[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:11

Oeh leuk shoppen! Haha!

Ik ga morgen eens naar het politiebureau.. Vork Tong uitsteken
Moet aangifte doen van vermissing van Shania's paspoort.. En dan kunnen we met oa die aangifte een nieuw (duplicaat) paspoort aanvragen..
En dat kost van maar eventjes 175 euro.. Wow!
Alsof het niks is.. Kzou haar er bijna niet voor verkopen.. Maar ja, ze moet toch een paspoort hebben he..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:15

Lekker shoppen inderdaad, en daarna gruwelijk lekker uit eten bij de Mexicaan Vingers aflikken Kwijl

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:17

Vingers aflikken Heerlijk!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 21:47

Marjolein, McBrynmore vind ik ook erg interessant.. jammer dat hij een eindje weg staat idd! Voor jou 3 uur rijden? Hmmz dan zal het voor ons nog wel mee kunnen vallen...
Wat vind je van Collin v/d Gorterstraat, naar hoe het overkomt zou die wel in jouw plaatje passen?

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:58

zo ben er weer Haha!
barelracen ging goed hij snapt het al beter Haha!

filou heeft geen stap verkeerd gezet voor het karretje Haha!

mijn avond kan niet meer stuk Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 22:15

Klinkt goed, romm!

Arjan is ook voetbal aan het kijken... Dromen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 22:19

3 uur was via de route planner met een gewone auto. Met aanhanger 3,5. Als ik zou weten dat ze in een keer drachtig zou zijn zou ik het misschien wel doen maar ik wil niet mijn merrie voor maanden in het buitenland hebben staan.
Collin staat wel in het gegadigden lijstje, heb een kleine bemerking op zijn hals. Naar mijn mening staat die iets te grof op het lichaam. Als nakomeling van McBrynmore zou je natuurlijk aan Djenges kunnen denken, die heb ik alleen nooit live gezien.
Misschien dat ik op de keuring ook wel om een aanparingsadvies ga vragen, misschien komt er nog wel iets interessants uit.

Oei vriendje is chagerijnig... het is best leuk om hem te zien voetbal kijken. Echt bloedje fanatiek.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 22:32

aanparingsadvies?

Is het jullie wel eens opgevallen hoezeer Djenges op zijn moeder lijkt?
www.irishcobsociety.net > Talya

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 22:32

goedesavonds allemaal.
*in de meelees modus, en onderzoek modus Clown*
Vriendin heeft met haar paard hoefproblemen. blijkt een bolle wand te zijn? dus even wat research doen Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 23:36

Dit had ik de vorige keer dus ook al opgezocht, maar toen dus weer kwijt Scheve mond
TK --> op de site van SRR staan wel adressen met examendata voor koetsiersbewijs misschien kun je naar een adres in de buurt bellen voor evt volgende cursus?? http://www.ruiterbewijs.nl/srr/cms_img/ ... JS2007.xls
of hier staan alle menverenigingen in Zuid in Uden regelt die vereniging bv regelmatig cursussen Knipoog
http://www.districtzuidmennen.nl/
hmm bolle wand nog niet van gehoord succes met info zoeken Knipoog

-- De rest vanaf blz 90 Bloos --

Nagelbijten / Gniffelen rare paarden van de wind Say reageert daar totaal niet op wel als het kouder begint te worden Haha! dan is geduld is dan ineens ver te zoeken Clown

Grr --> al helemaal uitgedacht hoe of wat en wel leuk als dan iedereen kan rijden Cool O ja zo te zien en te lezen was de rit zeer geslaagd en wel voor herhaling vatbaar, hoop dat ik dan met Say mee kan Knipoog
Huilen arme muis ... ken nog zo'n tinkertje waar maar 1 iemand op kon (bij toeval achter gekomen), maar na een jaar of wat konden er ook weer anderen op en is ze weer helemaal in der hum OK dan!

en 16 jr kan nog best (natuurlijk afhankelijk van zijn gezondheid/ beenwerk, bij twijfel niet doen ... ) Mijn oude verzorgpony was ondertussen alweer 28jr en nog dachten ze dat het een jong broekie was Knipoog --> zoveel energie en zo jolig Haha!.
Hij is een NRPS 75% Arabisch 1.48m en sprong dus nog met gemak 1.20m, crosste er alle grote paarden uit Knipoog en een stevige dressuurles kon ie ook nog makkelijk Ja wel niet elke dag maar paar x per week maar nergens merkte je aan dat ie al oud was Knipoog
Ook nooit ziek of kreupel of niks en dus met 28 jr nog verhuisd om 3 zusjes het rijden verder bij te brengen en nog mee op ponykamp te gaan enzo *LOL* en heb tot vandaag nog niet gehoord dat ie overleden is dus zal nu tegen de 40 jr zijn Nagelbijten / Gniffelen

Berdien kansloos broertje Bloos! jatten bij de Lidl Nors opkijken en als jij 16 jr al lang geleden vindt Nors opkijken Schijnheilig en Flynn 1ste buitenrit goed overleefd Cool NCIS is LEUK *LOL* en mexicaan idd lekker Vingers aflikken Vork

Doei! welkom terug Marije en Haha! eindelijk legaal Hyper!

Rom eigen karretje Cool filou nu helemaal de pineut Haha!
Nu nog uitmaken Scheve mond 2,5 jr lijkt lang, maar nog doormodderen dan is het nog langer Knipoog en als je later 10 jr verkering hebt met een betere vriend dan vallen die 2,5 jr weer in het niet Knipoog
knakworsten hoeven alleen ff warm niet drooggekookt Clown

Janet --> Wilco's voet nu in tape en moet aan slipketting om rustig te houden Nagelbijten / Gniffelen

Blackstar nog ff afwachten dus Scheve mond hopen dat het meevalt STERKTE Ach gut

Bloos! LordJ bijna van paard gewaaid ... Scheve mond ook wel zielig dat Tara schreeuwt om brok als rest krijgt --> kun je haar niet ook iets geven waar weinig in zit ? 1 appel of wortel of zoiets of bv alleen vitaminen + mineralen koek ??

Leon enkele dazenbulten idd zo'n 1-3 cm hebben ze een allergische reactie dan hele lichaam vol kleine bultjes bijna zonder ergens nog een recht stukje --> heeft solana keer gehad Ach gut, spuit van DA doet dan wonderen Ja Mc Brynmore staat toch ergens bij Frenia in de buurt (maar waar dat is Verward) --> zij moest vanaf Uden ca 2,5 uur rijden misschien vanaf jullie nog dichterbij Knipoog
Idd nu je het zegt van Djenges en ma *LOL*

Marjolein idd van stoeterijen/ hengstenhouderijen leer je echt goed objectief kijken Ja erg leuk vind ik dat zeker om dan vervolgens te zien hoe een combi uitpakt Cool
Leuk veulen van Boy trouwens in je profiel *LOL* en Ailins hoofd lijkt op foto's mooi fijn Knipoog maar kan natuurlijk vertekenen --> maar dan heeft Say echt een méga hoofd Bloos (en toch heeft ze hoofdstel maat cob Nagelbijten / Gniffelen)

Geld, geld! Sita kost weer wat, maar idd moet toch paspoort hebben Ja

Over Babypaardjes --> wil ook nog een veulentje (opvolger) fokken van Sayla *LOL* (zoals de meesten ondertussen volgens mij wel weten Bloos )

Gister heerlijk gereden met Say galop oefeningen gaan echt súper volte verkleinen/ vergroten súper op achterhand enz enz Lovers Toen we bijna klaar waren begon het te druppen en toen ik afstapte begon het harder, maar dus nog net lekker buiten kunnen rijden Dromen

1ste week werken is meteen erg druk diverse controles MOETEN vrijdag af en weet nog ff niet of ik dat wel kan redden, maarja meer als ons best kunnen we niet doen Knipoog

Nu dus maar weer zo pitten Gaaaap Doei!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 05:40

goede morgen allemaal Haha!
vanacht weinig geslapen ben wakker gehouden door onze oude reu met zijn maag klachten
die heeft even 6 x Misselijk neer gelegd voor me dus dat kon ik snachts om een uur of 2 in stringetje en afgetrapte schoennen weer opruimen Bloos
weer wat norit in hond gedrukt en het was weer klaar maar goed lekker is het niet

had nog wat foto's dus die wou ik jullie niet onthouden helaas zijn er wel wat wazig kris kon niet zo best met mijn telefoon omgaan Gaaaap (ik soms ook niet Tong uitsteken )

eerst filou voor het karretje Haha!

Afbeelding

ik stuur hier niet wand ik had roos gevraagd om te sturen dan kon ik voor mee lopen voor het geval het mis ging
en na 2 rondjes heb ik mijn tel gepakt voor foto's Haha!

Afbeelding

geen stap verkeerd Haha!

en sil natuurlijk ook Haha!
normaal is het de eerste rond rustig aan om het niet te verhit te maken en na tijd moet je ook even stil gaan staan anders worden de paardjes een beetje te heet
ik mag dat niet Bloos moet direct vol gas en hoef niet stil te staan Tong uitsteken sil gaat nog niet zo verschrikkelijk hard Tong uitsteken
even wachten met een hengstige merrie voor je neus Tong uitsteken (vandaar ik hem ook wat korter hou Bloos )
Afbeelding

beetje doorschuiven Haha! de merrie op de voorgrond en spirit en teddy (ook hengst) op de achtergrond Haha!
Afbeelding

en dan wheeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding

en vol gas terug !!! (helaas erg wazig maar voor het idee Haha! )
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3OBAWDZO-1.jpg

en na 4 rondes nog even poseren Haha!
allebei een vlechtje in Tong uitsteken
Afbeelding

majolein idd goed voorbereid Haha!

berdien wil doof worden in bad ROFL

voetbal Misselijk domme sport beetje dom achter een balletje aan hobbelen en als je hem eindelijk hebt moet je hem weer weg schoppen !!!!

grid filou heeft lang genoeg genoten van dr luie leven dacht ik Tong uitsteken
qua relaties heb je wel gelijk Haha!
en eh ik was het gas vergeten uit te zetten terwijl ik de worstjes aan het eten was Tong uitsteken

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 08:27

Goedemorgen,
wat een bud weer vandaag zeg, bah Clown
Rom: wat een leuke foto's, zo knap van Filou. En wat is Sil toch een lekker mannetje!!! (en zo wit Clown )

edit: Heb maar weer een mailtje gestuurd naar trekking sadles. Heb op mijn vorige niets ontvangen.
Als het nog langer duurt zie ik me toch genoodzaakt een ander zadel aan te schaffen Boos! kan kyaan niet zo blijven rijden helaas.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:08

Nou mailtje heeft geholpen heb reactie terug.
Nu nog uitvinden wat de boommaat van Kyana is .

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:09

Goedemorgen! Lachen

Vandaag wordt het echt zo'n vakantie dag, lekker in de computerstoel zitten en filpmjes kijken Pling
Al moet ik half 6 wel weer werken maar dat is maar tot 8, en daarna weer lekker niks doen Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 10:11

Leuke foto's deborah!

timokyana schreef:
Nou mailtje heeft geholpen heb reactie terug.
Nu nog uitvinden wat de boommaat van Kyana is .

Dat scheelt weer!

Hoe kom je er dan achter wat haar boommaat is? Uitproberen neem ik aan?
Laatst bijgewerkt door snowdon op 16-08-07 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:17

Wat een leuke foto's Rom!

Ik had het laatst toch over mijn vader? Die is vanochtend bij de dokter geweest, en hij heeft een burn-out Scheve mond Over twee weken moet hij terug komen, hij moet contact op nemen met de bedrijfsarts en moet drastisch minderen met werken (hij werkte zo'n 60 uur per week Scheve mond ). Ben aan de ene kant blij dat het wat 'echts' is, aan de andere kant.. een burn-out is niet niks. Mijn oom heeft er ook een (gehad), en die is hem nooit weer teboven gekomen Scheve mond

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 10:18

burn-out is echt niet leuk nee....

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:26

jeetje Berdien, dat is minder. Burn out is best heavy. Sterkte voor jullie!

Leon: geen idee, kreeg een tip met een ijzerdraadje en daarmee opmeten, maar vind dat ook niet zo betrouwbaar.
Passen zal moeilijk worden aangezien ze het zadel gewoon op zullen sturen. Ik moet dus de exacte maat weten Clown maar ja nu nog weten hoe?

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:05

Haha!
dank voor de complimenten Haha!

tk hij was best vies hoor al zie je dat niet zo Bloos Tong uitsteken
en filou verbaast me iedere keer weer zo braaf dat ze is (heb een stiekum vermoedde dat ze het wel kent )

wat fijn dat je nu eindelijk andwoord heb
boom maat is idd moeilijk
ik had foto's met lijnen over zijn rug gemaakt voor mijn boomloos en die mee gestuurd omdat de maat idd nog wat moeilijk was
toen heb ik 2 pommeltjes mee gekregen Haha! omdat ze het zelf ook wel een moeilijk geval vonden

bedien sterkte met je vader hoop dat ie er weer bovenop komt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:11

Papa wil nou een gesprek met m'n broertje dat hij als hij 18 is de deur uit moet Verward Dat roept m'n moeder al een hele tijd, toen het echt slecht ging thuis, nou gaat het redelijk, en nou wil m'n vader hem het huis uit hebben Verward Arme papa, hij is echt helemaal de weg kwijt Verdrietig

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:14

Berdien! Dat is inderdaad wat minder nieuws Scheve mond Sterkte ermee!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:25

Ach gut Berdien Scheve mond

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:29

het verhaal komt me allemaal bekend in de oren zelfde verhaal hier geweest

jullie komen er wel weer door heen geloof me
kost tijd maar het zal uiteindelijk beter worden

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:36

Goeiemorgen!

Berdien sterkte meid! Ach gut

Hier lekker aan het poetsen geweest vanmorgen. Gisteren lange gesprekken gehad met Mark en Karine over Muis, en Muis staat te koop. Iemand die er tijd in steekt komt er wel weer een eind mee, en Karine die alles met hem kon, kan het gewoon niet meer door zwangerschap. Huilen

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 12:05

muis verkopen pff
das niet een makkelijke beslissing geweest