Ooit wil ik ook meedoen aan zo'n meet. Eens een andere foto omgevind dan de bak, wei of steeds hetzelfde bosm
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
na alle drukte en stress kan ik nu dus even uitademen (heel even want volgende week geef ik alweer kleuterkamp)
Arm dier
en arme portemonnee
daaag spaargeld
beterschap met hem!

en ik geef in totaal 4 kampen deze vakantie, zijn enkel dagkampen met kleuters. Omdat ik weet dat de kans groot is dat ik in september nog geen interim zal hebben wou ik nu ook al wat aan de slag gaan.
Daardoor deze week al zeker 10 overuren gedraaid
voordeel is die kan ik op een ander moment weer "opnemen"
, het einde van de dakrenovatie is in zicht, volgende week vrijdag zijn ze klaar!!! Ze gaan vandaag of maandag de dakramen maken en het trappengat aanpassen -architect had een foutje gemaakt, dus dat moet nog worden aangepast-
die zal al rond de 1.50 zijn met 14 maanden, wij staan al schouder aan schouder
Loesje gaat gelukkig wat langzamer
Ze beginnen nu ook wat meer body te krijgen, lekker ronde billen en de nek en borst beginnen zich nu *te vullen* Wij hebben nog nooit een jonkie gehad en het is onwijs mooi om te zien hoe die ontwikkeling gaat. Alleen jammer dat Loesje nog wat bang is voor de "groten".
pb staat open als je behoefte hebt eraan.
echt lief.
weet niet zo goed wat ik moet zeggen... wat naar zeg...