Heerlijke foto's ik verlang zooooo naar de zomer, .Cooper wil ook een ijsje:En hij word al goede maatjes met Zorro:
ooooh djoser die mag je hier wel brengen! kleine aleigagrote aleigahoop dit jaar weer op mooie gezonde veulens!
Ik zit elke dag te kwijlen Wat zijn er toch veel mooie tinkers.Hier Jack mijn kleine tinkie nog een keer
Wat ziet Bonita er super uit! Volgens mij heeft ze het er enorm naar haar zin Whoeiii Lotje de eerste dag bij mij. Wat was ze toen nog wit zeg.Afgelopen zondag
Zonnetje die hebben wij hier niet ook niet gehad vandaag Maar mooie foto in t zonnetje van Jut en Jul
Ik ga ook nog een leuke Bonita en Winny spammen Dianne met Steffie, Ikke met Sweety en Cris en beeb erbij het was super !
Ah een geweldig leuke paarden toch allemaal en heerlijke foto's weer Say ook nog maar ff dan Happie eten en met volle mond de omgeving in de gaten houden
niet zo'n mooie foto in de modderbak maar op deze foto zijn Silvesters ronde billetjes al goed te zien, (hij is alweer 11 maandjes oud..) & clowntje Shakiro!
Wat een schitterende tinkers komen er weer voorbij.Black eergister en tien minuten later ging ze er nog eens extra voor liggen en uitgebreid rollen dus zag ze er nog erger uit dan dat ze er hier uit ziet.