf wel inzien en zien ze vanzelf (hoop ik) wat de waarheid is en hebben dan een eigen mening en trekken ze zich niet alles meer aan wat de andere kant zegt.

Moedervlekken heb ik ook een grote op mijn oorlel waar ik gelukkig nog geen last van heb, op mijn buik zijn ze weg gehaald toen ik nog jong was en heb daar ook nog rare littekens van.

Roosje verhuist en heeft nu een boel nieuwe koeien vriendinnen en kan lekker in de winter op stal.

Ingrid haar rijkleding uit het stof gehaald :D , ook weer wedstrijd kriebels na gister??

El aan de red bull, niet hyper genoeg na die grootse overwinning van gister :+

Leon nog maar half wakker :z

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:28

Dat is irritant, als zo'n moedervlek net op een plek zit dat je er last van hebt. Of je het voelt bij je kleren aantrekken, brrr.

Ik heb dat ook met bekers. Geldverspilling. En dan snap ik het nog wel voor zo'n onderlinge wedstrijd :)) , dat is toch anders.
Maar bij de KNHS zie ik liever een paar euro meer bij het prijzengeld of een medaille of zo. Rozetten (gekreukelde stofnesten) en bekers (lelijk) stopte ik een doos en die is uiteindelijk bij de verhuizing weg gegooid.

Trea; rondje crosstrainer al gehad en werk af +:)+
Wedstrijdkriebels :j , ik heb me ingeschreven voor 11 oktober :=

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:41

grid Ben zeker al weer een maand aan het tobben met hem.

_Rhiannon_ Goed dat ze het weg halen, word het daarna nog onderzocht?

Biancaa Wat vervelend dat ze zo doen, ik snap dat niet gunnen ze jullie geen mooie dag of zo.

snowdon Nu al wel wakker?? :D

Grit Gewoon lekker gaan schoppen naar nieuw en dat oude opruimen kun je je ook niet ergeren dat het nog steeds niet lekker zit. :P

_janet_ Roosje toch niet zo braaf. :n

ellieellende Kasje bij de stal hangen misschien voor je bekers.

Trea Geen fut, maar toch nog zat te doen. :(:)

Veearts heeft zijn hoeven bekeken, snee ziet er mooi uit, hoef achter is ook geen zweer oid daar is het te mooi schoon en droog voor.
Hij loopt zo niet duidelijk kreupel in het land, hij adviseerd hem eerst eens een maand rust te geven zodat die hoeven eens goed kunnen genezen dan laten bekappen en daarna kijken hoe of wat.
Nu op het moment zal het zoeken naar een speld in een hooiberg zijn.
Dus eerst dit dan verder.
Ik laat vrijdag iemand anders naar hem kijken zij gaat hem een soort zenuwbehandeling geven hoe het precies in zijn werk gaat weet ik niet maar zij denkt dat het zeker zal gaan schelen voor zijn algehele herstel en ik denk dan baat het niet schaat het niet.
http://www.padany.nl/home

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:42

Bianca, fijn zeg dat je familie zo leuk met jullie naar de bruiloft toeleeft... :n Wordt er gewoon pissig van als ik het lees... Kan niemand nu gewoon even bedenken dat ze het voor jullie doen, en niet voor de rest? Ik hoop van harte dat jullie een heerlijke bruiloft krijgen, met alle mensen die jullie dierbaar zijn eromheen!!!

Moedervlekken... >;) ik heb echt een hele dikke gore op m'n rug, die wil ik ook weg laten halen, maar durf nog niet...

VA kon verder dus niet echt iets vinden Mirjam? Hopelijk gaat het gauw beter!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:53

toch valt het mee grrr, maar het idee is niet zo lekker. zeker als ze op een plek zitten waar niet al te veel spanning op staat is het ook zo weer genezen. mn vriend zegt dat het veel vervelender is al ze steeds open gaan en pijn doen als het hele weghaal gebeuren.

familie vind ik ook maar appart, kies liever zelf mn vrienden uit, maar ik heb ook heel veel leuke familie :)

bekkers en rozetten zijn leuk op het moment dat je ze krijgt, maar ik heb liever een zakje paardensnoepjes en de puntenlijst :P, daar heb je meer aan :)

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 15:41

mnkortleve schreef:
grid Ben zeker al weer een maand aan het tobben met hem.

_Rhiannon_ Goed dat ze het weg halen, word het daarna nog onderzocht?

Biancaa Wat vervelend dat ze zo doen, ik snap dat niet gunnen ze jullie geen mooie dag of zo.

snowdon Nu al wel wakker?? :D

Grit Gewoon lekker gaan schoppen naar nieuw en dat oude opruimen kun je je ook niet ergeren dat het nog steeds niet lekker zit. :P

_janet_ Roosje toch niet zo braaf. :n

ellieellende Kasje bij de stal hangen misschien voor je bekers.

Trea Geen fut, maar toch nog zat te doen. :(:)

Veearts heeft zijn hoeven bekeken, snee ziet er mooi uit, hoef achter is ook geen zweer oid daar is het te mooi schoon en droog voor.
Hij loopt zo niet duidelijk kreupel in het land, hij adviseerd hem eerst eens een maand rust te geven zodat die hoeven eens goed kunnen genezen dan laten bekappen en daarna kijken hoe of wat.
Nu op het moment zal het zoeken naar een speld in een hooiberg zijn.
Dus eerst dit dan verder.
Ik laat vrijdag iemand anders naar hem kijken zij gaat hem een soort zenuwbehandeling geven hoe het precies in zijn werk gaat weet ik niet maar zij denkt dat het zeker zal gaan schelen voor zijn algehele herstel en ik denk dan baat het niet schaat het niet.
http://www.padany.nl/home

misschien een beetje zweverig :o maar wel eens aan gedacht om een reading te laten doen door iemand?Ik heb dat van mn fordje laten doen en dat maakte veel duidelijk.Ik heb wel een mail adres van iemand,zeer professioneel en goed vind ik zelf.

Verder moedervlekken verhalen,altijd waard om op te letten.

Bianca nog niet uit de sores,tja familie's...wat zal ik er over zeggen...