Pradaatje schreef:Ohh.. Das wel balen.. Ik bedoel je moet toch zuinig zijn om op iemand anders zijn spullen.. Enniet eerlijk ? Over wat ze heeft gedaan met rijden ofzo?
Ze verzwijgt dingen.. Als ik vraag of alles naar wens gaat, ze braaf is enzo. Dan kan het volgens haar allemaal niet beter. Maar ik hoorde gister van Corianne dat ze niet meer doet dan een rondje stappen en draven omdat ze meer niet meer durft.. En waarom is een raadsel.. Want Amy heeft een keer dr kont in de lucht gegooid.. En dat was niet erg.
Ze is niet zuinig op mijn spullen.. Gisteren mijn zadel gepoetst, het zat van top tot teen onder de slik en vieze vlekken. Zelfs mijn bontje onder het zadel is bagger.. Mijn hoofdstel is kapot, de passantjes.. Mijn bling frontriem mist alle diamantjes en is dus kapot..
Verder is ze op Amy heel zuinig.. Die ziet er tip top uit als ze is geweest..
Met de nadruk op áls, ze belt weeral een aantal keer heel laat af..Nu is het vakantie en nu moet ze met vriendinnen weg. Hoorde ook dat ze ruzie had met Vicky van Nero. Dus of ze er daarom geen zin meer in heeft dat mag Joost weten..
Maar ik zou graag willen dat ze haar taken wat serieuzer nam, zuiniger op mijn spullen was en dat ze eerlijk tegen me was..
Leeftijd speelt daarbij namelijk geen rol.. Ze is nog maar 12.. Maar daarom kan je wel eerlijk zijn en zuinig zijn op spullen.. Vind het zo gek, want verantwoordelijkheidsgevoel heeft ze weer wel!
Misschien is ze bang dat ik boos word als ze het vertel.. Maar ik weet niet of ze inziet dat ik nu bozer ben omdat ik er zelf achter kom. Want als ze het me eerder had verteld enzo hadden we samen een oplossing kunnen vinden of kon ik haar begeleiden.. Het ging naar mijn idee zo goed dat ik dacht dat ze het wel alleen kon.. Maar ja, als ze niks zegt.. Ik ruik het natuurlijk niet als er wat is..