Heel soms denkt ie dat ie nog wat is maar shayla stond ook bij hem in het land en doe keek vuil naar hem en dan poept ie alle kleurtjes van angst hoor haha
Hier onze meisjes die dragend zijn voor 14 en 16 april 2017, Fleur van de Langendijk (Toffee vd langendijk x Mandy vd langendijk (Jordy vd langendijk x June vd langendijk) en Mom's Léví from stal Blue Mustache (Shenco Blue (Collin vd Gorterstraat x Cheyenne) x Masha( matcho vh prinsenhof x Shannagh) allebei dragend van Deaglán SvG
Wasbeurt van Dana. 1e dit jaar en was zoooo nodig.
Na 3 uur eindelijk klaar.
Maandag is Mary aan de beurt.
daniweerd
Geplaatst: 15-09-16 08:42
Amberwoods Cassidy`s Gismo logeert een tijdje bij ons, zijn vader is STER Hengst Guiness van den Glashorn van 1.45 en zijn moeder Luna was 1.50. Zelf tikt hij bijna de 1.60 aan.....
Aniekepiek
Geplaatst: 15-09-16 21:56
Thanks Jolanda Das m'n knappe Fleur ❤️
Mooie Gismo!
puttertje
Geplaatst: 16-09-16 00:31
ZOOOO trots op mijn paardje.. Weekendje weg geweest met Murrie , heerlijk kunnen mennen. Rustig aan gedaan met hem hij is nog jong .. Het ging super en het allerbelangrijkste Murrie vind crossen door de bossen GEWELDIG!!!!! Vrijdag lesje gehad van onze men instructeur. Al de bossen meteen in ,want thuis gaan we al over de weg en dat wilde we nu echt niet. Paar goeie handige tips gehad waar ik mee verder kan.
Zaterdag ochtend met mijn vriendin haar tinker weg. Helaas een keer verkeerd gereden waardoor we in hele erg mulle zand kwamen dus met zijn allen van de kar af en lopen hihi middags met murrie klein rondje gedaan.
Zondag samen met mijn pa en vriendin met haar pa een leuk rondje gedaan. Halve wegen gestopt om een broodje te eten en hebben we ze even uit gespannen. Het ging echt SUPER...
vanavond even een stap ritje gedaan ... daar is deze geweldige foto uit gekomen ...vind hem echt gaaf