wat een drolletje zeg!!!!!!!!!! zo klein en toch zo sterk al achter te moeder aan en wat een lieve foto die eerste schattig veel plezier met je lieve merrie veulen en je prachtige moeder tinker
vandaag had donja een actie!!!!!!!!! ze ging met mijn bijrijdster met een ontbijtrit mee vanaf vanmorgen 07.00 uur van rijswijk naar denhoorn. maar halverwege vond donja het wel genoeg en ging met kirsten er nog op lekker liggen in het gras zo dacht ze genoeg geweest vandaag. ze reed in de laatste groep dus alle 20 man voor haar reed gewoon door. zei roepen toen donja uitgerust was stond ze op en gingen ze verder. en dan is er dus geen fotograaf in de buurt met zulke donja-actie's ze hebben zo gelachen allemaal echt weer iets voor mijn tinkertje mocht er iemand bij geweest zijn met een camera die dit weer op de gevoelige plaat heeft vastgelegd zet ik de foto er bij maar ben bang van niet.
o had even gebeld joh, dan was ik even gekomen had je der van dicht bij kunnen zien, maar ze is schattig he, ze heeft vanmiddag voor het eerst stroom gevoeld, was schrikken maar goed ze moet het toch leren.
Dit topic is puur bedoeld voor twee foto's, niet voor links, verslagen van wat je pony heeft gedaan, offtopic geklets etc. Links kun je kwijt in het linkstopic, verslagen van de dag en offtopic gekletst horen in het HK topic of op PP(in het geval van een verslag van de dag).
En lord en ik hebben een rijproef gereden, en kregen als commentaar: Je bent geslaagd met een 8,8 en je had 1 van de beste rijfproefen van dit jaar (let niet op mij maar op me kanjer haha )
Prada in het water, lijkt me zo heerlijk maar Noa wil dat (nog) niet.
Mirthe pfff wat een beer is dat zeg
Waar blijven de foto's van Tuesday nou Boya ziet er in ieder geval super uit!
Gaaf zadel van Chico en sil heeft een apart kleurtje en aparte bles zeg
Zo te zien gaat het goed met Enya voor de kar, gaaf om te doen he, Noa doet het ook zo goed. Is echt heerlijk om te doen.
Arwen en Maylee groein goed zo te zien
Nou foto van Noa en haar nieuwe vriend Cas. Cas is maar ietssssssss groter hoor Cas is helemaal verliefd op Noa en Noa zie je af en toe echt zo zuchten van "pffff laat me nou eens ff" Ze kunnen het verder wel goed vinden en Noai s echt het baasje in het land. De andere 2 (ruinen) durven niet bij haar in de buurt te komen als ze eet en ze maait ook echt als ze komen Ze heeft echt de leiding genomen en dat is wel zo goed voor haar zelfvertrouwen, echt super om te zien.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W6PBKQGL.jpg Haar 2 maatjes, ze eten nu wat biks en muesli bij. Vanaf deze week gaan we ook bijvoeren, het land is nu echt kaal maar dat geeft niet dan maar hooi en kuil bijvoeren
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZOFHQEQL.jpg hoe lief Bries ook was.... nu is dat niet meer zo hoor Zelfs Dianne (Teuntje111) kende haar niet meer terug en moest vrezen voor haar leven in de wei.... Omdat Noa leidster werd, heeft Bries deze positie bij de veulens ingenomen... Als er dan eten komt... moet je niet in de buurt komen. Bij mij durft ze al niet meer (ze heeft al een keer een emmer tegen haar harses gehad), maar ze haalt gewoon uit als ze iets achter haal voelt, dat was Dianne dus... Ze kon net wegspringen want anders was ze geraakt.... Tja Bries kon daarna rennen voor haar leven