Maar wat heb jij je weide op een heerlijke plek zo aan het water.
Ik heb 2 superplekken aan het water. De ene is 2,6 hectrae groot en de andere is 3,5 hectare groot en alle twee met hoogte verschillen dus kunnen ze ook af en toe nog eens wat klimmen. Lopen nu 14 paardjes in.
je mag jezelf gelukkig prijzen met zoveel grond voor je paarden. ik woon in den haag dus lekker geen grond. heb nu mijn paarden in brabant moeten stallen daar is gelukkig nog ruimte zat. ben naarstig op zoek naar een lekker stuk hier in de buurt. geniet ervan. heerlijk
mooie pics weer! lucy, je brengt me op een idee! moet alleen nog een vrijwillige helper scoren om mn paarden vast te houden
fotootjes van Angel aan de lange lijnen jaja, we zijn begonnen we zijn aan het pre-beleren voor de kar. eerste keer dat we dat zelf doen, voor het echte werk gaat ze half oktober twee weken bij diegene die Tinkerbell ook voor de kar beleerd heeft. Hebben we extra zo gelegd dat mn vriend alle dagen er bij kan zijn had (en heb) erge migraine gisteren, dus heb er maar wat op los geklikt met mn fototoestel, is toch nog redelijk gelukt...
Angel aan de lange lijnen dus, vandaag reeds met broek en staartriem aan, maar ik lag ziek in bed dus geen foto's... Ze doet het super! Ben helemaal weg van haar! Op sommige foto's zie je gewoon hoe ingespannen ze elk klein teken wil opvangen om toch zeker alles goed te doen!
@ frenia, Mooi! Gaat goed! @ wisky, Mooie kudde! @ Lucy_1, Kwijl! Wat een prachtbeest! @ MelanieB, Leuke bloem! Staat leuk! @ Bianca, Aaaaaaaaaaaaaaah, wat lief!!!!! Echt te schattig gewoon!!! Helaas kan ik niet iedereen commetaar geven, dus hier laat ik het bij... Wel heeft iedereen super foto's!
Nou ga ik!
Ik heb dus een shoot gehad (hebben jullie ook al foto's van gezien) en ik heb nu de rest van de foto's binnen! Ze zijn echt super gelukt! Ik kon het gewoon niet laten om ze met jullie te delen! Komen ze!
Vandaag ben ik naar teuntje111 geweest om Bonita, Willy, en Katootje weer eens te zien, maar ook om Boyan zijn halster op te halen wat hij voor zaterdag op de keuring om moet hebben. Ik moet zeggen....wat een geweldig halster is dat!! Staat Boyan ook wel erg gaaf! Complimentje voor teuntje111 voor haar ontzettende goede smaak
Hee, gaaf angelique!! Ben zooooo blij dat hij gelukkig op tijd past!! Was bang dat hij nog te groot zou zijn, maar zit echt super!! Here we come NSvT Keuring in Lunteren
O, leuk zwemfoto's... Ben dit weekend voor het eerst met Siroc bij water geweest, hij vond het nog maar niks! Draaide zijn kont erbij weg en liep achteruit. Eng hoor, monster van Lochness zal er maar ineens uit springen!!!