Heel veel beterschap met Noah. Maar wat een stoere meid zeg.
Ik moet straks even bijlezen. Heb het een beetje druk. We hebben sinds zondag weer een pup in huis. En dat is weer gezellig druk. Het is een Weimaraner reutje van bijna 9weken. Harry is zijn naam en nu al een heerlijke knuffel.
Jeetje arme Noah Fijn dat ze zo stoer is, gebroken elleboog js niet niks, mijn mams heeft er allemaal pinnen in na een val. Heel veel sterkte met je meisje!
Hond intussen idd gevonden, die bleek ik wel te kennen maar nooit geweten dat hij zo heette. Dat zijn hele leuke honden! Veel plezier ermee
Nala
Geplaatst: 31-10-14 18:50
Ohh, beterschap voor Noah!
Hier leuk nieuws, de eerste 3 foto's van de fotoshoot zijn binnen!
_Clocloken_
Geplaatst: 31-10-14 19:02
Beterschap voor noah!
en leuk een pup Jane
mooie foto's al hoor morgane
leuke dag gehad met Navajo en de meisjes, hij gedroeg zich voorbeeldig en leek rustiger met het vriendinnetje dan met men zus (vriendinnetje ging voor de eerste keer eens serieus op een paard )
Oh Jaron foeiiii!!!! Jeanine fijne les gehad, leuk leuk! Weimaraners grijs? eerder leverkleur! Vind ze wel gaaf, ze hebben vaak ook van die prachtige ogen! Arme Noah, maar is natuurlijk ook wel weer stoer, een arm in het gips.
Vandaag Gijs een lesje longeren gegeven, hij dacht dat je vooral moet rennen in de longeercircel. Dus een lesje halthouden en stappen gedaan, ik zag t kwartje echt vallen.
tinkerplein
Geplaatst: 31-10-14 21:49
Aaah,arme Noah!Goed dat ze zich zo taai houdt,beterschap voor haar!
Wat een dotje! Daar zou ik de hele dag mee liggen knuffelen lol
Mooie foto's de rest gaat vast net zo mooi zijn en jullie stralen op die foto's!
Vandaag komt iemand proefrijden, voelde me niet lekker maarja moeder heeft het al geregeld dus maar maar paracetamols nemen en Cheyenne al het werk laten doen
J_E
Geplaatst: 01-11-14 18:05
Och, gossie, dat hondje is echt prachtig!
Wat sneu van Noa zeg, heel veel beterschap voor haar!
Mooie foto's zijn het geworden.
Toppertje Gijs, heb je al een idee wanneer je met zadelmak maken gaat beginnen?