Whahah inderdaad die spin Wat een leuke foto's weer allemaal Flynn onder het zadel, en het negeert Mooie kudde heb je daar Snowdon, maar welke paarden zie ik daar nu allemaal, dacht dat je er minder had Bing is leuk opgekanpt in die jaren Saskia, heb je geen veulen foto van chuckie
Ook alweer een tijd geleden dat ik hier van Flame heb geplaatst, kleine meisjes worden groot
Ben zo blij met haar en ze kan weer een nieuw kunstje hoor, het gapen en dat is te merken ook
Tinkermuts
Geplaatst: 03-09-10 07:46
helaas niet, hij was al ruim 10 toen hij bij mij kwam.
ze word mooooiiiiii
nikkielvis
Geplaatst: 03-09-10 08:00
Wat is flame toch een mooie dame....
snowdon wat ziet dat er gezellig uit met die hele kudde...
Ja hij was een klein beetje ingevallen hè . Daar kon dus wel een beetje bij.... En klein maar fijn inderdaad haha.
kinsealy
Geplaatst: 03-09-10 17:59
Hij is leuk Dakota! Hij zal vast nog wel ietsje groeien in zowel hoogte als breedte, maar niks mis met een leuk kleintje! (Onze Benton is 1.35 en dat gaat prima) Mooie Moysca, lief koppie heeft ze en Forrest met z'n nieuwe liefde waar hij net niet bij kan Vind Dolly gigantisch cute! Ze heeft ook zo'n enorm sprekend hoofdje!
Chay_Flame
Geplaatst: 03-09-10 20:03
Tinkermuts schreef:
helaas niet, hij was al ruim 10 toen hij bij mij kwam.
Wilt gij silver dolly even gauw hier komen afleveren Wat een onwijs lekker ding wordt dat zeg, en wat een apart kleurtje toch, wat voor kleur heeft ze nu eigenlijk?!
We zijn een weekje naar Zeeuws Vlaanderen geweest Met Dank aan Sita voor de foto's en Maya voor het gezelschap en de route helaas was het net die dag niet zo mooi zonnig, maar dat maakt de foto's niet minder leuk vind ik
stalnijmegen