Vind ik wel leuk om te weten.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind ik wel leuk om te weten..
welke opleiding doe jij?
Bach bloesems is daar een theorievak.
Marretjuh schreef:ISPH in BelgieBach bloesems is daar een theorievak.

Marretjuh schreef:De wereld is erg klein. maar we krijgen bach bloesems niet van Marion, die geeft alleen het praktijk gedeelte.
Je moet d'r maar eens vragen naar
Ze noemde d'r laatst nog een vunzig paard
Ik moet eerlijk zijn dat ze nog nooit bij Amy is wezen kijken..
Is in Meerle..
(al blijft ze natuurlijk een tinker met tinkerkarakter en loopt ze soms voor geen meter of sleurt me over het terrein omdat ze de stal niet inwil enz
)
Hoop dat jullie allebei vinden wat jullie zoeken.
Tjee hoe krijg je het voor elkaar om van een afstapje te vallen (was het nog van je paard ala maar van een afstapje
) Hoop dat je HK dan een beetje uit kan zitten...
De stalgenotes waren behoorlijk bezorgd en 1 van hun is met Noa gaan stappen om haar een beetje droog te krijgen. Ze hadden de stal al opgestrooid en dus Noa kuil gegeven. Ik ben als een gek naar stal gegaan, ben altijd al zo bezorgd over haar (soms een beetje te misschien). Daar aangekomen stond Noa nog te hijgen en kleddernat op stal. Ik heb haar toen helemaal droog (voor zover mogelijk) gewreven met stro en haar iets verderop in een grote stal gezet (ligt een heel stuk naast de stal van Noa in dezelfde schuur, komen de shapen te staan). Ik wilde de stal gaan uitmesten, maar toen kwam mijn stalgenote al, die ging het voor me doen en de ander kwam al met plakken stro aanzetten. Alles werd geregeld (ik ben nog steeds niet lekker van de anti biotica en na het feestje van mijn dochter gister ben ik ontzettend moe, door mijn Chronische Vermoeidheid) dus dat voelde zo goed! Toen Noa wat gekalmeerd was (en ik ook) en ze in een lekkere schone stal stond, ben ik naar huis gegaan. Daar was er al een mailtje van mijn bijrijdster. Ze had heerlijk gereden, ook in galop en het was super geweest. Ze had niet uitgemest omdat ze een allergische reactie kreeg en ze had een ongelukje met haar oor (ofzoiets) waardoor ze snel was weggegaan. Ze zei dat ze wel had opgestrooid en dus toen is weggegaan. Ik heb een mailtje terug geschreven dat ik Noa zo niet meer wil aantreffen en dat ze rustig aan moet doen met Noa. Als ze niet kan uitmesten, dat ze dan de stalgenoten even informeert, deze nemen het zo over, als je het maar even zegt...
)