Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lucy_1 schreef:Leon... Weet ik wel hoor... En ik ben gelukkig ook nuchter genoeg om dingen te zien bij mijn kids wat niet standaard of doorsnee is. Maar daarom houd ik niet minder van ze. Ze zijn nu eenmaal het product van papa en mama samen.... Blijkbaar was bij ons niet - + - = +Hoewel ik mijn kids toppertjes vind hoor. Zou ze niet willen missen......
snowdon schreef:Het meest vervelende aan het UWV vind ik dat het per regiokantoor verschilt hoeveel informatie men je geeft en in hoeverre men je echt op weg wilt helpen... Hier zou meer 1 lijn in getrokken moeten worden.
D_Travis schreef:Hmm ik ken alleen het kantoor hier, en moet zeggen die geven niet bar info idd..
Kwam op gesprek met de werkcoach, hele leuke meid overigens, maar dan gingen we vacatures kijken, ja prima.. ik irriteer me al als ik zelf niet kan aanklikken wat ik wil, of dat het allemaal heel langzaam gaat enzo, dus dat was niks.
toen zei ze: ik heb wel een site waar ik vacatures op heb staan die nog neit op werk.nl staan, ik denk: Mooi!! is alles ook al vergeven.. nou lekker heb je dus ook niks aan