He gat Siet.. dat klinkt niet best Nog een ontsteking erbij in het hoofd. Maar, je moet je ook niet allerlei muizenissen in het hoofd halen meid Best kans dat die ontsteking een indirect gevolg is van die poliepen en daarmee dus 'verstopping' en het nu naar boven komt. Ze weten hoe het zit, en kunnen ernaar handelen. Niet gaan simmen en van alles in je hoofd halen, positief denken! En dat extra dagje in het ziekenhuis is alleen maar positief, ze laten hem pas gaan als ze zeker weten dat het goed is Zie het als een gewone voorzorgsmaatregel, het hoeft niet gelijk van alles te betekenen
Hier regent het met periodes heel hard.. Moet ook nog naar de paardjes, maar ze zullen we doorweekt zijn en heb eigenlijk helemaal geen zin zo.. Komt echt door dat weer, je stuurt dr nog geen hond door!
Sita, Veel sterkte en niet meteen van het ergste uitgaan! Vervelend dat er zo'n afstand tussen jullie zit.
Hier regent het ook al de hele dag. Lekker hectische dag op het werk gehad ( werk op een gesloten afdeling voor dementerenden ) waarvan 3 bewoners nu erg slecht liggen, dus de hele dag van hot naar her gerend. Weekend voor de eerste keer verantwoordelijke dienst, hopen dat ze dan niet gaan
Dadelijk nog naar de paarden, moet de stallen even mesten, vriendin van me rijd pompano ( mijn draver merrie ) omdat ik dat niet mag ivm voet, heb iets aan de pezen eraan en moet rust houden..
morgen kom maya, en dan wordt het vast droog en gaat de zon schijnen.
Juistem!
Hoop wel dat ik het vind, maar heb het net opgezocht en lijkt vrij simpel te zijn Heb het alleen op een briefje moeten schrijven want mijn inkt is op...