Ooooohww....Kingetjeeee... Wat was...ehh...is hij lievvvv he?
Ik zag nog iets met dikke billen voorbij komen;
Hier nog een dikbil in een dolle bui (dat soort foto's krijg ik alleen maar voor elkaar als ze ziet dat een van d'r kuddemaatjes weggaat; zodra ze weer terug zijn - lees: op het pad- verandert ze onmiddellijk weer in een suffe zwangere doos )
En dit is natuurlijk nog maar een heel iel kontje (trouwens wel weer een foto met een zwangere doos erop )
Wat een mooie foto's allemaal weer, ik zal eens kijken of ik vandaag weer wat foto'tjes van Harley kan nemen. Ik wacht ook weer met smart op alle veulenfoto's die weer gaan komen in de lente!
@ Lucy_1: wat een mooie aftekening hebben moeder en veulen! Wat leuk dat het veulen dit ook zo mooi heeft!
Poosje81
Geplaatst: 23-02-09 11:50
corinne1981 schreef:
@ Lucy_1: wat een mooie aftekening hebben moeder en veulen! Wat leuk dat het veulen dit ook zo mooi heeft!
Hij is gaaf he
dorientjuh
Geplaatst: 23-02-09 13:20
Mag verzorgtinker ook? Ik neem aan van wel.
Zie hier Kira: Foto van toen het erg mistig was, afgelopen december.
En hier een foto van beginnend Parellipaardje Kira met nieuw touwhalster, genomen eind januari.
fraske
Geplaatst: 23-02-09 13:52
gaaf leonoor die foto's vind het zo tof dat ik die ook van esther heb gehad van Samba
hij zou eigenlijk best weer zo'n badje kunnen gebruiken
Denken jullie erom dat jullie niet offtopic gaan, dat kan gewoon via pb.
hermes
Geplaatst: 23-02-09 17:30
onze stoere mannetjes....
@_janet_, ben jij toevallig aan het solliciteren naar een moderator functie?
starjo
Geplaatst: 23-02-09 18:11
Leuke veulenfoto's , ze zijn altijd om op te vreten,zijn alleen weer zo snel groot. Prachtige plaatjes met de veulens aan het strand @ hermes, is dat een tweeling ofzo wat lijken die op elkaar.
Kan het ook weer even niet laten dat heb je als je weer nieuwe foto's maakt.
Jhaa veulentjes wat verlang ik ook weer naar die foto's ! De foto's met die boten op de achtergrond wauw ! Dat kan ik me hier helemaal niet voorstellen. Ziehier het witte kopstuk dat ik van Cindy kocht en de reden was om ze eens op te gaan zoeken. Foto's staan een pagina terug. Staat Dyco erg mooi niet ?
Kiara04
Geplaatst: 23-02-09 18:22
Vandaag heerlijk getut met de Tinkies,
Big Mac kusje:
En met zijn drietjes,Big Mac,ikke,Kiara:
Groetjes Cindy.
P.S Staat hem heel mooi Quinzy,echt een Kanjer, .
Laatst bijgewerkt door Kiara04 op 23-02-09 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Poosje81
Geplaatst: 23-02-09 18:22
Ja staat hem goed, maar ik zou zelf de neusriem aflaten voor de HK. Dit is wel heel vol om zijn hoofje.
Aaaah! Ik kan het niet bijhouden, zoveel mooie foto's! @Quinzy: gaaf hoofdstel zeg! @ Vasthi: leuk die kontjes, flink gegroeid! @ tequilla: Wat een super knap paard! Mooi behang heeft ie!
Dan nu twee foto'tjes van Harley van vandaag: Het was nogal bewolkt én de zon scheen: Hij zag natuurlijk iets wat veel interessanter was dan ik...