heey allemaal, ik kom er even bij ik werk op een manege voor gehandicapte mensen. hier staan 5 fjorden en de 2 tinkers. Pipi en Thijs
pip en thijs (met zijn 2en erop zijn ze gewend. we doen ook backriden met ze voor mensen die niet alleen op hun paard kunnen, ze worden heel goed behandelt verder en krijgen heel veeeeeeel eten )
Knappe Noa Aaron ruikt wat lekkers!! Jaralynn is leuk zeg! Pipi krijgt aandacht zat zo te zien! Zo Amber die twee lijken echt op elkaar! Heerlijk ras hebben we!!! Geen idee of filmpjes mogen, is geloof ik wel vaker een filmpje geplaatst
Wat foto's van Erynn & Moysca Erynn is voor onbepaalde tijd verhuist naar Andrea, hier mag ze lekker paard zijn en verder ontwikkelen! Foto's zijn ook gemaakt door Andrea.
Anoniem
Geplaatst: 28-11-12 00:45
Bij deze, mijn 5.5 jarige happy mare! Is tevens ook mijn grote trots Oh en ze is kuddeleider... Is het er aan te zien?
Wat is die neusvlek van Isa toch prachtig! Kleine Givenchy wordt in z'n bipsje gehapt hihihihi.... Moeder en kind zijn inderdaad 2 druppels. Jaralynn is een prachtig buffeltje! Die zouden hier zo mogen afleveren. Helaas past ze niet door de schoorsteen.... Erynn blijft echt een Beauty! Hopelijk heeft ze nu bij Andrea haar plekje gevonden om gezond verder groot te groeien.
Super gaaf! Hij zag er ook inderdaad best jong uit !! Mijn pony van 3 heeft ook zo'n babyface super cute
Donkim
Geplaatst: 30-11-12 12:31
Spirit geniet echt van zijn rolsessie . Moeder en dochter hierboven zien er al heerlijk winters uit! Karla60, wat een manen zeg! ben jaloers Jill blijft ook een geweldig plaatje om te zien zeg, wauw
Zoals sommige van jullie weten heb ik een 2 maanden geleden mijn Tinker af moeten staan aan koliek.. Echter stond hierdoor mijn Shetter alleen *werd namelijk niet getolereerd door mijn rijpaard en haar vriendje*. Vandaar dat wij dus toch sneller dan gepland op zoek zijn gegaan naar een nieuw vriendje en hier op de bokt markt kwam ik hem tegen. Het neemt het verdriet absoluut niet weg, maar ik weet dat dit voor mijn Shetter heel goed is, die door het verlies van Barry in een enorme gezondheidsdip zat.
Misschien dat sommige hem gaan kennen, maar meet Michel of Hillmoor! Kleine Michel