Jonge katjes op stal! Ik hoor ze ook weer, maar heb ze nog niet gevonden:-) Iedereen nog een beetje suf van het weekend bij marleen, of van een date die het niet gaat worden!? Mooie Noa en Mohr weer langs zien komen! ahhhh
Nou, kreeg net een mailtje van het merens stamboek dat ik 14 juni de enige ben die met een Tinker start tot nu toe! Kan ik hier nog mensen enthousiast maken om mee te doen? In renswoude! Springen, dressuur officieel en onderling!
als mijn bruine zadel past moet ik ook een bruine cap en chaps Heb gister de sidepull amber besteld, die past denk ik heel mooi bij m'n zadel. Dus dat zou echt te gek zijn
Mooi spul Joyce! Ik wil ook ooit nog eens een bruin setje. Houd ik dressuur zwart en voor het springen bruin. Maar spaar nog ff lekker door! Dan is er in Heeswijk Dinther toch echt meer animo onder de Tinkers om mee te doen! Vind het zo super super jammer dat dat nu niet door kan gaan voor ons..... snik snik
Schijnt moeilijk te zien te zijn he? Ik zou idd ook gewoon de VA ff laten kijken, kan nooit kwaad. Heeft ze ook alle symptonen van een aankomende bevalling dan?
Nou der banden zijn slap, der vulva is lang en uitgelubberd haha ze heeft totaal geen uier (maar dat had ze vorig jaar ook niet ) dus die schieten vol tijdens de bevalling
maar ik hou haar nu al een tijdje in de gaten en zo als ze nu is heb ik nog nooit gezien dus.....
Maar toen ik een uur geleden ben gaan kijken borrelde der buik enorm maar ja dat kan ook weer het vruchtwater zijn omdat het veulen bezig is zijn weg te vinden
Dus erg verwarrend ze gaat ook niet liggen ofzo alleen maar eindeloos rondjes door de stal
Grit
Geplaatst: 18-05-09 13:32
Ik vind bruin of zwart mooi afhankelijk van de kleur van het paard. Ik vind die cap heel mooi Prada!
Dan gaat Niamh er opvallen de 14e
TV; spannend dus. Ik zou ook maar even met de VA bellen als je twijfelt.
Ben vanmorgen al fanatiek bezig geweest en de tandarts overleefd. Nu naar Vince, kijken of ik het droog kan houden.