oojaa nog 1 Spam voor vandaag! `gooi je haar los.......`

Kaat leuke filmpjes trouwens.. heel lief jij en Tinky!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maandag nog wat grondwerk met haar gedaan en ging heel fijn, ze zat vol energie en meestal heeft ze op zo'n momenten geen oog meer voor mij tot haar energie weg is maar nu bleef ze gefocuset op mij, heel erg leuk om zo met haar te werken. Vrijdag staat er een buitenritje gepland met haar en mijn zus en haar paard. Is dus de eerste keer dat ik weer met haar rijd, ik hoop van harte dat alle probleempjes opgelost zijn en ze weer goed loopt!
Altijd zo lief hé, ik heb mijn hond maar geadopteerd toen ze al 7jaar was dus ik vraag me altijd af hoe zij er moet hebben uitgezien als puppy.
Hopelijk gedragen ze zich allebei op de tinkerrit!

draaakje schreef:Ah, vandaar Nathalie, vind da zelf altijd lastig te herkennen, al die verdunde kleuren. Soms is er een bepaald kenmerk waar je op kunt letten (aalstreep bijv.) vandaar mijn vraag.
de boven vacht is soms donkerder ook schijnt de vacht donkerder te kunnen worden van t buiten staan in de zon..
kleurt wel heel mooi af zo met je zadel.
mooie deken ook voor Eros 
ik zie ook geen doorgezakte rug hoor
had je al wat van de mensen gehoord Kailonne?

was t op je skireis net zo koud als hier? 
eten is op zo'n moment ook natuurlijk heel belangrijk 
voornamelijk weer gestapt en af en toe gedraaft als we t weer koud hadden 

Donderdag wilden we gaan springen, maar dat zal wel niet doorgaan

we kwamen daar via beverweerd oid? Waren er iig nog nooit geweest 
Bart had wel weer ontzettend haast, die wilde alleen maar hard draven als we gingen draven
kon arme Pride m niet meer bij houden 
aansteller
Pride liep telkens gewoon door alsof er niks was.

stond aan de andere kant echter geen bordje
(ik zou de neusriem van je hoofdstel hoger doen, nu drukt het op een heel gevoelig gedeelte)