Geen last van snorren. (Alhoewel haar snor dit jaar langer is, vandaag zat ie onder de modder en wou ze mij kusjes geven ) Wel een beetje van der baard, die bevriest als ze gedronken heeft Wel handig als ze stout is, trek ik even aan der baard, haha
Jammer dat dat zoo niet naast de deur is die tinkerdagen in Leusen. Je hebt blijkbaar iets gelijkaardigs in België in Limburg maar is toch anders dan de tinkerdagen... http://www.tinkerdaglimburg.nl/
Met wat geluk vind ik ergens vervoer voor de sokkenwasrit.
Ik ga zien dat ik een fotografe kan regelen, wil dat moment echt op foto hebben. Maakt me niet uit dat ze vies is of dat het weer verschrikkelijk is, ik wil dat moment blijven koesteren. (Lor, je hebt een hint )
Lori
Geplaatst: 14-02-13 02:03
Verstaat de hint en heb tot nu toe die dag nog niks gepland staan .. . Waar zou je gaan rijden van strand ? Zend maar berichtje.
Was vandaag zelf nog aan het denken om eens te kijken voor een strand rit te regelen, toeval zeg (daarvoor ga ik eens subtiel hinten naar de gene waarmee ik eergisteren mee ben gaan rijden) .
Eros die gister bezoek had van een pony in zijn stal En hij was dus flink fris met rijden.
Knappe Jack Hooguit inderdaad wat overbouwd, en hij zou wel wat meer rugspieren mogen hebben. Maar hier klossen we ook alleen maar in de bossen en dat is bij Indy ook goed te zien kwa bespiering.
Hier hebben ze geen snorren, wel enorme baarden, mooi vind ik dat.
Leuke foto van Bommeltje_ haha dat zou ook wel een Luna actie kunnen zijn en zie wat snorretjes voorbij komen en baarden Luna is ook in het bezit van een bescheiden baardje
Momenteel doen we het een beetje rustig aan. We hebben het zelf wel druk gehad maar ook het rijden is even op een laag pitje gezet omdat we eerst de osteopaat willen afwachten voordat we het rijden weer serieus gaan oppakken
Lori
Geplaatst: 14-02-13 11:29
Nu Jack heeft een goede stevige baard ook . En aan zijn billen ook een hele hoop. Harige tink dat het is
Jess_vH
Geplaatst: 14-02-13 11:55
Hallo allemaal. wilde even zeggen dat ik braaf meelees hoor. Ik heb zelf niet echt iets bijzonders. Ik ben weer ziek...maar nu blijf ik wel thuis. Ik denk dat het steeds terug komt doordat ik maar gewoon alles op vol gas hou. Gewoon werken enzo. Nu heb ik mij ziekgemeld. Voor het eerst, voel me daar wel rot bij maar ik moet even een stap terug.
Beterschap Jess! Soms moet je inderdaad even een stapje terug doen en gewoon goed uitzieken, dan ben je er het snelst weer bovenop ipv steeds maar doorgaan.