KMD, wat is Binty ineens "merrie" zeg... Wauw!!! Gaaf!! Smetteloze Patrick!! Silas... mooi koppetje!! Maffe Chuck!! En een staande haardos Binnenkort weer eens plaatjes schieten van mijn kleine dame... die voor haar 3 maandjes ENORM te noemen is!!
mancha
Geplaatst: 20-07-09 08:56
Mac was idd echt niet klein meer...wat een buffel is het toch geworden! Leuk om hem af en toe weer even te zien! Dees haar geweldige kudde, alleen Kat liep net uit beeld haha
stalnijmegen
Dyco is geweldig opgeknapt hè, vind zijn hoofd wel erg Welshachtig tonen op deze foto.
Quinzy
Geplaatst: 20-07-09 12:07
Hij is erg veel afgevallen kwa bespiering op zijn laatste adres. Er was door de buren een hengst bijgekocht en Dyco kon dat maar niet aanvaarden. Zijn hals is nu ook mega dus en kont ingevallen maar dat komt wel weer goed. T hele verhaal staat op zijn site. Zo hoort hij te zijn.
Moderatoropmerking:
Maximaal twee foto's ver dag, foto verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Berdien op 20-07-09 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Berdien op 20-07-09 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Geen foto's quoten.
Dakota_75
Geplaatst: 20-07-09 19:28
Wat een heerlijke foto's weer zeg! Ik vind die zeepaardjes echt zo super, kan er geen genoeg van krijgen! Dyco gaat lekker los, en die kuddes vind ik ook altijd geweldig om te zien!
Heb vandaag ook even weer een paar van mijn bink gemaakt.
Hé als jij nou eens....daar, nee.... dáár, jaaaaaaa dáár ja!: