Geschat op geboortjaar 1995, maar toen zou ze 8 a 9 jaar zijn geweest en dan kan je dat aan de hand van het gebit niet meer zien. Dus ik denk dat ze zeker al een jaartje of 23 is.
Caily
Geplaatst: 29-01-15 11:36
Mooie dame! Maare, met 8 - 9 kan je zeker nog wel aan het gebit zien hoe oud ze is dus ze is gewoon 20 Mijn Tinkerdame kocht ik toen ze op papier 12 was, maar iedereen schatte haar jonger, dus hoefsmid eens laten kijken, en die kon bevestigen (adhv tanden) dat ze 12 - 13 moest zijn. Inmiddels is ze 15. En nog steeds geloven mensen vaak niet dat ze "al" 15 is
Chimello: wat een mooie creme tinker heb je. Ben niet zo goed met kleuren, dus ik weet niet of ik creme goed zeg. Wat een knapperd Gizmo: wat hebben de paarden een mooie weide zeg. Mooie sneeuw foto's! Karuna, wat heeft je knappe man dan? Caily, wat lijkt Lola op d'r mams! Calandra, leuk halster. Staat goed. Lekker grasbuikje hoe is ze? Saffiera: Wauw, wat is de jouwe gaaf zeg. Ik hoop dat Nola zo gaat worden Oniekje: leuke sneeuw foto's. wat veel sneeuw ligt er bij jou! Lucy: Mooie foto zeg! Sjinto: gaaf kleurtje zeg! Heb je haar weer terug gekocht? Jacky2: leuk die bellen foto's. mooie foto's zeg! Blackstar: wat een lieverd zeg. Hoe oud is ze? Begint mooi te verkleuren in haar gezicht of niet? Caily: Lekkere bolle dame
butengeweun
Geplaatst: 29-01-15 13:00
leeftijd aan tanden is ook naar hoe de persoon kijkt.
Voorbeeld van mij bonnie geschat geboren 1999. Door 2 mensen bevestigd bij aankoopkeuring en eigen da thuis (was toen volgens schatting ca 5). Maar na overlijden is via de DNA bank een dochter die op 2 jarige leeftijd uit engeland kwam ook op 1999 geschat. Deze merrie was toen 2 dus makkelijker te schatten ivm wisselen. zo kwam er zo 3 jaar bij de leeftijd van mijn oude merrie.
Maar omdat het een foto topic is bij deze de 3 beestjes hier
Jolandaa: ik heb haar idd weer teruggekocht . Helaas staat daarom wel mijjn tinkertje Paddy te koop.
VivianS
Geplaatst: 29-01-15 13:09
Vandaag is de hoefsmid voor het eerst bij ons langs geweest sinds hij bij ons staat en hij was zoo nieuwsgierig. Hij had wat moeite met zijn evenwicht bewaren maar hij was verder super braaf.
Mijn vriend samen met Yago Wat groeit hij toch snel
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-01-15 17:04
Mooie fotos weer erbij zeg. Lucy wat een lieve foto van die twee hoe oud is lucy nu eigenlijk? Toch ook niet zo piepjong meer?
Die kruising oogt inderdaad als een ijslander, grappig geslaagde combinatie, wat is de stokmaat?
En nog een oudere dame hierbven, zij oogt idd ook niet zo piep jong meer.
Chimello volledig wit dus, mooi dier
Leon wie is bij jullie de oude dan?
Vivian, brave pony hoe vaak is hij nu gedaan? leuke combinatie vriend met Yago. ben heel benieuwd welke eindmaat hij gaat halen, Yago dan niet je vriend,
Connor is nu opeens ook oud, terwijl een jaar geleden hij nog oogde als een jonge blom. Is hard gegaan toen.
Jolandaa_ schreef:
Karuna, wat heeft je knappe man dan?
Connor is met zijn gezondheid een beetje een pechvogel, deels helaas door erfelijke dingen. Deels domme pech hebben door eten waar we geen zicht op hebben gehad. Zijn lever is slecht door JKK in engeland, door allergie oa slechte longen en longblaasjes. Hij is al jaren insuline resistent, was jaren stabiel daarin maar afgelopen zomer opeens helemaal ontregeld. Heeft ook nog de pech dat hij PSSM heeft met klachten. Rechter oogbol agressieve tumor verwijdert jaren geleden die is weer aan het groeien. Linker ooglid hetzelfde. En begin dit jaar is er artrose aan twee spronggewrichten achter en zijn linker schouder vastgesteld. Oftewel niet al te beste gezondheid maar staat onder streng medisch toezicht, al is het eigenlijk pappen en nathouden tot hij geen lol meer heeft of een paardwaardig bestaan.
@karuna dit was nu de tweede keer voor hem Ik ben ook heel benieuwd hoe groot Yago uit eindelijk word. Mijn vriend zelf is 2 meter lang dus hierdoor lijkt Yago wat kleiner haha
cp112
Geplaatst: 29-01-15 18:10
Votje bijna niet meer Beeeeeeebie Gaat veel te snel. Net op de wereld met haar gekke kromme pootjes
Ze moest even uitvouwen
Haar volle zusje Corvette ook even een ereplaatsje. Vandaag het droevige bericht gekregen dat zij is overleden
karuna, Snowdon is momenteel de bejaarde van het stel, terwijl Lotus de oudste is met haar 21 (was ff in de war, we zijn weer een jaar verder)
chimello
Geplaatst: 29-01-15 18:30
Oei karuna wat een pech voor een paard... Wat jammer, want hij ziet er echt wel imposant en knap uit.
Yago is schitterend.
En Votje ook uiteraard!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-01-15 18:32
Snowdon dus de oude man daar had ik het niet van verwacht, die lijkt altijd zo fit en jong.
Ach wat een verlies. Veel te jong overleden, wel mooie fotos nog.
Wat kan dat trouwens hard gaan van nog duidelijk veulen naar naarling puber. Dan is het schattige er opeens vanaf. Wel duidelijk familie van Corvette. wel maf om te zien die uitvouw benen.