Je bent dus lekker druk Lucy! Ach, als Hugo morgen maar goedgekeurd wordt, ben je alle ellende weer vergeten toch? En er zijn er vast wel meer een beetje geel...
lekker druk geweest lucy. Weet je ook hoe die vrouwelijke dierenartsen heten, vd voornaam? Want mijn lerares geeft ook wel eens lezingen. Ben gewoon benieuwd. TK: ik vind mountain horse high riders heel erg mooi.
Ik ben er trouwens morgen toch niet Was vergeten dat ik m'n ouders beloofd had thuis de beesten te doen...
Vanmiddag dus Aman uit stal getrokken, ergste modder eraf en cappie op, hoofdstel aan, en op stap. Erf af. Maar de bloemkolen staan weer te koop. Dus aan de weg, en ter opvalling hebben we de dorpsvlag aan een paal daar vlak bij. Dat was spannund... Heb gezegd dat ze niet moest mutsen, dus ze liep er wel voorbij met een scheef oog Daarna de drafknop aan gezet, en maar voortgedribbeld Heerlijk gereden Zonnetje kwam ook nog tevoorschijn Nog wat stukjes galop gedaan. Enfin, op 2/3e van m'n ronde komt buurman met z'n auto + aanhanger + quad. En dat was toch wel heul spannend... Vooral toen ie het ding eraf ging rijden. Ogen komen erop en ze loopt / springt opzij. Op een paar cm zaten we in de sloot. Dus ik Vloek. Amandá! Vloekerdevloek. Kiek die sloot! Idioot! Vloek. Loop door man! Vloekerdevloek nog aan toe... Buurman keek wel eventjes .... Tiedelie
Daarna Dewi ook uit de klei getrokken, modder eraf gerost, en ook kopstuk om, cappie op. Ben niet de weg opgegaan, dat dierf ik niet vanwege die vlag Maar even fijn 20 minuutjes rondgestapt en wat gedraafd Daarna ma nog geholpen met kastanjeboom fijnhakken... *veegt zweet van voorhoofd*
Vind het jammer dat je niet meer meegaat morgen Maya.. Maar dubbele afspraken is ook niet alles..
Ik heb ook weer een lekker paardenmiddagje achter de rug..
Eerst een kleine 3 kwartier met Shania in de bak gespeeld. Ze was moe toen we klaar waren.. We hebben ook best veel heen en weer gerend.. Is ook goed voor mijn conditie.. Had mijn jas aan de bakrand gehangen en die was heeeeel eng, maar da een minuutje stond ze dr weer aan te trekken. Als ze voor alles zo snel mak is heb ik dalijk een supermak paard! Ik zit te denken om weer met haar te beginnen wandelen binnenkort, ze is nu zo braaf dat ik dat wel weer aandurf.
Daarna kwam Maya.. Amy uit stal gehaald en opgetuigd. Ze deed het super goed! Alleen.. Amy staat op het moment in topconditie.. Vraag me niet hoe, we rijden er niet meer of minder op dan normaal. Maar ze staat er energiek en temperamentvol op. Waardoor ze iets te voorwaarts was. Vond het super dat ze het weer zo goed oppakte! Heb weer van dr genoten!
Daarna dacht ik van dan gooi ik dr los omdat Martinique nog kwam rijden. Dus heb ik dr nog 20 minuutjes laten rennen.. En lekker met dr gespeeld. Toen weer op stal gezet en Shania lekker gepoetst.
Inmiddels wat Martinique er ook, dus ben ik gebleven en haar geholpen met rijden. Ze heeft een half uurtje gereden en toen ik er nog even op. Even met Martine en Ajax wedstrijdje gedaan, Amy werd bloedje fanatiek! En maar bokken tussendoor.. En racen. Haha, was wel grappig.. Alleen dan moet ik dr echt afremmen anders draait ze helemaal door. Al bij al toch wel ruim een uur onder het zadel geweest en nog was ze niet moe.. Toen hebben we Marc (vriendje van Martinique) maar een beetje gepest..
Goedenavond ! Ben ook weer eens eventjes op bokt ! may drukke dag gehad ! Ik ga trouwens morgen wel naar schijndel. Niet heel lang maar even blieken ! En kennismaken (hoop ik ) met de nieuwe eigenaar van een merrie die drachtig is van Celtic, dus spannend ! Voor sommige dus tot morgen !
JA hier ook naar Schijndel is Súper dichtbij!! idd gezellig zoveel bokkers
Idd volgens mij alles binnen en denk dat er ook wel zitplaatsen zijn. Is een grote accomodatie die veel voor grote dressuur + spring wedstrijden/ kampioenschappen e.d. gebruikt wordt dus denk dat het een goede locatie is, maar moet zeggen dat ik er nog niet ben geweest
Lucy loopt ff niet... maar Hugo gewassen en vast veel SUCCES voor morgen!!! ennuh men zegt slechte dag ervoor is dus morgen een súper dag
Wisky af moeten melden ...
grr niet ziek worden hè ...
hè jammer maya maar beloofd is beloofd ... tot april dan maar
Ik heb vorig jaar model Comfort gekocht (is model Elegance met rits binnenvoorkant), maar nu staat ie niet meer op de site Twijfelde tussen de style en Comfort maar met mijn ENORM smalle enkels/ voeten gaat een rits achter snel vouwen, dus vandaar rits voor (beter was nog met veters, maar dat past niet bij mijn vond ik )
Iedereen die ik ken was/ is zeer te spreken over de Derby's ze zitten meteen lekker dus niet pijnlijk inlopen en hakken kapot e.d. wat nogal eens met Petri's gebeurt De soft jumper zijn hele zachte voor dagelijks gebruik, extra makkelijk met lopen enzo maar iets minder slijtvast en denk bv ook net iets minder mooi voor op wedstrijd Kan de mijne evt wel in de auto gooien morgen als je ze wilt zien (wel op maat gemaakte dikke kuiten smalle lange voeten )
Alles staat ingepakt en klaar... Moet alleen morgen Hugo nog in de vrachtwagen mieteren Hij is redelijk schoon, wel wat gelig. Maar ik had gewoon niet echt de tijd om hem super goed te wassen en ik miste vandaag ook wel wat hulp.... Hij was strontvervelend en vond er niks aan dat koude water op zijn body Hij is heeeeeeeerlijk zacht
Sita... lekker met de paarden bezig geweest. Amy in topconditie! Lekker toch...
Maya... jammer zeg, dat je er morgen niet bent. Lekker dagje gehad met de paardjes....
Sita: amy weer helemaal top fit! maya: jammer dat je niet gaat.
Wij vertrekken morgen inderdaad heel vroeg. ben om 8 uur bij Angela dus moet om half 8/20 over 7 hier vertrekken. Maar hoop dat het allemaal waard is.
Wilco heeft vanavond eten gekookt. Was helemaal verbaasd , en hij is van plan om het nog vaker te doen . Net even in Emmeloord gewinkeld, met Wilco , heb een nieuwe broek gekocht. Een mooie donker blauwe spijkerbroek. Co zit vol met verassingen de laatste tijd.
Lies, vind het jammer, maar ik zal in gedachten steunen en duimen! Jouw kanjer gaat de boel verpletteren (positief he )
Optimist En om heel eerlijk te zijn... ik hoop het niet... Moet weer op tijd thuis zijn, krijg eters morgen avond en aan het eind komen er nog een man of 25 borrelen Voor mij is het al een kanjer, maar dat wist je al
Zo, da's behoorlijk vroeg ja! Wij gaan om half 10 weg, missen de eerste paar ( Lucy, hoe laat moet jij? ), maar m'n enige vrije uitslaapdagje in de week moet natuurlijk wel een beetje benut worden!