[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DeCobvan

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:25

tnx meiden, ben er ook heel blij mee.. het hoofdstel kan er opzich ook wel bij.. al is deze nog iets oranje.. maar dat zal met de tijd wel verkleuren naar het zadel, kan echt niet wachten tot het april is haha

oojaa nog 1 Spam voor vandaag! `gooi je haar los.......`

Afbeelding

Kaat leuke filmpjes trouwens.. heel lief jij en Tinky!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:30

ik vindt dat zadel nog steeds geweldig mooi!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:44

*maak me gek *

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:04

Hallo allemaal,

Ik ben sinds zondag weer terug van een fantastische skireis! Zou zo graag weer terug willen maar helaas is het nu weer school, groot contrast, vorige week nog op zo'n leuke reis en nu weer in de lessen -O-

Maar goed, heeft ook zijn voordelen natuurlijk, ik zag mijn lieve Iowa terug :D Maandag nog wat grondwerk met haar gedaan en ging heel fijn, ze zat vol energie en meestal heeft ze op zo'n momenten geen oog meer voor mij tot haar energie weg is maar nu bleef ze gefocuset op mij, heel erg leuk om zo met haar te werken. Vrijdag staat er een buitenritje gepland met haar en mijn zus en haar paard. Is dus de eerste keer dat ik weer met haar rijd, ik hoop van harte dat alle probleempjes opgelost zijn en ze weer goed loopt!

En nu ga ik even een inhaalbeweging maken en het topic even doorlezen :D

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:42

cp112: Mella is zo mooi! En ze kan ook nog eens leuk springen, toch iets dat ik ook met Iowa wil oefenen!
juliekeuh: Wow je tinkers hebben een dikke wintervacht! Leuk zo'n beertjes of euh rendiertjes :+
snackie: haha dat paard van je stalgenoot, zo rustig dat ie eronder blijft! En proficiat met je wedstrijd, mag je trots op zijn, ik denk dat Iowa niet zou kunnen functioneren met al die bedrijvigheid rond haar :P
mira283: Oooh puppys <3 Altijd zo lief hé, ik heb mijn hond maar geadopteerd toen ze al 7jaar was dus ik vraag me altijd af hoe zij er moet hebben uitgezien als puppy.
Lotte, leuke foto's van mooie Caily, ze spring nog wel leuk!
jess_vh: Prachtige foto's!
kaat: Leuke muismat en prachtig touwhalster dat je nog hebt gekregen voor je verjaardag! Wel eng dat Tinky zo'n tank werd op buitenrit, heb het ook wel eens met Iowa voor gehad hoor, haar bijnaam is sindsdien 'the tank' :+ Hopelijk gedragen ze zich allebei op de tinkerrit!
clocloken: Wat leuk dat je in Italië zit, amuseer je! Ik zou er ook graag eens naartoe gaan :)
kailonne: wow slowakije is wel echt een eind weg! Vind ook niet dat Jack een doorgezakt rug heeft hoor.
nathalietjeB: wat een superleuke ponytje heb je gekocht, veel plezier ermee! Mooie foto ook met je zoontje erbij!
welkom terug calanddra, Pride ziet er ook leuk uit, grappige snor!
fayem89: heel leuk zadel, mooie kleur ook en het staa prachtig!
leuke foto's draaakje, je hebt echt een knappe kudde!
magica: leuke foto zo met die bal, lijkt me altijd leuk zo'n dingen maar ik denk dat Iowa er totaal niet in geïnteresseerd zou zijn :D
welkom shelly21! Leuk zo'n springtink!
elliecuijk: Mooi deken op knappe Eros!

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:42

Wow mooi zadel en hoofdstel!
Roestend bitje heb ik ook een keer gehad. Ik had het bit gekocht bij eppeljeck. Die wilden eerst geen ander bit geven. Ze vertelden me dat ik het bit af moest drogen nadat ik het had afgespeold. Maar de roest zat aan de binnenkant en daardoor zat het bit vast. Ik mocht een ander bit, maar natuurlijk hadden ze in demaat die ik nodig had alleen duurdere bitten. een vriendin kocht wat en toen heeft zij het geld teruggekregen en ik weer van haar. Belachelijk vond ik dat.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:46

Trouwens ik dacht zelf pas ook al dat hij overbouwd is. Ik zal zo snel mogelijk eens een standfoto maken.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:34

draaakje schreef:
Ah, vandaar Nathalie, vind da zelf altijd lastig te herkennen, al die verdunde kleuren. Soms is er een bepaald kenmerk waar je op kunt letten (aalstreep bijv.) vandaar mijn vraag.

nou ja ze heeft een jeuk plek van dr oude stal daar heeft ze met dr nek op t hek staan schuren dus die plek is haarloos maar daar is ze echt net koffie met extreem veel melk er in kleur. :') de boven vacht is soms donkerder ook schijnt de vacht donkerder te kunnen worden van t buiten staan in de zon..

eros ze deken is erg mooi ...zit zo te zien goed.

fayem wat een prachtig hoofdstel zeg <3 kleurt wel heel mooi af zo met je zadel.

soprano welkom terug in het koude nederland je had net zo goed hier in nl kunnen gaan skieeen joh :D
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 12-02-13 20:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:35

Djee ik maakte wat mee met Jack vandaag :x . Zelfs nog "hoe rol je het sierlijkst van je paard af" les (zat in zijn nek door dat die van iets schrok en meneer zag gras dus besloot dat die ondertussen maar kon eten :') ).
Nu goed was voor de rest erg leuk. :D

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:43

Hahaha gekke jack!! Gelukkig hb je je niet bezeerd!

Is goed heidy.

Tnx nathalie!! Ik ben er ook onwijs blij mee!!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:00

Nee, me niet bezeerd juist even ernaast gestapt nadat ik er af lag en er toen terug opgekropen.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:22

Verstandig!! :D

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:15

stoute jack }>

ik heb heerlijk genoten van een vrije dag.heb me totaal niet geergerd aan de herrie(normaal gesproken is die veel erger)en aan de dronken mensen.Heb wel ter veiligheid mijn auto in ons pad neergezet en ook die van mijn vader.niet zelden dat er snachts leuke figuren de spiegels er af trappen en de ruitenwissers ombuigen.daarom maar even de boel verplaatst.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:51

Ik ga zaterdag misschien naar de stoeterij in oirsbeek. We moeten in Sittard naar een auto gaan kijken en oirsbeek,is dan nog maar 9 kilometer. Dus ik denk dat we dit maar moeten combineren.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:51

Ellie, heerlijk een vrije dag :D mooie deken ook voor Eros :D

Ik zag weer foto's voorbij komen van Jack, wat een schitterende tinker is t toch :9 ik zie ook geen doorgezakte rug hoor :) had je al wat van de mensen gehoord Kailonne?

Wat is ze leuk Nathalie! Vooral de eerste foto is echt lief <3

Fayem, wat een mooi zadel zeg! Staat m ook goed :)

Soprano, welkom terug in Nederland :P was t op je skireis net zo koud als hier? :P

Stoute Jack :') eten is op zo'n moment ook natuurlijk heel belangrijk :')

Vandaag een buitenritje gemaakt met Hilde. Wel leuk, heb een app waarmee ik de route heb gevolgd. Hebben uiteindelijk ruim 24 km gereden in 4 uur. Even langs Driebergen geweest :D voornamelijk weer gestapt en af en toe gedraaft als we t weer koud hadden :')

Helaas is de longeerbak en rijbak bevroren... de vorige keer was het vriezen voorspeld en kon de stalhouder op tijd strooien en slepen. Deze keer was dit helaas niet zo...dus nu is alles bevroren :=
Ze kunnen gelukkig nog wel even op de paddock, maar druk spelen en rennen moeten ze niet doen, daar is t te hard en te onregelmatig voor. Gelukkig staan Bart en Pride meestal rustig stil :P

Maarja, je moet dus wat doen dus we gaan telkens naar buiten :') Donderdag wilden we gaan springen, maar dat zal wel niet doorgaan :=

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:54

Kasteeltje dat we onderweg tegen kwamen :D
Afbeelding

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:56

kijk dat is nog eens een mooi uitzicht!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:02

Knap paard bij dat kasteeltje.
Pride weer braaf geweest? Wat fijn. Heerlijk genieten zo!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:06

In dat gedeelte stonden meerdere van dat soort kastelen, zo gaaf :D

Zijn trouwens langs stal Huisman en volgens mij stal stekelenburg geweest :') we kwamen daar via beverweerd oid? Waren er iig nog nooit geweest :P

Ja ging weer super :) Bart had wel weer ontzettend haast, die wilde alleen maar hard draven als we gingen draven :') kon arme Pride m niet meer bij houden :P

Bart vond t ook weer nodig om af en toe bij grote stenen (op de ene reageerde hij wel andere niet) met een grote boog eromheen te lopen :') aansteller :') Pride liep telkens gewoon door alsof er niks was.

Ze zijn bij Driebergen trouwens wel ontzettend vriendelijk met de auto! Elke keer passeerden ze ons heeeeel rustig, soms iets te rustig :')

Meestal rijden de auto's juist flink hard langs

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:11

Sterkenburg bedoel je. Dan.moet je voorbij bartimeus gereden zij. Driebergen uit. En via de zuwe richting odijk.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:15

sterkenburg ja :') O:)

We zijn bij Brothers overgestoken en dan naar rechts en dan heeelemaal rechtdoor. Dus langs odijk. Daarna uiteindelijk naar links gegaan beverweerd op. Toen we die weg uit waren gereden via een tussendoorweggetje langs sterkenburg gekomen. Bleek alleen toen we aan t eind waren dat we daar niet mochten rijden :') stond aan de andere kant echter geen bordje

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 08:16

Leuk hoor Fayem, zadel en hoofdstel passen goed bij elkaar :) (ik zou de neusriem van je hoofdstel hoger doen, nu drukt het op een heel gevoelig gedeelte)

Fijn dat je vakantie zo geslaagd was Soprano!

Grappenmaker, die Jack, tussendoor even snel wat gras eten zodat zn baasje van hem af rolt :P

Leuk Heidy!

Leuke foto met dat kasteeltje op de achtergrond Calanddra :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 09:09

Als je bij sterkenburg was dan heb je deze ook wel gezien : http://static.panoramio.com/photos/1920 ... 532468.jpg
De eerste weg voorbij odijk links, dan zit je aan de zuwe. Op dat kruispunt zit een boerderij met witte hekjes om de weilanden heen. aan het eind van die weg staat sterkenburger kasteel.
Als je voorbij het kasteel de tweede links gaat kom je door een haakse bocht langs een huis heen, en dan zit daar iets voorbij aan de rechterkant huisman (engweg)

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 09:18

Callandra, jullie maken mooie buitenritten. Mooie omgeving.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:22

ik had Jack maandagavond lekker gemasseerd. Ik heb daar ooit een workshop voor gedaan. Ik dacht laat ik dat weer eens proberen. Hij vond het wel lekker :P
Daarna nog even met hem in de binnenbak gespeeld met een grote skippybal. In het begin vond hij hem eng, maar een stukje wortel eraf eten durfde hij wel. Toen heb ik de bal even door de bak gerold. Dat vond hij ook niet overdreven spannend. Af en toe rende hij een stukje we. Uiteindelijk kwam hij zelf naar de bal toe en durfde hij ertegenaan te schoppen. STOER paard.