Ik borstel mijn paardjes niet voordat ik foto's neem dus daar kijken jullie maar doorheen.
De oppas.
grid
Geplaatst: 14-10-09 10:26
Ah Grit die is toch ook leuk Vince het fotomodel
Mirjam poepdienst en uiteindelijk verse gevonden en gelukkig bijna geen zand kan ook gaskoliek geweest zijn en dan kom je vrijwel nooit achter de oorzaak soms als ze dragend zijn willen ze ook wel eens vaker koliekerig zijn net als mensen dan buikpijn hebben denk ik dan maar Ah heerlijke foto
Vasthi leuke visite en verder lezen computeren en tel
Lekker kou voor banbay fijn en binnenkort Kasha alweer weg om doorgereden te worden zal wel ff leeg zijn dan maar voor een goed doel
Ik hou ook wel van beetje kou want dan is het tenminste DROOG denk dat ik er vanmiddag ook lekker van ga genieten!
Gezellig veel naar Lunteren dus!
En Nathalie leuke koeien ITP
TK Decatlon is toch zo'n hele grote winkel met ook paardenspullen oud stalgenootje kwam daar vaker
Leon bos onveilig maken en roxtemp mag dan op Chayenne
en Dagmar nu pas op en straks lekker tutten bij paardjes
Update Hugo: Huisarts heeft nu samen met duitse arts (die vanaf het begin ook al vond dat ie weer naar NL moest) overleg gehad en zij hadden als opties Hoenderbos of Eindhoven daarbij moet ie dan wel 10 dgn in quarantaine ivm MRSA op de afdeling ... en dat werd ook aangegeven als dé reden waarom Zorgverzekeraar wilde dat ie in Duitsland bleef schijnt met België ook zo te zijn daar komt blijkbaar veel vaker MRSA voor dan hier in NL
En een paar filmpjes moet volgende keer wel keer camera meenemen die maakt duidelijkere filmpjes dan mijn tel Zo rennen ze dus op en neer als ik de wei in kom en net halverwege ben kan ik vervolgens weer richting loopstallen lopen want daar staan ze dan te wachten Het lijkt alsof ze me bijna omlopen, maar dat is omdat ik beetje ingezoomd had ik sta aan de rand va het pad tussen 2 weilanden
Hier gaan ze het snelst
en als ik haar weer los laat na het rijden gebeurd er regelmatig dit... terug naar vriendjes
Laatst bijgewerkt door grid op 14-10-09 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt
ja hier kan de de billen verschillen goed zien !! Al vind ik dat Devynn al flinke lekkere billen heeft , niet van zijn ma geerft ??
mnkortleve
Geplaatst: 14-10-09 10:32
Anita67 Wist je dat ik tijdens dat ik die foto maakte die hele vogel niet heb zien zitten.
grid Grainey is niet drachtig we hopen nu maar gewoon dat het over is. Maar wat hebben ze dan nu besloten of lees ik daar overheen? Filmpjes kijk ik vanavond even even.
Ik heb nog meer foto's (hele mooie)doe ik vanavond even we moeten weg.
Ik zwaai even snel voorbij! Druk hier, over een uurtje weer aan school werken, hooi halen, huishouden, Hhms, tuttelen met paarden en vanavond werken. En Erik nog steeds ziek...
grid
Geplaatst: 14-10-09 11:13
haha Mirjam had die vogel ook nog niet gezien en dit advies is dus nu naar zorgverzekeraar weer afwachten dus ...
pff Annique nutteloos en ziek ook school Ja leuk hè die wapperende manen
en hé loïs ook hier las ik daar toch bijna overheen
Puck wat is hhms en genoeg te doen dus! Erik nog ziek
Laatst bijgewerkt door grid op 14-10-09 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Nouuuuw Ik had een met Media Player een filmpje in elkaar geknutselt van allemaal andere filmpjes Lukt het uploaden niet met Tinypic en Youtube niet
grid
Geplaatst: 14-10-09 11:54
Zoiets heb ik nou ook altijd
grid
Geplaatst: 14-10-09 12:08
Ik ga vandaag lekker in 2 delen werken dus dadelijk lekker ff naar t bos met Say
grrr
Geplaatst: 14-10-09 12:36
TK... brrr koud hoor! Kascha gaat naar degene die Pallieter ook inrijdt, Kim, zit hier ook op bokt.
Mooie plaatjes van je kudde Mirjam, stuk voor stuk prachtige paarden!
Ingrid...zoef... paardjes zijn snel. Heerlijk he, zo samen! Hugo misschien dus toch naar NL.
Leon ook de bossen in, maak eens wat foto's van Chayenne onder het zadel?
Annique nog steeds ziekjes... beterschap
Vanmorgen is chiropractor geweest, door al dat gejaag toen en Banbay's vallen was ik bang dat het niet allemaal goed meer zat, maar viel erg mee. Hij is heerlijk een uurtje behandeld, en z'n heiligbeentje wat vorige keer niet goed zat zit dat nu wel. Ze vond hem al veel bespierder... en raadde ons aan idd lekker met de wagen aan de slag te gaan. Nu de ijzers eronder zitten gaan we dat ook doen. Minder leuk was dat Fries weer lekker op Kascha zat... die dus weer hengstig is, en nu maar weer apart staan...