doeidoei... sweet dreams voor strakies allemaal (L)
Mmarieke
Geplaatst: 27-02-10 20:00
Haha! Nou kijk, ik ging vanochtend met Jayney paardrijden op Cesair en Fenore wat trouwens echt super gezellig was! Maar ik zou dus vroeg bij Jayney zijn half 9 maarja ik kwam zoals gewoonlijk weer een half uur telaat aanzetten,, 80 minuten deze keer Haha het was echt geweldig in het bos rijden! En na het rijden lekker hotdogs gebunkert Moet ook zo nu en dan gebeuren
Mmarieke
Geplaatst: 27-02-10 20:02
BTW: fijn dat ik welkom ben
Jayney
Geplaatst: 27-02-10 20:03
hihi de hotdogs waren erg smakelijk En de buitenrit was super! Fenore was extreem snel en cesair heeft flink zitten bokken (maar gelukkig konden we er om lachen )
M_D_H Je hebt het er maar druk mee!
*gaat nu koken*
DianneM
Geplaatst: 27-02-10 20:10
nou, hier ben ik dan weer eventjes.. Zit nog steeds niet helemaal goed in mijn vel..
En dat is ook de reden dat ik vandaag mijn huidige stal heb opgezegd. Het viel me erg zwaar, maar ik kon het lichamelijk niet meer aan. Het is best wel zwaar om 7 dagen in de week uren bezig te zijn op stal en weinig tijd te hebben voor je eigen paardjes..
Mijn keuze is dus geworden Boyan op volpension te zetten en de meiden verhuizen mee, een stalletje verderop. het was voor mij een unieke kans om ze allemaal dicht bij mekaar te hebben en Boyan kan gelijk in training, want hij gaat naar de stal die ik had uitgezocht om hem te gaan opleiden.. Het zal mij een hoop tijd en een hoop rust gaan geven dat ik niet meer voor 9 andere paarden hoef te zorgen en gewoon lekker met mijn eigen clubje aan de gang kan..
Jayney
Geplaatst: 27-02-10 20:13
Goh teuntje- Geen makkelijke keuzes maar het moet voor jou ook leuk blijven en haalbaar zijn....ik hoop dat je een goeie keuze hebt gemaakt zo en dat het vanaf nu wat makkelijker voor jou word
*nog geen zin om te koken*
Heb zin in de zomer!!!!
Marieke en Cesair afgelopen zomer:
en Fenore en ik van de zomer:
Mmarieke
Geplaatst: 27-02-10 20:16
Jayney ik heb een idee ik kom naar je toe gaan we gezellig was brouwen Ik eet vis waar ik echt geen behoeften aan heb Jippieeeeeeeeee dat ben ik!
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-10 20:18
Marlon Bom-proof stinkertje Petra ook weer hallo. lekker druk lees ik. Tot de volgende keer Sabina, leuk voor je dochter dat ze mee kan rijden! Hoop dat ze het heel fijn gehad heeft! En aan dieet begonnen, dapper hoor Marlon vroeg wakker Voor mij is even door slapen geen probleem hoor. Vind niets zo lekker als me nog even om kunnen draaien. Maar.... ben ook wel een beetje een slaapkop Claudia lekker geshopt! Nieuwe spulletjes! Wat voor dekje heb je gekocht en welke kleur? Sabina niet lekker gereden. Wel dapper dat je doorgezet hebt! 150 paarden, moet een geweldig gezicht zijn!! Alleen die vervelende bellen hè... Hoi Lente, lees dat je weer gratis en voor niets schriktraining hebt gehad Is zo weinig aan te doen, die crossmotoren... Ooit, ooit (misschien) worden die crossers ook een keer volwassen Zjoeffff-- wie komt daar voorbij ----Zjoeff o het is (snelle) Marieke! Hallo Marieke, welkom hier! Lekker buiten gereden lees ik. Hebben jullie het nog droog gehouden? Zo veel regen gevallen vandaag Manon: Leuk nieuw paardje op stal! Marja drukke dag gehad, en lekker maaltje gekookt mdh lekker gereden vandaag Teuntje: Hele goede keus denk ik! Vol pension is echt heel fijn, en je zal echt veel meer energie overhouden. Even wennen natuurlijk, maar goed dat je aan jezelf gedacht hebt! Ik wens je veel plezier toe bij de nieuwe stal Jayney: leuke foto's!!
Nou, ik ga me even omkleden, de kou in brrrr, Janus moe maken, en dan meld ik me wel weer even.
Dianne soms moet je aan je zelf denken, zal zeker een hoop schelen als ze volpension staan straks.
Marieke en Jayney lekker door het bos gereden.
Gooya Janus rijden of longeren.....
Zit hier met nijn op de bank samen te bokken hihi
Mar__
Geplaatst: 27-02-10 20:33
@ MHD dat lees je idd goed haha! Moet op zaterdag altijd voeren ’s middags…
@ Claudia, lekker geshopt en zadel verkocht! Altijd prettig!
@ Diabelle niet fijn gereden op de manege… Wel knap dat je dan toch nog gegaloppeerd hebt ondanks alles!
@ Mmariek, welkom! Jaloers op jullie bos. Heb hier erg weinig, ja een Oude Maas om te rijden maar ja ook vaak boze mensen haha…
@ Manon, nog meer (s)tinkers in de buurt haha!
@ Teuntje, wat heerlijk een volpension. 9 paarden is wel erg veel! Ik sta ook op een stal waarbij je alles zelf moet doen en dat is idd best zwaar naast een 40 urige baan + de rest. Blij als ze continu de wei op gaan!
Hier ook echt toe aan lente, zomer. Lekker zonnetje, bodywarmer aan en rijden maar! Ben wel klaar met die nattigheid en kou en winterkleding… Winter duurt mij veel te lang en de zomer veel te kort.
Vandaag gemest en verder weinig gedaan. Hoop dat de weergoden morgen een beetje mee willen werken, zou mijn eerste lesje op Jordy worden en daar heb ik heel erg veel zin in!
Heb vandaag een leuk halster met bijpassend dekje gekocht...
@ Patrick, gezellie met de nijn. Die van mij zijn vandaag weer naar buiten verhuisd! Ze hebben het weer helemaal naar hun zin, samen spelen in de ren en lekker in het grote hok. Laminaat hobbelt niet zo fijn voor ze haha... Zie dus de gekste sprongen voorbij komen buiten
Mmarieke
Geplaatst: 27-02-10 20:43
Hihi Ik ben snel he? Jaa top gereden Heerlijk voorwaards Cesair had alleen wat last van de bok-kerietus, maar het was erg melig Tsjaa we hebben wel wat miezer buitjes gehad maar het viel opzich wel mee:) Het is gelukkig niet zo exreem koud meer dat is wel fijn!
Mijn konijntjes wonen buiten, zomer en winter. Alleen vind ik 't wel een beetje sneu als het vriest, maar daar moeten ze maar tegen kunnen met die dikke vacht...
hooooooi allemaal! zo wat is dat in een week snel gegaan met jullie lees morgen bij nu geen zin meer in, heerlijke vakantie gehad, goeie sneeuw en heerlijk weer, perfect dus! storm wel ontzettend gemist maar bleef op de hoogte van mijn bijrijdster via sms en het ging goed met haar, gelukkig. morgen lekker weer aan de slag met der.
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-10 23:08
hdv fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, en dat met paardje alles goed gegaan is Marja weer leuke foto's
Heb Janus gelongeerd met Passoa, was al weer even geleden, maar hij is braaf geweest.
Ga dadelijk lekker tot morgen iedereen (zwaai zwaai, krijgs extra smilies niet geopend)
Claudia78
Geplaatst: 27-02-10 23:52
Hai allemaal...Ik kom nog even snel een welterusten wensen!
Yvonne: Het is gewoon een heel simpel dekje van het ruitergilde geworden. Ik heb hele mooie dekjes maar ook stevige dekjes die vrij dik zijn. Nu heb ik een close contact zadel waar deze niet goed onder blijven liggen (ja het zadel is aangepast door een zadelmaker dus daar ligt het niet aan) Dus heb ik nu voor een dun en simpel dressuurdekje gekozen (donkerblauw) En ik heb vanmiddag toch nog de Kingsland jas gehaald
Hanneke: Welkom terug! Leuke vakantie gehad? Dianne: Goed dat je voor jezelf kiest meid...Je zult zien dat je straks weer wat beter in je vel gaat zitten. Dit zijn altijd van die moeilijke dingen om ook te vertellen op je huidige pension maar daarna valt er ook een last van je af.
Marieke: Ook nog welkom
Marjolein: Jaaaa we zijn allemaal aan de lente/zomer toe. Toch hoorde ik v/d boer waar Gurbe staat dat we weer winter krijgen
Nou, Ik heb getraint met gurbe. Ging super! Ik duik nu mijn nest in want ik ga morgen ochtend weer op tijd naar stal dus.
Trusten!!!
Sandra1984
Geplaatst: 28-02-10 00:22
Welkom Manon
MDH, das nie zo slim. Slaan helpt niet om hem te maken hoor
Nikkelvis, das wel handig bomproefpaardje.. de mijne is selectief bomproof
Cowboy magic is echt superspul! het ontklit echt super!
Welkom marieke
de rest wel gelezen, maar even niet op gereageerd.
Ben echt helemaal gebroken! Gisteren de 2e rugbytraining gehad. Was echt supergaaf, maar heeel vermoeiend. En vanochtend de stad in geweest om een trainingspak te zoeken(na 5 winkels gevonden) en schoenen met noppen(dat was gelijk raak bij de eerste winkel. 2 paar voor de prijs waar je normaal 1 paar voor koopt! )
M_D_H
Geplaatst: 28-02-10 01:27
nou sandra... ik had eigenlijk de hoop van wel...
Dainne, een moeilijke keus, maar wel de beste denk ik (L) ik hoop dat het je daar bevalt
zeg hdv... jij zou de sneeuw daar laten had je beloofd... majah jij hebt je weer niet aan je belofte gehouden... de sneeuw is nu weer onder weg hiernaar toe
vind je passoa fijn werken gooya?
Claudia, had je geld te veel ofzo????
heb besloten me tas morgen maar in te pakken duik nu me nest maar is in
Mar__
Geplaatst: 28-02-10 08:58
Claudia78 schreef:
H
Marjolein: Jaaaa we zijn allemaal aan de lente/zomer toe. Toch hoorde ik v/d boer waar Gurbe staat dat we weer winter krijgen
Wat schrijf je??!
Lalalala ik zie het niet
Pffft als ik nu naar buiten kijk heb ik meer het idee dat ik in okt. leef, lijkt wel herfst
Volgens buienradar moet het droog worden... Ik wil lessen Ga denk maar een poging wagen...
Nee nijntjes hebben meerendeel van de winter gewoon buiten gezeten alleen met die heftige vrieskou zat Chappy nog alleen dus vonden we dat een beetje sneu. Nu heeft ie een vriendin dus de koppelperiode even binnen gezeten omdat ik buiten niet 2 kooien naast elkaar kan zetten etc. Dus als het koud word mogen ze tegenelkaar aan kruipen
hdv
Geplaatst: 28-02-10 09:20
mdh hier geen sneeuw hoor, wel regen bah dat vind ik toch ook niks! hihi we zijn ook niet snel tevreden.
toch wel een mooi gezicht zo uit je slaapkamerraam
vandaag begint het echte leven weer en heb ik direct alweer een overvol progamma, dat is altijd zo jammer als je terug bent van vakantie
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-10 09:42
Caudia toch nieuwe jas gekocht Goed merk hoor Kingsland! Lekker getraind met Gurbe Sandra: lekker getraind en lekker moe Ook geslaagd met shoppen mdh: Passoa werkt inderdaad wel fijn. Gebruik het alleen niet te vaak, alleen voor de afwisseling af en toe. Janus vind het heel erg pittig, dus de dag erna moet ik wat spierpijn eruit rijden. Is wel een hele goede training voor hem. Nadeel is alleen dat zijn (natuurlijke) scheefheid wat benadrukt wordt, en onder het zadel kan ik hem daarvoor corrigeren maar met de passoa niet.
Heb nog niet gelezen dat er sneeuw komt. Volgens mij alleen maar prut regen weer....
Marjolijn, ben benieuwd hoe je nijnen aan elkaar hebt laten wennen. Dacht dat je 2 volwassen konijnen niet bij elkaar kan zetten, omdat het dan knokken wordt. Ik heb mijn nijn buiten en mijn cavia's binnen. Nijn is best wel brommerig naar de cavia's dus weet niet goed hoe is ze straks weer bij elkaar moet zetten. Tips zijn welkom!
hdv mooie foto! En weer lekker aan de slag vandaag. Succes