Etensbakjes aan de kanten waar de kooien tegenelkaar staan.
Zo 2 dagen laten staan, daarna naar een neutrale ruimte (keuken/badkamer etc) waar genoeg ruimte is en waar ze beiden nog niet zijn geweest. Daar loslaten onder toezicht!! Neem voor de zekerheid ovenwanten mee ivm bijten/vechten...
Bij ons ging dit heel goed, na wat 'dekken' zowel door mannetje en vrouwtje (overigens een jeweetwelmannetje hoor

Tussendoor een keer van kooien wisselen voor een nachtje zodat ze aan elkaars geur kunnen wennen.
Op den duur de kooien open gezet en samen laten rondhuppelen! (wij hebben een schuur aan het huis waar ze stonden dus daar konden ze spelen).
Dit ging zo goed dat ze samen in een kooi gingen en het eigenlijk niet meer leuk vonden uitelkaar gehaald te worden (wassen, samen kroelen etc. echt heel lief!). Eerst een paar uur in de kooi samen, daarna wat langer en daarna gewoon blijvend. Dus sinds gisteren mochten ze weer naar buiten en dat gaat erg goed, ze liggen lekker tegen elkaar aan!

Zo ik was erg vroeg, heb al gereden en een beetje schriktraining gedaan met mijn bangepoeperdtinker haha. Paraplu was helemaal niet eng van de voorkant. (behalve wanneer ik m onderweg tegenkom

Nou ja met de nodige beloningen ging het goed en volgende keer weer oefenen!