Ik ga morgen eens naar het politiebureau..

Moet aangifte doen van vermissing van Shania's paspoort.. En dan kunnen we met oa die aangifte een nieuw (duplicaat) paspoort aanvragen..
En dat kost van maar eventjes 175 euro..

Alsof het niks is.. Kzou haar er bijna niet voor verkopen.. Maar ja, ze moet toch een paspoort hebben he..

*

succes met info zoeken
--
rare paarden van de wind Say reageert daar totaal niet op wel als het kouder begint te worden
O ja zo te zien en te lezen was de rit zeer geslaagd en wel voor herhaling vatbaar, hoop dat ik dan met Say mee kan
arme muis ... ken nog zo'n tinkertje waar maar 1 iemand op kon (bij toeval achter gekomen), maar na een jaar of wat konden er ook weer anderen op en is ze weer helemaal in der hum
wel niet elke dag maar paar x per week maar nergens merkte je aan dat ie al oud was
en heb tot vandaag nog niet gehoord dat ie overleden is dus zal nu tegen de 40 jr zijn
jatten bij de Lidl
en als jij 16 jr al lang geleden vindt
en Flynn 1ste buitenrit goed overleefd
welkom terug
) --> zij moest vanaf Uden ca 2,5 uur rijden misschien vanaf jullie nog dichterbij
Toen we bijna klaar waren begon het te druppen en toen ik afstapte begon het harder, maar dus nog net lekker buiten kunnen rijden
neer gelegd voor me dus dat kon ik snachts om een uur of 2 in stringetje en afgetrapte schoennen weer opruimen 

kan kyaan niet zo blijven rijden helaas.