Monique, wat een gaaf ding is Billy Boss.Mijn ukkepuk kreeg gisteren de touwtjes training.Loopt nu braaf mee aan het touwtje.Mama kontroleert of het wel goed gaat.
Allemaal leuke veulens langs zien komen Mooie jill ook gezien Patrick en zijn maat, zijn een leuk stel samen Nog even een zomer gevoel foto doen?!als veulen paar uur oud1 jaar en 2 maanden later
Ik heb een schone Scott nu, behalve zijn sokken en voorpluk dan, die zijn de volgende keer aan de beurt
Whie wat is scott wit! Moet Hector ook nog eens hoognodig in de was doen. Jill bijna botsing, maar lopen kan ze wel.Flame wat een lekkeren merriePatrick die is heerlijk!!Hector langs de achterkant!
Marja en Bianca zijn vandaag met Serada en Patrick naar het strand geweest.O wat vind ik dat lief van hun, dankje meiden xx
Wat lief van de meiden, Peet. Leuk om Serada ook weer 'ns in zee te zien . Lien, wat issie wiiiiiit . Volgens mij wordt Scott straks echt een enorm leuk kleine-maat-dekhengstje Sam in de slip :En mijn grote liefde :Foto's met dank aan KootMiraDrum