[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 10:32

Mooie foto's hierboven Haha! Knappe veulens hoor!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:23

Nagelbijten / Gniffelen moet bekennen dat ik af en toe de vlechten wel een paar weken laat hangen zonder er iets aan te doen Bloos Bloos! maar idd als ik ze uithaal alleen kammen mét antiklit (CM) *LOL*
Toen ik begon met vlechten was ik nog heel stipt niet te lang in dus na 3-4 dagen uithalen antiklit kammen en weer vlechten Ja maar dit werd langzaam toch minder vaak Bloos Nu als ik zie dat het begint te pluizen of ze midden in drol heeft gelegen met der manen dan haal ik ze meestal pas uit Bloos! en doe de stiekjes ook gewoon zo strak mogelijk Bloos

Ach gut Rom is idd denk niet bevorderlijk zo ... succes met andere baan ...

Huilen van het lachen ketchup in haar

Nagelbijten / Gniffelen maya zie het al voor we dewi Blond en der staart dus echt MEGA en nog enormer toen uitgepluist Clown

Vond dat bij Chayenne nog wel meevallen Rock-on, dudes! (ook nog aan 2 kanten manen Kwijl ) maar idd snowdon beetje slierterig Ach gut
en ERG rustig op de zaak dus " remi, alleen op de wereld" Ach gut pff hier ook al zo uitgestorven Scheve mond en ben nu ca 15 minuten sneller op zaak (en dus ook thuis) Haha!

Ah wannes ... levensgevaarlijk om zo in te rijden Clown

Dromen Mooi plaatje vd zon annique

pff balen TK Nors opkijken leesgeefmens er niet en kyaan niet goed ... hopelijk valt t mee Ach gut

Teuntje op bokt in heftige discussie Ach gut

Vanmorgen Winnie en de rest weer "herenigd" Say was ontzettend hengstig en dus mega onderdanig aan het doen --> kauwen als een veulie zo erg Gestoord
Nono snufte even zo van " o ben jij het" en toen ETEN Nagelbijten / Gniffelen
en dacht ik dat Say veel sok kwijt was Bloos! winnie heeft nu echt weinig en ook erg slierterig haar Ach gut Zonde, maar komt wel weer goed *LOL* en is ook maar haar Clown

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:25

Iedereen hard aan het werk Whoosh! of aan het genieten van vakantie Dromen ??

ROFL was met mijn arm op toestenbord gaan hangen en ineens mijn scherm stuk kleiner en letters ook Gestoord tja hoe krijg je dat dan weer terug Nagelbijten / Gniffelen

Duurde ff (vista Rolleyes) maar is weer normaal Clown

Tja zo krijg je de dag ook wel vol Huilen van het lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:26

Over dat subforum, een extra subforum is níet de reden Lachen

Hebben ze in de zomer niet altijd minder sokken? Jessie tenminste wel Clown
Vandaag liep ze trouwens weer goed Verward piepklein rondje maar gedaan, en haar stevig door laten stappen op het harde zodat ik het goed kon voelen. Ze leek regelmatig, dus doorgereden naar het pad. Daar aangedraafd, en Jessie dacht Hyper! Rock-on, dudes! helemaal blij, briesen, schudden met haar hoofd en gek doen. Ze bleef ook maar gewoon draven, ik hoefde niks te doen Tong uitsteken Nog wat laten buigen naar links en rechts, ook geen probleem. Galopje was ook prima, zo hard mogelijk. Terug gedraafd over de weg, was ook niks aan het handje. Dus wat dat nou precies is? Maandag strompelde ze in draf de bak door, en nou kan ze weer over het harde draven. Ik = confused.

Rom toch ontslag genomen, zal je topic eens lezen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:32

ah andere reden dus ... zullen ze nog wel in topic melden dan toch?!

Ja idd meestal wel minder sok in zomer maar bij winnie nog nooit zo weinig geweest Bloos! kunt er nu echt dwars doorheen kijken en aan voorkant bijna helemaal niks meer over hoeven....
Say dit jaar ook veel meer weg lijkt wel Verward maar idd ach groeit wel weer in winter Haha!

Pff Berdien idd ik geloof dat je daar confused van wordt Ziek hopelijk alleen verstapt (of geen zin in bak Nagelbijten / Gniffelen) zal voor je blijven duimen dat het verder niks is OK dan! Ach gut

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:40

Heb je al wat anders op het oog Deborah?

Wat een prachtige foto's Annique Kwijl

Het zijn zoveel foto's Leon, en ik kan maar niet kiezen Haha!
Alvast een voorproefje:
Afbeelding
Ik vis ik ze net uit het hoge gras, ze was onder het lint doorgeschoten terwijl we dat dicht probeerden te maken.
Maar als ik m'n hand onder haar kin doe denkt ze dat ze vast zit en niet meer weg kan Koe

Hoe komt het dat het zo stil is op het werk, Leon?

Had het lesgeefmens ook niet afgebeld, TK? Ik vind dat altijd zo vervelend, maar het kan natuurlijk ook zijn dat er iets onverwachts tussen is gekomen.

Kun je niet op Crocs naar je werk Dagmar? Loopt heerlijk. Of je moet op een naaktslakkenfokkerij werken...dan raad ik het toch af...

Leuk naar de Efteling Angelique! Jammer dat je nog steeds loopt te snotteren Ach gut Josh raakt de grond haast niet en wat een feestneus op die laatste foto!

Daarom is het zo warm, hou es op met die verhitte discussie, Dianne Haha!
Zou trouwens wel handig zijn, nu kom je overal wel wat tegen wat kleurgenetica betreft.

Alles weer lekker met elkaar op de wei, grid.

Mooi dat jessie weer goed loopt, Berdien, hopelijk blijft het zo.

Ik zit hier zwaar huishoud ontwijkend gedrag te vertonen, moet nog zoveel opruimen voor ik overmorgen weg ga.
Ben maandag wel weer terug, maar m'n ouders geven de kat eten en die gaan dan alles opruimen en zeggen dat ze het moeten laten staan helpt niet.

Vanmorgen poedertje voor Ilse gehaald, ze twijfelde even, maar at het gelukkig wel op.
De paarden in de wei ernaast stonden te hinneken en raar te kijken dat ik weg ging zonder hun te voeren, ze wennen er toch snel aan.
Ze zullen ook wel weer snel wennen dat hun eigen baasje weer terug is.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:54

Hier zijn er nog een paar die dan denken dat ze vast zitten Haha!

Ben benieuwd naar rest van de foto's Tong uitsteken

en oh Ach gut moet je nog opruimen omdat anders je ouders t gaan doen Scheve mond

en paardjes in andere wei ook honger Vork en dachten dat jij nog voerder was maar nu baasjes terug dus moeten ze nog ff wachten Ach gut zullen ze idd ook zo wel weer aan gewend zijn Ja

en ilse at gelukkig poedertje hopen dat ze snel weer beter is!

Straks in boswei mogen er trouwens nog 2 bij, maar bij stal zijn de weitjes wat klein voor met z'n 5-en dus nu maar vast alleen tinkers "herenigd" Koe

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:11

pff saaie dag vandaag Bloos en ben ook inspiratieloos wat kan gaan maken als avondeten Vork

*gaat ff bij voedertijd kijken Clown *

pff ga denk maar gewoon ff de winkel doorspeuren misschien krigj ik dan ideeën Nagelbijten / Gniffelen

Doei!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:01

hallo!

kom even voorbij vliegen, ik heb het druk druk druk. Camping staat vol.

hoi Denise, weet je nog dat wij samen patatjes hebben gegeten op de keuring in Uden?
Leuke foto trouwens

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:26

Veel vrij en ziek en de helft begint standaard uurtje later... dus duurde maar ff en ik was niet meer alleen.
Had later genoeg te doen in elk geval.

Janet heeft het drukdrukdruk! Maar vast wel leuk, zo'n werkvakantie Knipoog

Verstandig Deborah Lachen

Leuke foto al Denise!
Ik pak de tinks ook vaak bij de kin, shetjes moet ik heel het hoofd pakken of simpelweg aan een pluk manen.

Minder sokken... ja da's ook minder, bij Winnie waren ze idd wel gaaf!
Chayenne heeft idd wel aanleg tot dubbele manenkam, maar is niet zo veel mee rhoor. Nu nog minder als toen grid hier was....

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:33

Ja dat weet ik nog Janet en ik weet ook nog dat ik heel lang in de rij heb gestaan voor die patatjes en dat ik ze uiteindelijk zwaar gefrustreerd voor de neus van Frits van Irene (Keeva op bokt) had weggekaapt Haha!
Was wel een gezellig dagje toen en ik was goed verbrand.

Toch nog druk geworden op het werk Leon.

Eigenaren van de andere oppaspaarden was vandaag al thuis gekomen.
Morgen stap ik Ilse daarheen, gaat ze uit logeren en overmorgen vlieg ik naar Engeland.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:56

Stennisje schreef:
Ja dat weet ik nog Janet en ik weet ook nog dat ik heel lang in de rij heb gestaan voor die patatjes en dat ik ze uiteindelijk zwaar gefrustreerd voor de neus van Frits van Irene (Keeva op bokt) had weggekaapt Haha!
Was wel een gezellig dagje toen en ik was goed verbrand.

Arme jongen heeft er NU NOG een trauma van ! Clown

Hoorde mijn naam dus kwam even binnenvallen Bloos Haha! . Mooi moment om weer 'ns te proberen hier ook weer mee te kletsen want volgens mij zitten hier toch nog best een stel gezellige tinkermensen die ik (nog) niet ken Haha!
Ik heb vanmiddag toevallig een serie leuke foto's gemaakt, dus die zal ik straks even plaatsen Knipoog

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 18:59

Sorry Frits.... Vriendjes zijn? Haha!

Jij nog sterkte Irene, las het op TP Ach gut

Ga toch nog even wat huishouden doen en zo Ilse haar hooi geven.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:16

haha Denise ik verkoop ze zelfs dus ik zou ze zo aan kunnen trekken, alleen.. ik vind ze niet mooi Clown
Hhahahaaha naakstslakkenfokkerij Nagelbijten / Gniffelen

Nou grid het maakt blijkbaar niet uit dat Say weken met dezelfde vlechten loopt want haar manen zijn echt mega!! super mooi vind ik dat!!

hey Keeva ja meekletsen Lachen leuk hahaha Haha!

Heb net een duik genomen in ons zwembad die nu in de tuin staat, zusje hadvanmiddag een hitteaanval en is naar de blokker gefietst. ik ben haar dankbaar Lachen kan nu weer met frisse moed gaan klussen zo Lachen

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:32

Leuke foto van jou en Ilse, Denise ! Waar is de rest Schijnheilig ? Enne, bedankt hé Kusje . Ben inmiddels gelukkig langzaam over de eerste shock heen.

BuBBLeGuM (jee wat lastig met al die hoofdletters en kleine letters Clown ), lekker gezwommen dus.

Muziek! My girl Lovers

Afbeelding
Nee, ze hoeft niet elk moment te bevallen Bloos Knipoog .

Afbeelding

Vrijdag wordt ze gescand om te kijken of ze drachtig is van Drum, maar ik heb zelf het gevoel dat dat niet zo is Scheve mond

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:05

Gezellig! Haha!
Woej, wat is ze schoon! Wow!

Gats, ik heb weer eens een fijn boek te pakken, wat er toe leidt dat ik Bokt zonder pardon heb uitgezet en de hele middag in de tuin heb liggen lezen Nagelbijten / Gniffelen Het vervelende is ook nog, hij is nog niet uit Huilen van het lachen

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:10

Hihi Berdien

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:45

keeva mooie dame is het. Ik hoop dat ze drachtig is.
En nog sorry van het patatje Clown

Ben net even thuis geweest. Er staan hier 2 meisjes op de camping beide 10 jaar ongeveer. En allebei helemaal fan van paarden. Ze hebben Ziggy en Dundee lekker geborsteld. Heb nog nooit 2 meiden zo blij gezien. Voelt best goed, dat je 2 meiden zo blij kan maken met eigenlijk iets kleins.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:53

Heb afgelopen dagen ook eindelijk weer 'ns een boék gelezen, voelde best lekker Knipoog .

Was me er toen eigenlijk helemaal niet van bewust dat jij er ook bij was, Janet Bloos . Ziggy en Dundee weer 2 tienermeisjes blij gemaakt Knipoog

Keeva is overigens niet altijd zo wit, hoor ... heb haar vandaag 'ns lekker onder de douche gezet (bij wijze van spreken dan, hé Clown ). Was alweer heeeeeel lang geleden, sinds ze niet meer naar keuringen gaat was ik haar eigenlijk nog zelden Knipoog
Laatst bijgewerkt door Keeva op 30-07-08 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:57

Keeva: Volgens mij zou ik jou ook niet in het echt herkennen hoor. Komt nog wel een keertje

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:04

Doei!

Kheb bijgelezen hoor.. Maar geen puf om te reageren.. Bloos

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:06

Vast wel, Janet ! Knipoog

Nog even de labbies op de foto gezet Knipoog :

Afbeelding

Zwarte is Floor, teefje, anderhalf jaar oud nu. Bruine is Bo, reu, 3 jaar oud.

Afbeelding

Schei toch uit mens, véél te warm om te spelen Rolleyes

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:15

Ach gos, dat pootje *LOL*

Tuurlijk, zul je áltijd zien. Weken lang vet heet weer, en dan zaterdag, als ik jarig ben, is het koud (21 graden Huilen van het lachen ) en regent het. Ik ben het er níet mee eens Boos!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:20

nou ik ga aan het vervelendste klusje van camping oppassen beginnen.... de toiletruimte schoonmaken.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:41

Succes Janet....
Enne Irene is heel makkelijk te herkennen, zeker als d'r paard in de prijzen valt Knipoog Een grote grijns op twee voetjes *LOL*

Ahhh niet klagen Berdien, je bent een echte Hollandse zo te lezen Tong uitsteken Het is nooit goed met het weer Huilen van het lachen
Ga je nog iets leuks doen voor je verjaardag?

Heerlijke foto's Irene! Wat een prachtige Labjes!
Gelukkig al wel over de ergste schok heen...
Ik duim mee dat Keeva drachtig is!

Siet drukdrukdruk

Dagmar verkoopt Crocs, maar heeft ze zelf dus niet? Toppie! Ik vind het een stomme hype Haha!