ow is dat een half zus van storm wat een beauty zeg.
Vasthi
Geplaatst: 15-02-09 20:08
Ja, een nakomeling van Femke en Pablo. Ze wordt in mei 3 jaar en staat bij mijn tinkers in de wei. Zat vorige week al denken dat Storm en zij op elkaar lijken qua hoofd.
Resi_lover
Geplaatst: 15-02-09 20:08
Travis en Diaz Jessie niet zo goed in de Galop, Flyn kriebel-uurtje Boris, wat ie ie leuk Leuk toppic ook (Ik wist trouwens niet at je een Wikki schrijver bent, nooit opgevallen ) Paar mensen nat geregend Joyce en Eva lekker gereden Whaha, Janet d'r "L" is met pensioen gegaan TK lekker gelest Leuke foto's van Mallow Dagmar soep gegeten Janet Bijna klaar met het volgende toppic Storm... Jinty, wat een geweldige poown
Oeh, Ellen heeft d'r profiel oepgevrolijkt
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 15-02-09 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt
ja qa hoofd lijken ze ind op elkaar, ik vind zo'n wit hoofd wel wat hebben
hdv
Geplaatst: 15-02-09 20:15
Schimpje
Geplaatst: 15-02-09 20:15
Pff.. k hou het niet meer bij..
Leuke foto's van Mallow, mooi hoofdstel!
Iereen lekker gehobbeld, ik laatste tijd niet zo veel.. Gister nog wel even Benson gereden in het bos *hyper-de-stuiter* Hij was blij er even uit te zijn. Geoefend op het aanspringen in galop, op bijde kanten heel mooi verzameld en omhoog aangesprongen op het rechte stuk.. Hij leert het wel..
Het schimpie staat nu precies een week stil, wel lekker buiten in de bak gespeeld maar door dat gedoe met mn oma kwam het er niet van.. Tandarts was maandag ook geweest bij hem dus op zich is een weekje vakantie niet verkeerd, we hadden toch geen concours gepland.. Morgen weer les dus dan gaan we er weer tegenaan!
Heb vandaag via Bokt een goeie ruil gesloten, mijn merkloze westernzadel+hoofdstel en toebehoren geruild tegen een Premiere dressuurzadel die er nog super uitziet! Wel onder voorwaarde dat als het westernzadel niet past bij haar we binnen een week terug kunnen ruilen.. Had het dressuurzadel eigenlijk voor Benson in gedachten, maar ga toch eerst even kijken of hij niet op de schimmel past.. Dan kan ik mijn KN naar Benson doen.. Even passen..
Resi_lover
Geplaatst: 15-02-09 20:24
Hihi, dat hoofd van Storm "HELP" Schimpje houd het niet meer bij Nou Mambo weer even, geen foto's van het bos want die waren echt heel onscherp Saampjes
Storm is leuk. Toen ik haar zag moest ik ook gelijk aan Jinthy denken.
Schimpje
Geplaatst: 15-02-09 20:26
Mambo is echt schattig..!!
Trea
Geplaatst: 15-02-09 20:27
Tjee wat gaan jullie hard, nog niet echt alles bij gelezen maar wel leuke foto's gezien. Mallow vanaf volgende week officieel van Eevj (ojee nou ben ik ff je naam kwijt ). Ellen je bent al verder dan ik, in mijn profiel staat niet veel Zo'n bietje de hele middag in mijn oude vertrouwde stadje (Utrecht) geweest, waar het triest weer was.
Op fok ziet er idd goed uit, maar ja wordt ook gerund door echte Tinker vrienden.
Nou ff de rest bijlezen en dan weer achter de tv voor mijn favo tv programma.