Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Peelie schreef:Ja dat weet ik, maar ik heb het idee dat ze het daar veeeel beter op doet dan dat hele lange...
Als ze dan 2 uurtjes zou mogen grazen zou dat ook met een korf om zijn, ookal vind ze dat niet leuk.
Ik moet eerst maar eens zien of ik wat kan regelen met de verhuurders... anders kan ik wel zeggen dat ik het zo wil, maar als zij dat niet goed vinden gaat het hele verhaaltje niet door..
geerke schreef:Peelie schreef:Ja dat weet ik, maar ik heb het idee dat ze het daar veeeel beter op doet dan dat hele lange...
Als ze dan 2 uurtjes zou mogen grazen zou dat ook met een korf om zijn, ookal vind ze dat niet leuk.
Ik moet eerst maar eens zien of ik wat kan regelen met de verhuurders... anders kan ik wel zeggen dat ik het zo wil, maar als zij dat niet goed vinden gaat het hele verhaaltje niet door..
ze inderdaad te dik...ze zou eigelijk eerst op gewicht moeten zijn voordat je haar uberhaupt een spriet gras laat eten denk ik....minder kuil,het liefst hooi,maar ook beperkt!
Natuurlijk is ze doodongelukkig als ze niet mag eten...dat ben ik ook als er een paar kilo afmoet![]()
Het is voor haar eigen gezondheid....IR is mee te leven,mits het paard een goed gewicht heeft....niet te mager niet te dik.
Zoals ze nu is loopt ze redelijk risico om bevangen te worden.
Peelie schreef:Vertel mij wat... Maar die mogenlijkheid heb ik niet...
De verhuurder is eigenwijs waar mijn paard onder leid... Ik baal daar vreselijk van...
Toen ik nog balen hooi kreeg kreeg ze ook maar beperkt hooi. hooguit 5 plakken per dag. Daar deed ze het echt heel goed op. Ze was niet narrig en mooi slank... maar nu... ik zie haar gewoon weer vocht vast houden.. :S
singasong schreef:ardech schreef:Ga ik doen
Is nog goedkoper per kilo ook dan summerfit
Ik zou maar eens kijken op de zak Pavo Natures Best hoeveel melasse daar in zit. Is helaas ook niet weinig!
singasong schreef:ardech schreef:Dan geven ze bij pavo ook lekkere informatie
Om deze reden heeft Pavo het suiker en zetmeelgehalte in de gezondheidsmuesli Nature’s Best aangepast. Nature’s Best bevat geen melasse en slechts 2% aan natuurlijke suikers.
Wist niet dat ze dat hebben aangepast. Sinds wanneer is dat?
geerke schreef:ik lees net 24% zetmeel....dat wordt weer omgezet in suikers in het lichaam....lijkt mij niet goed.