King op de keuring, met dank aan Marja.En King die mij meesleurt , het water uit. Very charming, met dank aan Liesbeth
wouw wat een gave foto's van king die tweede hier mijn kanjer d-jee vanavond heerlijk genieten in het avondzonnetje
Genoeg voorraad waterfoto's voorlopig!Enne D-Jee heeft links bijna exact dezelfde aftekening als King
Ooooh heerlijk die waterfoto's! Ziet er echt lekker uit!Ik weet niet meer welke foto's ik wel en niet van Rino geplaatst heb, maar anders plaats ik ze nu dubbel Hij begint meer en meer op zn paps te lijken!Lekker iel halsje
die van mij zijn niet zo mooi als die van jullie maar ja ze zijn met liefde gemaakt...Mam, doe dat maffe ding nou af, ze hebben je toch wel herkend...Moeder en kind ezel...
prachtige foto's allemaal!OO ik blijf het volgen hoor als er nog meer water foto's komen!wil ik ook ooit een keer!
Zo he, weer heerlijke plaatjes allemaal.King wordt mooi , Leonoor. Nuage, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, heel veel plezier en geluk met haar Deze vond ik zo aandoenelijk, Fraske met onze Boomer, en Bing die toe kijkt. Ik en Bing, helemaal Natural.
mijn dame weer thuis na een lange tijd bij drum te hebben gelogeerd,dus nu hopelijk een drum dreumes in der buik!!