[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

draaakje

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:17

wat vinden jullie eigenlijk de beste ondergrond voor een padock?

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:34

@ grid: Ik ko zowiezo altijd wel 1 keer per week en dan poets ik hem altijd. ben altijd wel iniaal een half uur et he bezig ik ben nu ong. bijna 2 maand zijn verzorgster. Maja hij is ook nog maar 2 jaar. aar ik denk wel dat ik een boekje ofzo van grondwerk ga halen.

Het camera rolletje is vol! binnenkort weg brengen en als ze klaar zijn kan ik foto's hier neer zetten (als ze gelukt zijn).
kan ik an naar iemand via e e-mail de foto's opsturen die ze dan even voor mij hier wil neer zetten? (naja duurt nog wel een tijdje

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:36

@ iedereen die me nog meer welkom heeft geheten: dank!

@ Vashti: inderdaad leuke merrie, maar iets jonger zou fijner zijn, ik wil een jaar of 8-10 tussen de tinker en Koot hebben, zodat ik niet ooit 2 oude paarden tegelijk heb.

Heb net Robin van de Tinkerboerderij aan de telefoon gehad, over de merries Jayne (komen vandaag mensen voor de 2e keer naar kijken), April (komen donderdag mensen voor kijken) en Lady Guinevere. Alleen L.G. zijn nog geen geinteresseerden voor, is zadelmak, volgende week gaat haar veulen weg, ze is evt. beter door te rijden. We houden emailcontact.

@ Jean, laten we hopen dat Storm snel weer mooie keutels draait!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:44

yarka, hoeveel tinkers heb je nu dan? 3? (cody, die merrie van dublin, merrie van shampoo boy?)

tinkermuts beterschap1 en nog gefeliciteerd met t 7-jarig bestaan van je bedrijf! leuk hoor, zo'n dierendag!

Chubby ook beterschapjes...

Jean, jammer van Storm.. hopen dat t later deze week wel beter gaat.

Ellen, gefeliciteerd met Dunla's drachtigheid!!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:55

Meld me even ben nog helemaal brak na het Leidens ontzet .Er is helaas geen katersmiley.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:57

(sorry al ik soms typ en er issen letter want ik zit op een ander comp. , want de huidige comp. is kaduuk en bij deze comp. is het toetsenbord niet 100%)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:58

missen letters

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:59

Leuk dat het weekendje Antwerpen goed bevallen is, Grid!

Ik baal er inderdaad ook van dat het al zo vroeg donker is….

Chubby; hopelijk voel je je snel beter, volgens mij zijn er op het moment een hoop mensen ziek. Volgens mij komt het ook een beetje door het weer enzo. Beterschap in elk geval!
Succes met je contract!!!

Flettie; Babyflet zal wel eventjes gesprokken zijn van dat koude water

Maya; kan me voorstellen dat je het een beetje eng vindt om dat hooi alsnog te geven!

Welkom Fjordkootje; beetje laat misschien.. sorry daarvoor!
Hopelijk vindt je snel een geschikte Tinker!

Jellie; gelukkig is de trouwring weer boven water!

Vashti; wat een geweldige foto van Jullian zeg! Echt heel lief

Nadine; hopelijk vindt je een fijn tehuis voor je pony!

Jeetje, wat is Biggels al groot, wat meet hij intussen? Kaylen is daarnaast echt een uk denk ik!

Dienie; ik zal dat de website het weer deed, leuk!! Ik sta er ook nog op zie ik wel haha!
Als ik die foto’s van kaylen bekijk zie ik pas hoe hij gegroeid is…

Jean; vervelend van Storm, hopelijk gaat het snel beter!

EllyG; van harte gefeliciteerd!! Heerlijk gevoel is dat he, als je weet dat je merrie drachtig is. Nu volop namen verzinnen

Anne; mijn merrie flipt ook als ze de zweep ziet, terwijl ze naar mijn weten geen nare ervaringen ermee heeft.. heel raar.
inderdaad lekker veel grondwerk doen om vertrouwen op te bouwen. Zelf voeren helpt ook. Maar dat gaat misschien niet aangezien hij niet van jezelf is?

Fjordkootje; mijn merrie komt ook van de Tinkerboerderij, en ik ben daar erg tevreden over. Succes ermee!!

Ik heb net even de brief van het ICS overgetypt in het andere topic. Valt nog niet mee haha!
Ik ga trouwens zondag voor een Randolls, (boomloos zadel) kijken! Ben benieuwd!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 16:07

Elke, wat voor brief van het ICS?

Kaylen is denk ik toch ook wel tegen de 1.30?

Nadine, gaat Maddoxx nu toch weg? Jammer dat je haar vorig jaar niet weg deed

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 16:28

Leon; deze brief: viewtopic.php?f=98&t=476073

Enne, ik heb echt geeen idee hoe groot Kaylen is...
Naast Darlah is het maar een ukkie hoor ..maar naast Shak was het niet eens zo'n gigantisch verschil. Dus mss zit hij idd wel rond de 1.25 ofzo. De 1.30 haalt ie volgens mij niet..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 16:38

Ok Elke, ga dat n andere keer lezen maar bedankt voor de link!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 16:57

Mazzel-meid: als de eigenaar ze zelf niet gevoerd heeft voer ik ze altijd. Dus hopelijk gata dat ook helpen.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:25

Zo, ben weer uit het werk, klaar om alles bij te lezen.

Jackie2, lekker dat je hulp hebt bij Macho, fijn dat Gast8253 hem grappig vindt. Klinkt positief!

desillies schreef:
yep,helemaal zkere nu.
willen ze hem niet,dan heb ik in ieder geval nog steeds mijn eigen superknol en weet ik wat zijn tekortkomingen zijn.

Dát is krachtige en terechte taal!
Kwam vandaag een kinderliedje tegen dat Little Tinker Tommy heet! Moest meteen aan jou denken!

Chubby doet toch wel rustig aan he, met de zere keel? Heerst er iets op het werk, dat de baas misschien ook ziek wordt?
Spannende week gaat het worden, ik hoop dat er een mooi contract met prachtige voorwaarden voor je in zit!

Flettie wat leuk te lezen wat ze deed! Allicht inderdaad beebje dat in actie was!

Maya, wat weet jij veel over hooi! Heb er nooit zo bij stilgestaan, ik (stadskind) neem altijd af van de stalhouder waar ik sta. Interessante materie overigens.

Karuna, goed te lezen dat het stopzetten van de avondhaver zo'n best effect heeft! Het is wel herfst, dus dat associeer ik vaak met kaboutertijd..

Jellie, fijn dat Flan nog wel naar buiten kan overdag! Wel prettig dat je dat onderling kan regelen.

Cayusejuhh, ik weet niemand voor Maddoxx, succes ermee joh!

Leuke foto's van een enthousiaste Biggels zie ik voorbij komen! Heerlijk ook dat dat met Lonan samen zo goed gaat.

Vasthi, fotocursus? Wat leuk, veel oefenen en hier plaatsen dus!

NikitaGoGo, lekker dat jullie server het weer doet, ga zo even spieken op je site.

Jean, Storm kojmt er wel, net als jullie! Jammer dat het niet zo snel gaat als gehoopt.

EllyG, van harte met de dracht!

MM, zadels kijken is altijd leuk! Heb je al eens 'geoefend' met boomloos?

En dan nog even over mijzelf.. nieuwe stal is al geregeld, kan er per 1 november terecht. Na het gesprek (eenzijdige communicatie is een beter woord) van gister ga ik liever eerder. Maar dubbele huur zit er niet echt in.
Jammer dat je je zó in mensen kunt vergissen. Gelukkig heeft Noop er vooralsnog niet direct onder te lijden, ik ga er vanuit dat ze nog gewoon de zorg krijgt die ze voorheen ook kreeg. Ik heb immers nog betaald voor deze maand...
Zo, en dan stap ik zo maar op de fiets om naar stal te gaan. Fijne avond allemaal! Ik lees vanavond wel weer verder

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:32

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Ik kan in ieder geval op school achter het internet, dus mijn mail kan ik lezen. Even heel kort. Ik ben goed aangekomen (zoals jullie zien) en het is nogsteeds erg mooi weer hier. We worden als hollanders zo'n beetje op handen gedragen en de eerste Tink is ook al gesignaleerd.
Ik hoop dat ik van de week wat merr tijd heb om mijn website bij te gaan houden, maar dat komt nog wel. Heb nog geen les gehad, dat begint donderdag en morgen gaan we naar londen

Spreek jullie heel snel

groetjes Chantal

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:34

Goedenavond!!!

heb even grofweg bijgelezen...

Kiara, vervelende reactie van de stalhoudster.... Als ze enigsinds professioneel is zal ze je paardje wel blijven verzorgen hoor!!

Chub, niet ziek worden hoor!!!

Silas, goed plan, moeten binnenkort dan maar eens een datum prikken he... Wel gezellig!!

Vandaag een lekkere "vrije" avond, Lisje word gevoerd en er is eindelijk iemand bij Fer geweest die aan heeft gegeven dat dat paard een poosje rustig aan moet doen en alleen losgegooid mag worden, daar voor hoefde ik niet helemaal daar heen te rijden zei ze, dus ik kan lekker ff wat administratie bijwerken, bokt bijlezen en zo naar mijn paps...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:41

Biggels meet 1.32 en is morgen precies 5 maand, moet zeggen dat ik hem zo bij Lonan wel groot vind lijken maar ja lonan is ook maar een kleintje he, Vooral hier kan je het goed zien hoe weinig het nog maar scheelt,

Afbeelding

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:42

Jellie fijn dat je ring terug is! Vasthi, fijne fotocursus, leuke julian foto!
Fjordkootje, moet de merrie goed doorgereden zijn? Ik weet een leuke driekleur, maar ze moet nog met rijden het een en ander leren.
Heb de hele dag vergadering gehad, allerlei vergaderingen dan. Wat word je daar moe van zeg!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:44

fjordkootje april is een leuke merrie, ook behoorlijk groot, jayne is ook wel leuk, maar ik vind april leuker.
ik ben benieuwt naar wat je van ze vind

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:45

Afbeelding

het is maar goed dat ze geen vleugels heeft
Darlah in actie

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:46

Darlah gaat er steeds beter uit zien zeg goed hoor,

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:46

@ dobbel: zo zo die biggels haald bobbie zo in . Nou is bobbie natuurlijk ook wel klein (2 jaar en 1.35 of zo). Hahaha ben benieuwd hoe groot hij word.

@fjordkootje: nog welkom

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:48

Ik wou er nog snel een bijzetten, maar jullie zijn weer te snel

Afbeelding
D'r hoofdje

nu even bijlezen

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:50

Dobbel en mazzel meid, erg leuke foto's

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:54

Mooie foto's van Darlah en Biggels!!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 17:58

Anne; super dat je zelf ook mag voeren! Dan bouwt ook al vertrouwen op. Succes ermee!

Kiara; Ik heb een Barefoot op beide dames gehad en dat beviel super.. dus nu wil ik er graag zelf eentje bij!
Kan me voorstellen dat je al meteen naar je nieuwe stal gaat, gelukkig duurt het niet meer zo heel lang!

Super dat het zo goed bevalt daar, CJ! En ook nog eens internet, leuk!!

Ook lekker, WenK, een avondje vrij, geniet ervan!

Biggels is echt een joekel, en nog ouder als Kaylen ook, die is alweer 5,5 maand nu. Ik vind Biggels tekening ook erg leuk!