Zal eens voorzichtig bij mijn paps polsen of hij wil rijden. Dan kan het nog net, dan heeft hij nog de leaseauto. Dat wordt dus oefenen met Flynn, rondhollen in een vierkantje, vierkant staan zonder direct te willen knuffelen (staat ook zo knullig ) en Jessie zien te motiveren om een pasje harder dan *sjok* aan de hand te doen
Whis_Serada
Geplaatst: 09-01-10 19:50
M_D_H schreef:
veulenhengstigheid is toch binnen de eerste 9 dagen na de geboorte van het veulen?
Dat kan en dan kan je ook wachten op de volgende das meen ik rond vier a vijf weken dan
snowdon
Geplaatst: 09-01-10 19:51
M_D_H schreef:
veulenhengstigheid is toch binnen de eerste 9 dagen na de geboorte van het veulen?
Ik ben het eerlijk gezegd glad vergeten, heb nog nooit een merrie laten dekken met een veulen aan de voet.....
oke cool dan weet ik het idd puck die naam zocht ik
M_D_H
Geplaatst: 09-01-10 19:53
Whis_Serada schreef:
Zoals altijd veel verhalen zonder waarheid
ach mij maakt het niets uit nu is die van mij... als hij goed was gekeurd, of nog steeds hengst was... had ik hem toch niet gekregen van me vader (hij heeft iets te veel "respect" voor hengsten) en voor mij wordt hij er niet minder om (L) this mijn grote liefde
Niks te 'arme Nigel' Ik wil een Johnny (veulen ). Eens denken... dat wordt dan 2011 dat ze bevalt... Oei, kan nét Zal het tegen die tijd eens met Erik overhebben