Ooohhh Harry is leeeuuukkk

Voel je je al wat beter Chimello?

Hoe was de wandeling met Tess?

Ik vraag me ook wel af hoe het met Aslan is

Ik heb vandaag toch zoooo heerlijk gelest met Feike

Hij is nu steeds makkelijker en langer nagevelijk en daar wordt hij zelf ook veel actiever van

Veel bezig geweest met sturen, nagevelijkheid en activiteit

Wanneer ik Feike zo actief heb lopen, galoppeerd hij ook zomaar aan

Nou toen gingen we bezig met overgangen stap-draf en draf-stap. Ik moest hem dus eerst actief in stap hebben en nagevelijk en daarna moest ik hem actief weg laten draven. Nou Feike liep echt heerlijk door en mooi nagevelijk en ontspannen, dus ik geef been en hij zet die achterhand eronder en stoof naar voren!!

Nou het ging echt fantastisch vandaag, Feike ontspant steeds meer en wordt steeds actiever en ik voel gewoon dat hij steeds meer zin krijgt om te werken! Wat een topknol

Ik ben vandaag ook echt voor het eerst, helemaal alleen, opgestapt!!
Ik rij met een zweepje, als hulp wanneer Feike mijn been niet begrijpt o.i.d. en mijn zweepje had ik in de "zweepbuis" gezet, die aan de bakrand hangt, en toen heb ik het krukje naast Feike gezet. Mijn instructrice was nog in de stallen (zij is ook de staleigenaresse voor degene die dat niet weten

Ik ben stiekem wel trots op mezelf hihi

En ik kreeg ook nog een enorm compliment van mijn instructrice; ze vond dat ik niet alleen in het rijden vooruit ga, maar ook in de omgang met paarden. En dat ze het geweldig vond om te zien hoe goed ik (en Feike) vooruit zijn gegaan en nog steeds gaan.
Dat vond ik natuurlijk ook erg leuk om te horen!