Leuk dat je lekker bent wezen mennen Kaat, niet koud gehad?
Shadow weer hard gewerkt
Ik ben na mijn werk lekker meteen doorgereden naar het bos met de paarden. Het hele bos lag nog onder een dikke laag sneeuw. Dat hadden we niet verwacht omdat hij hier verder allemaal wel weg is. De zon scheen hard, maar het was ijs en ijs koud. Ik had al meer als 5 weken niet gereden door omstandigheden dus was wel wat zenuwachtig. Heel stom is dat, dan moet ik er weer inkomen ofzo. Indy en Izzy waren ondanks hun "vakantie" super relaxed. Daarna de paarden verzorgt en zelf gaan ontdooien.
helaas kaat.de winter doet er morgen weer een schepje bovenop!
kom ik op stal,heeft de bijrijder net gereden.ginmg eigenlijk heel goed,behalve op het laatst is hij geschrokken en schoot hij in galop er vandoor.ik heb eros nog even netjes gepoetst en zijn pyama weer aangedaan.kom ik bij zijn stalletje aan.staat een pony in eros zijn stal(deze komt meestal wat trager van de wei en komt in eigen tempo wel een keer)en kan net bij de voerbak van eros.die heb ik dus maar even in zijn eigen stal gezet.daarna eros op stal gezet. kort bezoekje dus.was al weer vroeg thuis.
patrick1994
Geplaatst: 13-02-13 22:07
Ja Shadow gaat echt lekker nu!!! Hopen dat we deze stijgende lijn kunnen vol houden en hopen dat ik lekker wat winstpunten kan gaan rijden in het buitenseizoen
Ellie, ik zat net terug te zoeken hoe lang je eros nu hebt. Twee en een halve maand alweer en nog steeds geen zadel. Het moet nu toch wel enorm kriebelen bij je!
patrick1994
Geplaatst: 13-02-13 22:25
Snackie: in welke buurt ik heb geen idee waar je woont hihih anders PB'tje
Heidy, doorgezakt vind ik hem ook niet, hij toont op de onderste foto's wat meer overbouwd, maar dat kan ook de manier van staan zijn. ik zou me geen zorgen maken,
Bommeltje_
Geplaatst: 13-02-13 22:32
nee dat de kont hoger ligt komt volgens mij wel meer voor bij tinkers?