O wat leuk voor hem zelf?? En dan help je hem toch even hihihihi Ik ga wel zo stoppen. De baas is nog aan het werk dus gaat ik maar alleen me mandje in (nou ja alleen Ties gaat ook mee)
op bed ja whahahahah Jaja ikw eet het sommige denken dat vind ik vies. Nou ik niet whahaha, die bolle gaat lekker met haar rug tegen ja aan liggen en snurk dan als een mens Gewoon een heerlijk verwende hond
Ja dat doet ties ook hoor of ze gaat over ruud zij knieen heen hangen whahaha
Grit
Geplaatst: 01-12-09 00:28
Spoek ligt bij ons op bed als er al een is opgestaan. Gezellig wakker worden met zo'n kwispelend lijfje langs je. Of omdat ze over je heen aan het lopen is .
mnkortleve
Geplaatst: 01-12-09 00:28
Ik ben ook nog wakker.
Onze hond komt niet eens binnen dat wil ze niet. De katten wel gaan stiekum bij de kids in bed liggen.
Grit
Geplaatst: 01-12-09 00:30
Jullie hond heeft zijn privebank met uitzicht op de koeien
Bij mij liggen altijd de 3 katten bij me benen. Terwijl ze ook bij me vriend kunnen.... Dus kan me lekker bewegen s'nachts not....
Trusten Petra
Grit
Geplaatst: 01-12-09 00:41
Bij het slapen wil ik ze ook niet op bed hebben, zo irritant als ik mijn benen niet kan bewegen. Tenzij het hard onweert, dan is Spoek zo door het huis aan het stressen en is ons bed de enige plek waar ze blijft liggen. Trillend en shakend.
ahhhh arme spoek, vind dat altijd zo sneu he als ze zo bang zijn
Grit
Geplaatst: 01-12-09 00:44
De bliksem is een keer in de buurt ingeslagen, een harde knal en al het stroom viel uit. Dus ineens alles donker. Sindsdien is ze bang voor onweer en vuurwerk