Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was vergeten dat ik m'n ouders beloofd had thuis de beesten te doen...
Heb gezegd dat ze niet moest mutsen, dus ze liep er wel voorbij met een scheef oog
Daarna de drafknop aan gezet, en maar voortgedribbeld
Heerlijk gereden
Zonnetje kwam ook nog tevoorschijn
Nog wat stukjes galop gedaan. Enfin, op 2/3e van m'n ronde komt buurman met z'n auto + aanhanger + quad. En dat was toch wel heul spannend... Vooral toen ie het ding eraf ging rijden. Ogen komen erop en ze loopt / springt opzij. Op een paar cm zaten we in de sloot. Dus ik Vloek. Amandá! Vloekerdevloek. Kiek die sloot! Idioot! Vloek. Loop door man! Vloekerdevloek nog aan toe... Buurman keek wel eventjes
.... Tiedelie

Maar even fijn 20 minuutjes rondgestapt en wat gedraafd
Daarna ma nog geholpen met kastanjeboom fijnhakken... *veegt zweet van voorhoofd*

(bijna friesland zelfs!!)
is Súper dichtbij!! idd gezellig zoveel bokkers
dus denk dat het een goede locatie is, maar moet zeggen dat ik er nog niet ben geweest
loopt ff niet... maar Hugo gewassen en vast veel SUCCES voor morgen!!! ennuh men zegt slechte dag ervoor is dus morgen een súper dag
af moeten melden ...
grr niet ziek worden hè ...
hè jammer maya maar beloofd is beloofd ... tot april dan maar
http://www.derby.nl
(is model Elegance met rits binnenvoorkant), maar nu staat ie niet meer op de site
Twijfelde tussen de style en Comfort maar met mijn ENORM smalle enkels/ voeten gaat een rits achter snel vouwen, dus vandaar rits voor
)
ze zitten meteen lekker dus niet pijnlijk inlopen en hakken kapot e.d. wat nogal eens met Petri's gebeurt

(wel op maat gemaakte
dikke kuiten smalle lange voeten
)
Hij is redelijk schoon, wel wat gelig. Maar ik had gewoon niet echt de tijd om hem super goed te wassen en ik miste vandaag ook wel wat hulp.... Hij was strontvervelend en vond er niks aan dat koude water op zijn body

, en hij is van plan om het nog vaker te doen
. Net even in Emmeloord gewinkeld, met Wilco
, heb een nieuwe broek gekocht. Een mooie donker blauwe spijkerbroek.
En tof dat ie ging winkelen 
(positief he
) Maya schreef:Lies, vind het jammer, maar ik zal in gedachten steunen en duimen!Jouw kanjer gaat de boel verpletteren
(positief he
)
En om heel eerlijk te zijn... ik hoop het niet... Moet weer op tijd thuis zijn, krijg eters morgen avond en aan het eind komen er nog een man of 25 borrelen 

Lucy ben er ook heel gelukkig mee
(éindelijk een keer aangemeten leren laarzen kunnen kopen
)
Handig en leuk
snowdon schreef:ow god dat gaat wat worden

), maar m'n enige vrije uitslaapdagje in de week moet natuurlijk wel een beetje benut worden!