Vind k ook sommigen zeggen dat ze helemaal niet drachtig lijkt.. maar het is echt lastig om haar buik mooi op de foto te krijgen omdat het helemaal rondom zit.. ze is echt rond en bol. ze krijgt nu pas echt een hang buik.. gister zette we ze buiten, heb echt in een deuk gelegen :p Nora deed een poging om een stukje te draven maar na een half rondje stond ze stil met zo'n blik van ow hemel dat wil niet met deze buik
Van links naar rechts Annelot met Ryon, Leonoor met Baggio, Joyce met Prada, Jacqueline met Chubby en ik met Snowdon en daar in de verte nog een aantal tinkies Had je stalgenoot met Zoe deze foto gemaakt Joyce, dat die zoveel harder ging?
Nathalie weekendje weg geweest, zenuwen voor de bevalling straks. Liggen
Jup, ik vond het ook al zo grappig.. ik heb ook gekeken of het geen bulten waren ofzo of dat er los haar zit, maar het zijn idd puur de appeltjes die dikker zijn vind het echt grappig staan zomers heeft ze dat niet trouwens
Vind je profiel ook erg mooi! Knuffelgehalte straalt ervanaf! Gaat het weer een beetje, of heb je nog wat maffe foto's nodig? hahahaha, zit nu niet aan de wijn dus houd me in!
Ga zo nog mijn bedje in, morgen weer brokjes proberen te verkopen in het land! Truste allemaal!