oh , hij is mooi hoor , past mooi bij Huugje !!! Gefeliciteerd met je niewe mooie manneke !
Soprano
Geplaatst: 29-04-12 20:04
moyra: Een wel gekend probleem avg: Prachtige tink heb je! Marall: Ooh ben zo blij Darco in een wei met vriendjes te zien rondhuppelen! Hij past echt perfect samen met mooie Hugo!
En enkele fotootjes van Iowa vandaag:
Smiley imitatie
BvanhetB
Geplaatst: 29-04-12 21:26
Wat een mooie foto's allemaal weer! Strandfoto's, super stoer! Veulenfoto's, super schattig! En wat is Tarzan ook een kerel zeg!
Kwam met het ordenen van de foto's de eerste foto's tegen die ik van Buster heb gemaakt. Zie hier de vergelijking:
Buster van het Boterveen, 02-05-2011:
Buster, 24-04-2012:
rudolph
Geplaatst: 29-04-12 21:33
wauw darco is mooi,dacht eerst dat het hugo was[had alleen de foto bekeken] iowa knappe buster is lekker verandert, hoe groot is hij?
Miles is ook mooi! Aparte witte aftekening aan zijn been!
Buster is van 29-06-2010, hij moet nog 2 worden, dus hij heeft nog even de tijd om uit te zwaren . Als hij merries tegen komt wordt hij trouwens ook gelijk 20 cm groter en breder Jullie hengst Rudolph is ook een stoere vent zeg. Vind Fidelity trouwens ook een aansprekend hoofd hebben (heb even op je site gekeken )
Dank je Snowdon, trouwens, nog gefeliciteerd met de twee merrieveulens die zijn geboren!
Marall
Geplaatst: 29-04-12 22:22
Dank jullie!
Rudolph wat een leuk veulentje Past wel bij mij in de wei....maar helaas man lief zal dat niet goed keuren.
Nelleke_ Jee wat ben jij al vergekomen met Jonas. Leuk om te zien.
Mero
Geplaatst: 29-04-12 22:23
Wauw die Obi blijft toch een plaatje!! Miles ziet er mooi en happy uit. Buster is een mooie Vanner in spé. @ rudolph, gefeliciteerd met de geboorte van Savanna, ze heeft een interessante kleur. Wie is de vader?
Vandaag een happy day voor de paardjes, lekker het gras op. Hier een paar kiekjes (helaas slechte kwaliteit) van vader An Rua en bijna jaarling-dochter Izaira Rua.
Oh bailey zou zo bij mij met een strikkie afgeleverd worden hoor Prachtige merrie hoor.
Marsan
Geplaatst: 30-04-12 12:04
Wauw,wat een mooie tinker-fotoos weer allemaal. Ik zie er ook wel een paar,waar een strik omheen mag,haha.....een hele kleine bereden lieverd ofzo..zwijmel..wie weet... Onze haast jaarling Brody
karla60
Geplaatst: 30-04-12 13:12
Gister hadden we een longeer clinic met Lammert Haanstra van GCDHA
Elmo met Lammert
Voor het eerst in de dubbele lijnen met staart riem