Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

NikitaGoGo schreef:desillies - zo zou ik het ook gaan oefenen, zou helemaal mijn taktiek zijn, ik zag dat we tegelijkertijd gepost hadden, ik met mijn ervaring en jij met hoe je het zou uitvoeren.

Zal over een paar dagen wel verdwijnen.
Heeft veel wit en is niet een van de kleinsten.
Gewoon lievvv
Mooi halster heb jij trouwens... 

Fijn meid.

Sentimenteel gek mens als ik ben 

Ik heb goddelijk gereden
Ben voor de verandering eens stipt om half 6 gestopt en naar huis gereden, even gegeten en toen de mutsen uit de wei geplukt. Dewi gezadeld en gaan rijden, weer full speed vertrokken in draf. Vraag me af of ik dat er nog eens uitkrijg, is nl best wel vermoeiend om gelijk zo keihard en op tempo te beginnen
Maar het is nodig, ik heb nog niet de balans gevonden om gelijk rustig tempo te vragen. Ben naar het stuk land gegaan, en daar wat rondgereden. Eerst viel ze steeds naar binnen tijdens mijn voltewerk, maar ineens het knopje om, kont eronder, rug dragend en ze liep met beheerste passen. Nog niet echt de stelling die ik wenste maar wel lekker gereden. Daarna nog beloond door met losse teugel in galop te zetten... Wow... dat ging me een partijtje hard 
Ben wel gesloopt nu. En zij ook, naderhand nog met de deken op stal gezet, ze was helemaal kwijt... Is nl een wollen deken met 205 en ze hebben ong. 185. Maar ze zag er wel heel erg schattig uit hoor, lekker de stal weer opgestrooid, gevoer. En eindelijk weer eens hooi gegeven. Pa heeft bij de buurman wat Veldbeemd gehaald, eens kijken hoe dat valt, en wellicht wat nieuwe pakken halen als het smaakt
Het hooi ga ik definitief niet meer voeren, pa durft het wel aan om het de koe te geven, maar ik durf het niet aan de paarden meer te geven.
)
Citaat:Desillies, zou het dan om een dag in het weekend gaan? En dan moet ik even kijken hoe ver dat dan is, heb je een postcode oid voor de routeplanner? Kom daan wel hoogstwaarschijnlijk met een maflinger ipv een tinker, maar we gaan vast niet discrimineren
owja, ik wil ook wel hoor Lien! Chub, gaan we samen?
Lien, ik voel ook wel wat voor een strandrit, als ik het geregeld krijg tenminste !

Zeeland jullie ga ik zéker eens bezoeken, beware over there
), zwarte merrie met zomereczeem en dus zonder manen en staart

Zaterdag of zondag is mij effen, t is toch november, dus dan zit pa niet echt meer druk in het land 
Heb je al een volgende stal? Soxje schreef:Welkom fjord? (kwijt oh oh), je vindt vast een tinker naar je wens, beetje geduld en adresjes af

snowdon schreef:Welkom fjordkootje! Die blauwbonte staat ook ergens hier in het Subforum op de foto in een topic van de keuring in Vlissingen. Ze was erg lief en lekker brede borst. Alleen ook een mega dikke buik...
Succes met je zoektocht! Bij mollema (www.tinkerhorse.nl) staat al een poosje de merrie Heyleigh te koop, als ik centjes had had ik die erbij gekochtHeeft veel wit en is niet een van de kleinsten.
Ja, die merrie staat ook in een subforum, alleen wordt daar geschreven dat ze Angel heet, en ze heet Ghylain 

jacky2 schreef:Goedemorgen allemaal![]()
Ik heb om half 2 afgesproken met iemand van bokt, "Gast8253"
om kennis te maken met elkaar en macho,zij wil met macho buiten gaan rijden !
Mij zou dat flink wat geld schelen en dat kan ik weer gebruiken voor mijn eigen lessen, onder het zadel of mennen !![]()
Ben wel heel nieuwsgierig naar haar, het enigste wat ik weet is dat ze 42 is en twee kwpners heeft.
Ik hoop dat het klikt verder had ik alleen reacties gekregen van twee jonge meisjes,een van 14 en een van 17,maar ze hadden allebei bergen ervaring met onhandelbare paarden !
Ja ja dan heb ik gelijk zoiets van nee dank je !
Oja vergeet ik helemaal,vanmiddag gaat de computer weg als het goed is krijg ik hem morgenmiddag weer terug !
) wel grappig. Hij probeerde mij gelijk binnen de eerste 20 meter al uit, de grapjas! Maar na mijn Ferromerrie ben ik redelijk shockproof
Keevagirl schreef:Komen jullie even kijken in mijn fototopic op ITP ?