Wat een leuke foto's komen er weer langs. Sinds vorig weekend is mijn tinkie ook weer thuis, wordt deze zomer 4 en is deze winter uitgeleend, longeren een beetje opgepakt deze week, heerlijk dit karakter, gewoon lekker doen wat van je gevraagd wordt, alsof die het al jaren doet. Vandaag voor het eerst zadeltje erop (oude zadel van mn oude rijpony), helaas schuift die wat naar voor nu, maar gezien hij iets ingeleverd heeft deze winter gaan we eerst wat conditie en spier opbouwen voor we naar het zadel verder kijken.
Met zijn geweldige Nike aan..echt zo blij met de schoenen en Murrie ook.
Murrie zijn nieuwe op maat gemaakt zadel..zit heerlijk maar belangrijkste bij hem zit hij echt goed..
tinkert_tje
Geplaatst: 27-03-20 23:48
heerlijk genieten diana Fijn dat je zadel goed bevalt. Is je schuifprobleempje nu opgelost ?
Tinkermuts
Geplaatst: 28-03-20 03:36
Ziet er lekker relaxt uit
Hier ook wat meer tijd om te rijden
puttertje
Geplaatst: 28-03-20 08:49
Tinkertje....
Ja met een antislip singel opgelost..
tinkert_tje
Geplaatst: 28-03-20 09:37
whaha top
JPTinkers
Geplaatst: 28-03-20 18:55
Wat een leuke vrolijke foto's weer Dax blijft gewoon ontzettend knap D-jee t haasje met nu lekker veel ritjes Ah leuk forest Murrie ook lekker aan het genieten van de buitenritjes
Loven vond dat er maar raar hooi in de kruiwagen zat vanmiddag
LBroekhuizen
Geplaatst: 28-03-20 21:58
Ik lees ook al weer wat jaartjes mee en heel af en toe plaats ik een foto daar is het nu wel weer eens tijd voor aangezien ik ook enorm van jullie foto’s geniet!
Felix
x_Rebecca
Geplaatst: 29-03-20 00:09
Wat leuk dat het hier zo levendig is op het moment . Broekhuizen, leuke foto's, vooral die actiefoto is gaaf zeg.
JpTinkers snoezig!
Hier vandaag de enorme haarbos van Lilly weer eens losgegooid en uitgeborsteld. Jemig, wat heeft dat beest een haar...
Je ziet hier de dunste helft. Ze had wel een beetje last van de wind haha.
Hier ook een geval van maak me gek....gooi je haar los
tinkert_tje
Geplaatst: 01-04-20 15:01
Blijft toch heerlijk die stinkies van ons
Anoniem
Geplaatst: 02-04-20 13:50
Wat een mooi zadel heeft murrie! Dat worden vast veel fijne ritje! Ik heb ook een op maat gemaakt zadel, was een rib uit mijn lijf maar ik ben er zooo blij mee, zit als een huis en ligt echt top.
Ziet er heerlijk uit met Dax!
Wat een super schattige foto met dat kindje
En wat ziet Felix er goed uit, knappe tinker!
Wat een haar heeft Lilly! Die van mij heb ik gekortwiekt, ik was zo klaar met al dat vlechten, dus echt respect voor jou Maar wat een prachtige volle voorpluk!
Met Saphje gaat het ook super, het is zo'n heerlijk lief dier
puttertje
Geplaatst: 02-04-20 16:11
Goeie middag allemaal
Ja geweldig zadel en pffff zijn wel 2 ribben uit mijn lijf hihi maar paard loopt weer ontspannen en echt heel fijn.. Murrie is echt nu de breedte in aan het gaan ,hij is nu 7 dus hoop dat het klaar is hihi...hij is zeker 10 cm groter dan ik verwachte en man,man wat is hij mooi breedt..
Ondergaande zon foto
Gisteren even spelen in de bak..Heerlijk ,alleen Murrie kan dan wel heel vrolijk worden hihi ...Heel erg vrolijk