Ik heb nu ruim 2 liter op maar ben zo kotsmisselijk.... Net al een paar keer overgegeven.... Ik moet doorzetten denk ik maar lastig is het wel. Was alles maar vast voorbij....
De poes van Biancaa is zo net al bevallen van 2 kleintjes 1 rood katertje en een schildpad poesje net als mama alleen zonder wit . En er komen er nog meer maar hoeveel nog geen idee
Laatst bijgewerkt door Chanel_ op 18-05-09 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt
grrrr ik krijg ze niet op de foto Ze bewegen teveel. Ze drinken wel al goed bij mams. Waar ik me alleen zorgen over maak is dat ze al helemaal droog zijn en er zitten er zeker nog 2 in haar buik volgens mij.
Ze begint nu wel weer beneden te likken, dus misschien dat er toch wel al wat komt...
Ik heb de DA al gebeld maar deze zegt dat ik gewoon geduld moet hebben. Dus ik wacht netjes af, heb wel een spoednummer gekregen voor als het toch te lang duurt.
Verder zijn het kruisinkjes tussen huis-tuin-en keuken poesje met perzische kater (zie profiel) Het rode katertje wordt volgens mij langharig, dat is al echt een pluizebol...
grrr
Geplaatst: 18-05-09 20:54
Arme Carola... succes met de laatste deciliters...
Bianca, mooie jurk hoor!
Heb net lekker van Kascha genoten, had drukke vermoeiende werkdag + vergadering, en dat na zo'n weekend. Had gewoon even zin, en heb met m'n mooie dame lekker langs de straat gewandeld. Over 4 weekjes mag ze alweer naar de keuring, dus ben ik ook zo'n 2 keer in de week aan het freestylen, even wat spiertjes kweken...
Resi_lover
Geplaatst: 18-05-09 20:57
Jammer dat de foto's niet lukken Bianca Hopelijk hoef je niet nog een keer de DA te bellen
Marleen lekker gewandeld
Resi_lover
Geplaatst: 18-05-09 21:02
Ik ga hier bijna over m'n nek door 't nieuwe vlees van Mambo zoo goor, m'n moeder vond het grappig om een andere soort uit teproberen, maar dat stinkt, van die vieze visluchten Dan gaat ie vast ook zo uit z'n bek stinken, vreselijk vind ik dat als honden uit hun bek stinken
ik wil geen foto's zien van het schildpad poesje, ik wil geen foto's zien van het schildpad poesje, ik wil geen foto's zien van het schildpad poesje, ik wil geen foto's zien van het schildpad poesje.....