Ik ben vandaag ontgroend haha een echte sloot was niet voor handen dus het was met kleren en al in het groene zwembad
 haha
  haha                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha
  haha                                                         

Slaat echt totaal nergens op naar mijn idee maar ja zal wel aan mij liggen dan...
  Slaat echt totaal nergens op naar mijn idee maar ja zal wel aan mij liggen dan... Ook niet met de punten eens maar hier kon ik dan nog wel mee leven...!
  Ook niet met de punten eens maar hier kon ik dan nog wel mee leven...! 
                                                          Volgende wedstrijd zie ik je met hoedje
 Volgende wedstrijd zie ik je met hoedje   Nu kan het nog.
  Nu kan het nog.  Jammer patrick.
 Jammer patrick.  

. en daarvan mogen de laatste 10 door naar de zaterdagmiddag, de finale,  van die laatste 10 mogen er 9 naar de Nederlandse kampioenschappen 'hippiade' te Ermelo.
 . en daarvan mogen de laatste 10 door naar de zaterdagmiddag, de finale,  van die laatste 10 mogen er 9 naar de Nederlandse kampioenschappen 'hippiade' te Ermelo.                                                         

starjo schreef:Goed zo Miran,Volgende wedstrijd zie ik je met hoedje
Nu kan het nog.
Jammer patrick.

Wij gaan a.s vrijdag naar de regionale kampioenschappen 1ste ronde
We hebben 2 ringen voor het M1 met in beide ringen 20 deelnemers, van elke ring mogen de eerste 10 door naar zaterdag,dit is de halve finale. en daarvan mogen de laatste 10 door naar de zaterdagmiddag, de finale, van die laatste 10 mogen er 9 naar de Nederlandse kampioenschappen 'hippiade' te Ermelo.

wat resulteerde in een 2 bij de ene jury en een 4 bij de andere.
  wat resulteerde in een 2 bij de ene jury en een 4 bij de andere. 

go GIRL go
  go GIRL go   

Shadow: M2+3(Grai)pony's
 Shadow: M2+3(Grai)pony's