Biancaa schreef:@Sita nou dat schiet bij jou ook niet op met je bijrijdster. Ze is inderdaad wel erg jong. Daarom had ik juist een wat "ouder" iemand genomen, ze is 17 jaar en lijkt me dat ze toch wel wat verantwoordelijkheidsgevoel zou moeten hebben. Ik denk dat ze bij jou inderdaad bang is geworden door de bok die amy heeft gegeven, zo jong iemand wil dan weleens invallen qua vertrouwen. Misschien toch wel een gesprek voeren of er een keer bij zijn als ze rijdt?
Ze is inderdaad wat jong.. Maar hiervoor had ik iemand van 25 en die maakte het nog bonter..
En Kimberly loopt al heel lang rond op stal en is eigenlijk nooit echt alleen. Ze mag er ook niet mee naar buiten alleen in de bak en gewoon poetsen en lekker tutten.
Het gaat er om dat Amy de dagen dat ik werk ook een beetje aandacht krijgt..
Het klikt super, Amy doet geen vlieg kwaad en ze zijn lekker samen bezig..
Ze doen vanalles.. Lekker wandelen over het erf, tot VD en ponyvoetbal.
Maar daarom is wel een beetje zorg voor mijn spullen nodig. En eerlijkheid over hoe het met het rijden gaat. Dat ze bang is door die bok zal wel niet zo zijn. Want ze rijd op de manege ook de rodeopony's en is echt niet bang aangelegt. Verder was ik erbij toen ze bokte en dat was denk ik nog geen 20 cm van de grond. Ik denk dat die ruzie met een stalgenootje dwars zit.. Aangezien die moeder ervan ook zit te stoken tussen die meiden..
Ik hoop dat het goed komt. Het is verder een meisje met een hartje van goud, alleen die kleine puntjes daar moet wat aan bijgeschaafd worden.
Komt net de stalhoudster op bezoek met een bos bloemen en chocolaatjes.. Omdat ik mijn enkel heb gescheurd. Toch wel lief van dr!
Edit: Leon, dat vraag ik me ook af.. De bak is een aantal keer bagger geweest.. Dus het kan spetteren. Maar als zij niet durft te galoperen ed weet ik ook niet hoe het komt.. Daarom wil ik wat met dr gaan bespreken..
Want ik denk eerlijk gzegt dat er wat mensen dwarszitten en ook mijn spullen ongevraagd lenen. Deze mensen steelden ook mijn voer.. Dus we zullen er dmv praten en uitzoeken achter moeten komen hoe dat allemaal komt..