dat was gisteren joh, ik moest wel lachen hoor, madjer helemaal bescherming zoeken bij kelly en bij appie. hij moest er later wel uit van mij want hij stond uit alle macht aan ap zijn deken te trekken dus heb ik ap bij kamillah en bonita gezet,die laten zijn deken hopelijk wel heel
en ziggy jee wat gaaf dat ie zo perfect op stem stopt!!
schrok er zelf ook van dat hij zo maar stopte... misschien dat het komt omdat hij ook voor de kar loopt, ben helemaal blij dat hij zo goed naar stem luistert
@indianajones: wat heeft hij toch een lekker bekkie! @biancaa: noa is helemaal niet zo vies hoor, haha. Ik vind haar echt een mooie dame! @tinkerloos: wat heeft femke mooie manen, lekker koppie truwens
Ik kan het verkeerd hebben maar aangezien dat Mariel deze foto's heeft gemaakt, die bakrand en het paard me ook erg bekend voorkomen, denk ik eigenlijk dat dit de dekhengst Robin is
@ rosarobin: Je hebt daar een prachtvent in huis! En als het idd de ggk dekhengst Robin is staat hij zeker nog op het lijstje voor mijn merrie
Ja dit is Robin Staat hier in de buurt, ik had de advertentie ook gelezen dat ze een bijrijdster zocht! Zijn foto's van zijn eerste Hengstenshow zo te zien.