Hihi, Hij ging zeker los!! Heb hem nog nooit zo meegemaakt! Lekker actief! Nu maar effe douchen en dan mn bed opzoeken! Weer een goede nacht maken hoop ik
Chanel_
Geplaatst: 14-10-09 21:46
gekke Boncho
Leuke foto Dagmar
grrr
Geplaatst: 14-10-09 21:56
Volgende week wel een keer tijd Carola, pb me maar wanneer oke? Bons was lekker fris dus... hihi!
Knap van Travis dat hij lekker alleen bleef... lekker eigenwijs koppie heeftie!
mnkortleve
Geplaatst: 14-10-09 22:10
grid Wat kunnen ze soms lekker gek doen. Moeten hun dan beslissen het is niet wat hij zelf wil? Niet helder, maar wel mooi daar.
A_Pallieter Dan had je net zo goed thuis kunnen blijven.
Puchje Druk en Erik nog steeds ziek.
grrr Gelukkig gaat het dan de goede kant uit met Banbay. Is dat dan al weer 3 weken geleden dat ze hengstig was, wat gaat die tijd dan hard zeg. Lekker met de paardjes bezig geweest. Zonde van de kipjes.
Resi_lover Mooie Mambo. Mooi filmpje.
Mallow Hoofd vol gaatjes.
Chanel_ Ook al ziek.
snowdon Gelukkig hebben jullie de bomen laten staan, enkel wat takken gekneusd. Leuke filmpjes en foto's ze ziet er lekker rustig uit.
Sita_ Ik ben benieuwd naar het resultaat het klinkt in ieder geval al mooi.
Schimpje Klinkt allemaal wel erg leuk.
_Rhiannon_ Mooie foto zeg.
Draaakje ook al verkouden.
_janet_ Kip met kroost weg.
Anita67 Hier staat alles zo lang mogelijk buiten. Je hoef de kipjes toch niet los te laten lopen hier aan de overkant lopen ze achter een hekwerk, helaas heb ik wel een kat die kan springen en al enige kuikens heeft genuttigd.
Nathalie83 Super les gehad.
D_Travis Lekker bezig geweest, laat het maar lekker koud zijn het is tenminste droog. Grappige pic.
Boncho Rodeo paard.
Vandaag een druk dagje gehad er is feest op school, s'morgens sponserloop en s'avonds weer wat, tussendoor nog even naar een veehouderijvakbeurs geweest.
De poesjes worden steeds makker ik kan ze nu zonder handoek oid pakken.
En zoals beloofd wat foto's het zijn er maar een paar hoor.
Ik kon vanmorgen precies zien waar ze met z'n allen gelegen hadden.
ringelberg
Geplaatst: 14-10-09 22:16
goeieavond
bijgelezen maar geen puf om te reageren,behalve op Leon zn filmpje....ik wil ook weer naar de looosne en drunense duinen snik.heb t echt bere naar mn zin gehad daar
verder voor iedereen
speciaal voor Eva,gaat t weer een beetje?
mensen ben weer weg,ga pitten.Ik heb een soort van baantje erbij dus heb t rete druk,trust
mnkortleve
Geplaatst: 14-10-09 22:17
Poesjes.
Whis_Serada
Geplaatst: 14-10-09 22:17
Knuffies voor iedereen die het nodig heeft En een bakkie voor iedereen die trek heeft :
ow oke ze zijn wel leuk! ja ze zijn nog jong he dan lukt dat vrij snel kheb ook boerderij katten (al waren ze ook wel binnen want mama mocht wel binnenkomen) nou echt ik heb nog nooit zulke leuke lieve knuffelige katten gezien
D_Travis
Geplaatst: 14-10-09 22:21
Mooi!!
mnkortleve
Geplaatst: 14-10-09 22:22
Vrouwtje van de Amevedi stond versteld toen ik vertelde dat we ze hier vingen en vrij snel mak hadden.