Zal ik Dewi ook maar eens opgeven dan Hopelijk wil ze me daarna nog aankijken...
Iemand suggestie wat het beste gaat voor met wortel uit te trekken? Manen of staart? Zal vast wel ergens staan in dit topic, maar ik vind het niet direct.
Bij de schoft of de zijkant van de manen, of de zijkant vd staartwortel. Daar waar de huid dus warm is laten de haren beter los Pak een plukje en rol het om een pen of potlood, en trekken maar! En 30-40 haren heb je al snel te pakken hoor Checken of er wortels aanzitten en opsturen
Bij dezen een oproep: ik zoek mensen die willen helpen met data-invoer werk. In totaal moet het DNA van 148 paarden ingevoerd worden, dat is teveel voor 1 persoon dus ik zoek het liefst 3 personen of meer. Het is van heel groot belang dat je goed kunt werken met Excel (en het doorhebt als Excel bijvoorbeeld zelf dingen begint aan te vullen, wat we niet moeten hebben) en erg secuur bent.
Ik stuur je dan een lijst met paardennamen en een link naar de profielen. Jij stuurt mij de ingevulde lijst retour met daarbij ook de profielen als dat kan.
Het is saai en geestdodend werk waar je wel bij moet blijven opletten en je krijgt er niks voor, enkel mijn eeuwige dank Wie biedt
ragna
Geplaatst: 08-02-11 22:41
Ik wil wel helpen. Nadat ik gedaan heb met schoolwerk (leraar zijn ) brengt veel werk met zich mee.
Laatst bijgewerkt door ragna op 08-02-11 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt
butengeweun
Geplaatst: 08-02-11 22:41
als ik thuis zou zitten had ik je wat graag geholpen maar ze zullen niet blij zijn als ik het overdag ga zitten invullen.
Heb je al bericht gehad van van Haeringen over de ouderschaps testen.
@nuage: als je zo nog van die dingen hebt waarvan je denkt dat ze automatisch zouden moeten kunnen: je weet me wonen hé, we kunnen het altijd eens bezien of er een mauw aan te passen valt
vuurtoren
Geplaatst: 09-02-11 09:51
Ik heb gister ook de haren van Paiti, Tara en Fleur van Weremere voor Marjo naar Esme gebracht dan komen zij ook in de database Nu maar afwachten je weet nooit of ze ergens mee matchen.
ik zou je graag helpen maar ben niet echt een pro met excel..sorry
Mauve7
Geplaatst: 09-02-11 10:45
Ik zou eventueel wel willen helpen maar het ligt een beetje aan de deadline wanneer het gereed moet zijn. Met een kleine in huis is het niet altijd even gemakkelijk te plannen.
Trouwens zo grappig, vanaf het moment dat ik geroepen heb dat de batch ging sluiten krijg ik zoveel DNA binnen dat we die 50 waarschijnlijk gewoon gaan redden
hermes
Geplaatst: 09-02-11 14:29
Wij gaan ook nog even Benton mishandelen Haren gaan vandaag nog met de post mee.
Edit: Zo da's ook weer klaar, volgens mij vond hij het zelfs lekker