Tinkies doen het goed in de sneeuw Schitterende foto's weer!
Evolet vind ik zo lijken op Flynn toen hij zo'n beetje die leeftijd had: Zo'n lekker guppie was hij toen nog
En met al die vieze stomme sneeuw een zomers plaatje.. dit was in april. Dus nog maar vier maanden afzien en dan is het weer tijd om in een t-shirt rond te rijden!
Tirzah en ik vanmiddag in de sneeuw aan de wandel, samen met stalmaatje Sandy en haar paardje. Ik vind het prachtig, die sneeuw. Tirzah vond 't ook leuk om er lekker in te wandelen, maar we balen wel allebei dat we nu niet ergens even lekker kunnen galopperen.
Stephannie7
Geplaatst: 20-12-09 20:54
Wat een boel leuke sneeuw foto's!
Hier bleef het ook maar sneeuwen. Dus hup het paard op en een rondje door het bos
Flynn is Eva_Jameson had hij het niet koud... Mijn stinkertje [**] was heel erg jolig en fris door de sneeuw. Maakte een paar keer flinke bokkesprongen incl. piepgeluidjes. Kortom hij ging flink uit zijn dak.
JPTinkers
Geplaatst: 20-12-09 23:11
Berdien schreef:
Evolet vind ik zo lijken op Flynn toen hij zo'n beetje die leeftijd had:
je hoort mij niet klagen als letje een beetje uitgroeid zoals flynn
aricia
Geplaatst: 20-12-09 23:16
hey mama Tirzah gezien aan de wandel in sneeuwstorm
Ayerlin oefent voor sneeuwschuiver
Forrest genietend van het zonnetje gisteren
Lievemeid
Geplaatst: 21-12-09 01:44
Het is middernacht geweest dus mag er nu weer 2 plaatsen...Daarna duik ik mn bedje in.
Ik dacht eerst: leuk, sneeuwfoto's....Maar met die witte sneeuw lijkt hij nog veel viezer dan dat hij al was.. Ben er desondanks toch heel blij mee.