Knappe veulens hoor!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Knappe veulens hoor!!
moet bekennen dat ik af en toe de vlechten wel een paar weken laat hangen zonder er iets aan te doen
maar idd als ik ze uithaal alleen kammen mét antiklit (CM) 
maar dit werd langzaam toch minder vaak
Nu als ik zie dat het begint te pluizen of ze midden in drol heeft gelegen met der manen dan haal ik ze meestal pas uit
en doe de stiekjes ook gewoon zo strak mogelijk
Rom is idd denk niet bevorderlijk zo ... succes met andere baan ...
ketchup in haar
maya zie het al voor we dewi
en der staart dus echt MEGA en nog enormer toen uitgepluist
(ook nog aan 2 kanten manen
) maar idd snowdon beetje slierterig
pff hier ook al zo uitgestorven
en ben nu ca 15 minuten sneller op zaak (en dus ook thuis)
Mooi plaatje vd zon annique
leesgeefmens er niet en kyaan niet goed ... hopelijk valt t mee

winnie heeft nu echt weinig en ook erg slierterig haar
Zonde, maar komt wel weer goed
en is ook maar haar
of aan het genieten van vakantie
??
was met mijn arm op toestenbord gaan hangen en ineens mijn scherm stuk kleiner en letters ook
tja hoe krijg je dat dan weer terug
) maar is weer normaal
piepklein rondje maar gedaan, en haar stevig door laten stappen op het harde zodat ik het goed kon voelen. Ze leek regelmatig, dus doorgereden naar het pad. Daar aangedraafd, en Jessie dacht
helemaal blij, briesen, schudden met haar hoofd en gek doen. Ze bleef ook maar gewoon draven, ik hoefde niks te doen
Nog wat laten buigen naar links en rechts, ook geen probleem. Galopje was ook prima, zo hard mogelijk. Terug gedraafd over de weg, was ook niks aan het handje. Dus wat dat nou precies is? Maandag strompelde ze in draf de bak door, en nou kan ze weer over het harde draven. Ik = confused.
kunt er nu echt dwars doorheen kijken en aan voorkant bijna helemaal niks meer over hoeven....
maar idd ach groeit wel weer in winter
hopelijk alleen verstapt (of geen zin in bak
) zal voor je blijven duimen dat het verder niks is

Josh raakt de grond haast niet en wat een feestneus op die laatste foto!
moet je nog opruimen omdat anders je ouders t gaan doen 
en dachten dat jij nog voerder was maar nu baasjes terug dus moeten ze nog ff wachten
zullen ze idd ook zo wel weer aan gewend zijn 
en ben ook inspiratieloos wat kan gaan maken als avondeten
*

Stennisje schreef:Ja dat weet ik nog Janet en ik weet ook nog dat ik heel lang in de rij heb gestaan voor die patatjes en dat ik ze uiteindelijk zwaar gefrustreerd voor de neus van Frits van Irene (Keeva op bokt) had weggekaapt![]()
Was wel een gezellig dagje toen en ik was goed verbrand.
. Mooi moment om weer 'ns te proberen hier ook weer mee te kletsen want volgens mij zitten hier toch nog best een stel gezellige tinkermensen die ik (nog) niet ken

leuk hahaha 
kan nu weer met frisse moed gaan klussen zo
? Enne, bedankt hé
. Ben inmiddels gelukkig langzaam over de eerste shock heen.
), lekker gezwommen dus.
My girl

. 

Het vervelende is ook nog, hij is nog niet uit

.
. Ziggy en Dundee weer 2 tienermeisjes blij gemaakt
). Was alweer heeeeeel lang geleden, sinds ze niet meer naar keuringen gaat was ik haar eigenlijk nog zelden

: 

) en regent het. Ik ben het er níet mee eens

Een grote grijns op twee voetjes 
Het is nooit goed met het weer