Als je Frits bedoeld; dankje! Het is wel een gigantische draak hoor. Ben o.a. aan het trainen met vrijheidsdressuur, maar als hij geen zin heeft dan valt er ook bijna geen land mee te bezeilen. Hetzelfde is met het rijden in de bak. Wil ik aangalopperen op de volte, gaat er bij hem gewoon een knop om. Waar ik les krijg hebben ze nog een opening bij de in- en uitgang. Hier zitten vaak mensen. Deze mensen zijn dan wel snel weg want er zit haast geen rem meer op als hij over zijn linkerschouder wegschiet en in volle vaart naar de uitgang rent
Tinkermuts
Geplaatst: 12-10-13 05:49
hij is prachtig, is zijn pappa soms Djenges?
caytje nog ff
locorette
Geplaatst: 12-10-13 08:49
Zijn afstamming is helaas onbekend. Als klein hummeltje is hij uit Engeland gehaald. Hij stond daar bij een gypsy familie. Officieel heet hij ook Spive, maar dat was al snel verandert naar Frits.
Caydo zag ik laatst nog langskomen op bokt, hij is echt super mooi getekend!
Junia
Geplaatst: 12-10-13 17:48
Vandaag ben ik met Tirzah voor het eerst op een koudbloedenwedstrijd gestart i.p.v. regulier KNHS. Was wel een keer leuk, allemaal gelijkgestemden en iedereen vond Tirzah mooi
1e proef 178 (vond ik erg hoog, want het ging écht niet goed) 2e proef 184 (ging erg goed) Dus met een welverdiend winstpunt naar huis!
Ook nog een paar leuke tinkies gespot die we graag in Showteam Epona wilden hebben, dus even wat mensen aangesproken. Wie weet!
__Amber__
Geplaatst: 12-10-13 18:58
Wat een mooie tinkers op deze pagina! Laat ik ook eens wat mooie tinkers toevoegen. (Naja, vind ik dan)
Darragh (die ribbels lijken op vet ribbels maar komen gewoon door zn vachtje )
Frits lijkt wel wat op onze Fred, zou zo familie kunnen zijn! Schitterend!
Sabbientje
Geplaatst: 13-10-13 09:35
Gisteren heeft April paard van een prins gespeeld in een huwelijksaanzoek. Ze was zo knap en braaf. (we moesten naast een trambaan zijn en April had nog nooit een tram gezien. Dus even een keer laten kijken voor Prinse Charming opstapte, maar ze keek niet op of om.)
Haha, geweldig dat huwelijksaanzoek...! Waaaahhh Ik zou geloof ik nog JA zeggen tegen een wildvreemde als hij zo op een tinker aan kwam zetten
renate85
Geplaatst: 19-10-13 11:15
Bennetje van 1.48 is vanaf vandaag gebombardeerd tot Shetlander
tinker_sally
Geplaatst: 19-10-13 21:34
nikkielvis
Geplaatst: 21-10-13 08:08
Wat hebben wij toch een leuk ras.
Elvis tijdens de laatste endurance wedstrijd van het seizoen.
Akecheta
Geplaatst: 21-10-13 08:35
Zeker waar nikkielvis Leuke foto van jullie. Wat een snoepie tinker_sally Renate, wel een leuke shetlander dan puttertje, Leuk 3-tal LBL leuke foto's. knappe paardjes Frenia, knap stel die twee Sabientje, geweldig, prins te paard. __Amber__, knappe tinkers Junia, gefeli met winstpunt! Tot zover... De rest ook prachtige foto´s.
Goofy, met zadel op zijn rug Nadat Goofy nog een tijdje door heeft mogen groeien, omdat ie echt te jong in zijn hoofd en lijf was, zijn we het zadelmak maken weer op gaan pakken.
Gister met Buster mee gedaan aan de Autumn Desert Trail in Appelscha. Was heel gaaf en Buster is weer een flinke ervaring rijker met al die paarden op de grote vlakte. Amanda Melchior heeft super mooie foto's gemaakt, waaronder ook van mij en Buster. Ik ga deze zeker nabestellen