[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancaa

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:05

hihihi ze staat echt zo te kijken van "tjee gebeurd er nou met mijn voet, is dat nou echt nodig" (loopt hard genoeg toch hihihi)

Met Noa haar beebie gaat denk ik wel goed. Zie het niet zoveel bewegen, wisselt een beetje geloof ik. Als het maar goed met haar komt, dat vind ik het belangrijkste!

*edit* en ja ik ben superblij met deze stalgenoten!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:07

Biancaa schreef:
@Sita heb ik je nou toch aangestoken met mijn onhandigheid Bloos Tjee hoe krijg je het voor elkaar om van een afstapje te vallen (was het nog van je paard ala maar van een afstapje Knipoog ) Hoop dat je HK dan een beetje uit kan zitten...

Tsja, kan dr ook niks aan doen.. Ik heb het al eens gehad toen ik van een hekje afsprong ook..
Maar nu ziet het er lelijker uit.. Dus ik hoop ergens dat ze af zijn zodat ze kunnen opereren en ik overal vanaf ben..

Ga niet meer naar de HK.. Dus ik ga jullie nog niet zien.. Verdrietig

Mijn paps is nu aan het bellen voor krukken..

Timo.. Ze zitten aan Markweg 8.. Je moet Meersel Dreef door, dan bij een bakkerij/bushalte links.. Bruggetje over en dan is het aan de rechterkant.. Lachen
Ben er al lang niet meer geweest.. Dus het kan zijn dat ik wat abuis ben..

Pradaatje

Dat is het zeker Biancaa Lachen

En deze foto wou ik nog met jullie delen Lovers
Deze foto vind ik gewoon iets moois hebben Lachen
Afbeelding

timokyana

pfff bianca: wat vervelend zeg, dat is mijn grootste schrik dus met verzorgsters en bijrijders. Gelukkig heb je mensen op stal die het in de gaten houden. Vind het knap dat je haar nog een kans geeft.
@pradatje: hoe groot is ze eigenlijk, ze lijkt zo klein op de foto?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:09

Ze is ook een ukkie.. 1.46 Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:09

Zit je niet mee Bianca met de bijrijdsters.. Ik heb ook al troubles met de mijn helaas..

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:10

Dankjewel sita voor het adres. ik zie dat ze ook clinics geven. Zal er eens een keer gaan snuffelen. Knipoog

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:13

Ik heb er geen.. Ik ken Prada.. Ze probeert onwijs uit.
Maar ze is nu 3.5 dus 4 keer in de week rijden vind ik zat Ja

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:18

Ik heb Kimberly gewoon voor de leuk zeg maar.. Ze komt haar vrije middagen lekker tutten.. En het klikt echt tussen Amy en haar.. Maar helaas zijn er wat troubles op stal met nog een meisje en haar.. En ze is niet eerlijk tegen me.. En niet zuinig op de spullen..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:20

Ohh.. Das wel balen.. Ik bedoel je moet toch zuinig zijn om op iemand anders zijn spullen.. Enniet eerlijk ? Over wat ze heeft gedaan met rijden ofzo?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:23

Pradaatje schreef:
Ohh.. Das wel balen.. Ik bedoel je moet toch zuinig zijn om op iemand anders zijn spullen.. Enniet eerlijk ? Over wat ze heeft gedaan met rijden ofzo?

Ze verzwijgt dingen.. Als ik vraag of alles naar wens gaat, ze braaf is enzo. Dan kan het volgens haar allemaal niet beter. Maar ik hoorde gister van Corianne dat ze niet meer doet dan een rondje stappen en draven omdat ze meer niet meer durft.. En waarom is een raadsel.. Want Amy heeft een keer dr kont in de lucht gegooid.. En dat was niet erg.

Ze is niet zuinig op mijn spullen.. Gisteren mijn zadel gepoetst, het zat van top tot teen onder de slik en vieze vlekken. Zelfs mijn bontje onder het zadel is bagger.. Mijn hoofdstel is kapot, de passantjes.. Mijn bling frontriem mist alle diamantjes en is dus kapot..

Verder is ze op Amy heel zuinig.. Die ziet er tip top uit als ze is geweest..
Met de nadruk op áls, ze belt weeral een aantal keer heel laat af..Nu is het vakantie en nu moet ze met vriendinnen weg. Hoorde ook dat ze ruzie had met Vicky van Nero. Dus of ze er daarom geen zin meer in heeft dat mag Joost weten..
Maar ik zou graag willen dat ze haar taken wat serieuzer nam, zuiniger op mijn spullen was en dat ze eerlijk tegen me was..

Leeftijd speelt daarbij namelijk geen rol.. Ze is nog maar 12.. Maar daarom kan je wel eerlijk zijn en zuinig zijn op spullen.. Vind het zo gek, want verantwoordelijkheidsgevoel heeft ze weer wel!

Misschien is ze bang dat ik boos word als ze het vertel.. Maar ik weet niet of ze inziet dat ik nu bozer ben omdat ik er zelf achter kom. Want als ze het me eerder had verteld enzo hadden we samen een oplossing kunnen vinden of kon ik haar begeleiden.. Het ging naar mijn idee zo goed dat ik dacht dat ze het wel alleen kon.. Maar ja, als ze niks zegt.. Ik ruik het natuurlijk niet als er wat is..

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:38

Hm balen biancaa, alleen snap ik het niet helemaal. laatst zij je dat noa niet meer gereden zou worden, naja tis en blijft balen dat je niet kan bouwen op je bijrijdster,

Ik weet er ondertussen alles van, maar gelukkig heb ik er ook 1 die ik wel voor 100 procent kan vertrouwen,

Ik persoonlijk had haar geen kans meer gegeven, maar ik zal dan wel erg hard zijn.

Sita, doe je rustig aan met je enkel. je hebt er maar 2 he,
en ook al problems met je bijrijdster. het is toch wat he.
niet zuinig op spullen is hier ook uit de boze,
gelukkig is ze dan wel weer erg goed voor amy, dat is ook wel wat, en inderdaad ze is nog niet heel oud, messchien eens een goed gesprekje met haar voeren, en vooral duidelijk maken dat ze je alles kan vertellen, goed of minder goed.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:42

Biancaa, da's inderdaad lastig. Ben je het vertrouwen toch een beetje kwijt. Mijn bijrijdster doet juist een beetje te rustig aan vind ik. Aan de ene kant vind ik dat wel fijn, maar Mirthe mag nu toch ook echt wel wat conditie gaan opbouwen, maar ze stapt alleen maar.

Heb zojuist nog overleg gehad met de VA van Banbay, hij stelde ons ook helemaal gerust, hij is nu kerngezond, loopt iets stijf door de extreme groei, maar hij was er zeker van dat dat al snel over zou gaan. Ook qua voeding moesten we verder niets speciaals doen. Gelukkig maar!!!

Heb er nu zo'n zin in dat hij komt!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:43

grrr, leuk hoor, ik ben heel benieuwd, gaat helemaal goed komen,

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:44

Wat leuk Marleen! Ik weet zeker dat hij bij jullie helemaal gelukkig word!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:02

Achja Sita, Rot is dat.. Misschien goed gesprekje?
@ Grr, Leuk ! Haha!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:17

@marleen fijn dat de DA ook goed vertrouwen heeft in Banbay meestal komt het ook altijd wle goed *LOL*Ben erg blij voor je! Hoop dat hij snel naar stal mag komen.

@Sita nou dat schiet bij jou ook niet op met je bijrijdster. Ze is inderdaad wel erg jong. Daarom had ik juist een wat "ouder" iemand genomen, ze is 17 jaar en lijkt me dat ze toch wel wat verantwoordelijkheidsgevoel zou moeten hebben. Ik denk dat ze bij jou inderdaad bang is geworden door de bok die amy heeft gegeven, zo jong iemand wil dan weleens invallen qua vertrouwen. Misschien toch wel een gesprek voeren of er een keer bij zijn als ze rijdt?

@Timo, ja ik wil ook weer niet het slechtste in iedereen zien (ben soms heel naïef volgens mij) Ze is heel lief en er is ook een goede klik tussen haar en Noa. Verder is ze dus ook erg netjes op mijn spullen, maar bij mij is ook snel een grens bereikt ,dus nog een fout en ze ligt eruit Knipoog

@Dobbel, ja het is erg balen dat het zo moet lopen, tref het niet qua bijrijdsters. Over het rijden, ik heb de DA nog gesproken over Noa, ging eerst nog over haar been, over hoe dat ging en daarna dus over het rijden. Ze vond het toch beter als Noa toch bereden bleef, omdat ze op de wei ook niet veel doet en Noa niet veel conditie heeft, lijkt het haar verstandig om haar zo lang mogelijk door te rijden. Maarrr wel rustig, ze heeft al niet zoveel conditie dus om haar helemaal uit te putten is dus ook niet de bedoeling. Gewoon een stapje en af en toe een drafje is genoeg en niet te lang (geen uren wegblijven dus). Wel goed uitstappen en haar de muesli met vitaminen blijven geven. Een vitaminespuit vond ze niet nodig, Noa is lekker aan het verharen en zit goed in haar vacht, ziet er verder ook goed uit. Als ik dit dan vol zou houden en Noa ook, dan gaat ze toch beter de bevalling in (haar mening dus). Ik moet zeggen dat Noa trouwens wel veel beter loopt en er erg veel zin in heeft, zolang het maar niet in de bak is Knipoog Ik heb tegen deDa ook gezegd over de reading, maar zij vond dat ik dat ook weer nietzo serieus moest nemen, een paard heeft het nou eenmaal zwaar als ze drachtig is, een buik moet ze meezeulen, en dat gaat toch beter met wat conditie..

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:18

@grrr: super nieuws!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:20

We zijn al met 3en die je Marleen noemen Clown
Maar fijn dat Banbay kerngezond is!

Sita, ik zou 12 jaar dus echt veels te jong vinden om alleen d'r gang te laten gaan bij m'n paard.... Hoe komt alles zo onder het slik als ze zo rustig aan doet? Verward

Bianca, zit je idd niet mee met verzorgers/bijrijders.... Het is ook lastig allemaal, snap goed dat je haar nog een kans geeft. Zal meer voor je eigen zijn dan voor haar denk ik.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:20

Wanneer is Noa uitgerekent?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:27

Jaja, lang leve Snowdon (eehhh, Leon) Bianca, en Sita!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:28

Noa is op 24 april uitgerekend. Dus nog 2 maandjes. Haar buikje is nog heel bescheiden, en ze ziet er dus nog top uit (zal binnenkort weer eens foto's maken) Ik ben er trouwens wel achter dat Noa graag een bit wilt, klinkt misschien raar hoor. Maar ik heb dus nu een bithoofdstel geprobeerd en ze loopt de hele tijd te sabbelen en laat je weer normaal opstappen. Ik rij dus net zo los met teugels en met mijn benen als met bitloze optoming, dus daar kan het niet aan liggen. Rare muts is het maar Clown

@Leon ja zij wilt toch ook wel graag verder hoor. En ik, ze hebben op stal al gezegd dat ze me willen helpen als ik een dagje niet kom, dus daarom hoef ik niet perse een bijrijdster te nemen. Maar ja wat extra aandacht leek me ook wel leuk voor Noa en het meisje is gewoon verder heel lief, dus ook voor haar en voor mezelf (toch weer mijn eigen gevoel van het vertrouwen in de mensheid) wil ik het toch maar nog keer proberen.

Pradaatje

Marleen ; Hoe laat ben jij zaterdag op de keuring Tong uitsteken

Biancaa

ja goed he marleen, is wel een naam die blijft hangen, zo heette een stalgenote ook Lachen Dus ik zal je voortaan zo noemen hihihi

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:30

Het ligt er nog even aan, Mees heeft in ieder geval praktijkles mennen, en dat wil hij eigenlijk niet missen. En... hij kan dan de rest van de zaterdag ook goed gebruiken om te klussen. Ik heb iemand ge 'pb't of ik mee kon rijden, maar dan moet Mees me eerst wel een eind die kant op rijden, en ik weet niet of hij dan al terug is.

Dus of ik er ben?????